هنر و سینما

فیلم گشت‌وگذار در جنگل؛ پیام‌های مخفی و ارجاعات جذاب


Jungle Journey با الهام از یک فیلم ماجراجویی قدیمی ساخته شده در پارک های دیزنی است و دارای ارجاعات و پیامهای پنهان بسیاری به فیلم های کلاسیک دیزنی و جاذبه های محبوب دیزنی است.

تور جنگل بر اساس یکی از پارک های دیزنی به همین نام ساخته شده است ، جایی که مشتریان با قایق سوار رودخانه جنگل می شوند تا برخی از فعالیت های سرگرم کننده را تجربه کنند و از شوخی ها و ماجراهای کاپیتان لذت ببرند. در این مسیر بسیار سرگرم کننده است. راک و امیلی بلانت بازی می کنند ، این اولین فیلم دیزنی نیست که در پارک های خود ساخته می شود و مثال قابل توجه دیگر سریال دزدان دریایی کارائیب و عمارت متروکه با بازی ادی مورفی است.

تور جنگل بر اساس یک پارک سرگرم کننده و کودکانه ساخته شده است ، اما عمق ، اسطوره شناسی و اقدام این سفر را واقعا هیجان انگیز کرده است. این فیلم داستان دکتر را روایت می کند. لیلی هوتون (بلانت) ، دانشمند انگلیسی با فرانک ولف (دواین جانسون) او و برادرش مک گرگور (جک وایتهال) را در امتداد رودخانه آمازون هدایت می کند تا اشک های معروف ماه را ببیند. گلها دارای قدرت زیادی هستند که مزایای زیادی در پزشکی مدرن دارند. در طول راه ، گروه باید با بلایای طبیعی مربوط به رودخانه ها و جنگل ها ، همراه با نبرد با آلمانی ها که به دنبال اشک هستند ، مقابله کند.

وقتی اولین تریلر تور جنگل منتشر شد ، بینندگان بلافاصله متوجه شدند که فیلم نسخه جدیدی از درام های کلاسیک دیزنی مانند دزدان دریایی کارائیب ، مومیایی و ایندیانا جونز است. گشت و گذار در جنگل به صراحت در مورد همه این ویدیوها صحبت نمی کند ، اما به بسیاری از موضوعات دیگر از پارک ها و داستانهای الهام بخش ادای احترام می کند. اما پیام ها و سرنخ های مخفی در مورد اکتشاف جنگل چیست؟

دکتر. آلبرت فالز

دویدن در جنگل

در قسمت آغازین فیلم ، لیلی و مک گرگور برای ارائه طوماری به انجمن سلطنتی لندن رفتند. در طول ارائه ، او یادداشتی در مورد آنچه دکتر گفت نوشت. لیلی آلبرت فالز ، بنیانگذار شرکت گردشگری جنگل ، و دلیل اصلی پیوستن خواهران و برادران به این سازمان است. صحبت های مک گرگور نشان داد که او و خواهرش به دنبال نوک پیکان قدیمی هستند که توسط دکتر پیدا شده است. سقوط. در نهایت ، لیلی نوک پیکان را از انجمن ربود. لیلی هوتون ، البته ، در تعریفی تا حدودی خجالتی ، بازجویی از دکتر را می پوشد. آلبرت فالز برای سهولت یافتن تیرها.

سفر جنگلی به دیزنی لند

دویدن در جنگل

کل نمایش مقدماتی فرانک ولف ، که به بازدیدکنندگان ثروتمند آمازون کمک می کند ، درباره سفر به جنگل به دیزنی لند ، جایی که فیلم در آن ساخته شده است ، بسیار صحبت می کند. فرانک تعدادی پازل در مورد مسیرها و جلوه های بصری ارائه کرده است ، که جنبه ای منحصر به فرد از پیاده روی در جنگل است و قایق خود راهنما اغلب مسافران را در طول مسیر مسخره می کند. به همین ترتیب ، فرانک به همه گفت که دست ها و پاهای خود را همیشه در قایق نگه دارند ، این نشانه هشدار ایمنی عمومی قبل از شروع حرکت مسافران به پارک است. یکی از بهترین تکنیک های سواری دیزنی نیز در طول فیلم استفاده می شود. با حرکت کشتی ، فرانک تعدادی از رویدادهای خطرناک را بازگو می کند ، مانند قبایل انتقامجو ، حیوانات خطرناک و … که همه بخشی از سرگرمی های مربوط به این موضوع هستند. با این حال ، در طول داستان بزرگتر جنگل نوردی ، تراژدی روایت شده توسط نرم افزار پارک برای فیلمسازان خطرناک تر شده است.

جادوگر شهر از

دویدن در جنگل

نکته قابل توجه در داستان جنگل ، راهپیمایی است که توسط شاهزاده یواخیم ، با بازی جسی پلمنس ، لیلی ، جک و فرانک در غار اشک ماه ، تعقیب می شود. جک شروع به مبارزه با او کرد و به وضوح در نبرد پیروز شد ، و سرانجام ، سنگی از صخره ای بلند افتاد و روی یواخیم افتاد. وقتی سنگ سقوط کرد ، فقط دو استخوان یهویاکیم از زیر صخره دیده می شد. مرگ یوآخیم هنگام کاوش در جنگل ادای احترام به داستان جادوگر اوز است. این جادو شرور شرور وارد خانه دوروتی می شود و در جریان این حادثه می میرد ، اما تنها دو پا از یک جادوگر شنل یاقوتی را زیر یک سنگ بزرگ رها می کند.

.. هزار مایل زیر دریا

دویدن در جنگل

بسیاری به شباهت هایی که بین زیردریایی شاهزاده یواخیم و زیردریایی خطرناک 20000 مایل کاپیتان نمیلوس نیلوس ، فیلم محبوب دیزنی ، مشاهده شده است ، اشاره کرده اند. سفرهای جنگلی در مورد سایر پارک های دیزنی لند صحبت های زیادی کرده است. 20000 مایل زیر دریا ، از سال 1994 ، او سوار یک زیردریایی خصوصی به دیزنی لند شده است. دیزنی پلاس در حال حاضر توسعه یک آداپتور زیردریایی 20000 مایلی به نام Nautilus را تأیید کرده است که از سرویس خارج می شود. بنابراین وجود یک کشتی دریایی مشابه در حال کاوش در جنگل تصادفی به نظر نمی رسد.

ملکه آفریقایی ها

دویدن در جنگل

فیلم محبوب ملکه آفریقا در سال 1951 با بازی همفری بوگارت و کاترین هپبورن یکی از انگیزه های بزرگ برای کشف جنگل است که داستانهای متنوعی ، ارتباط با شخصیت ها ، نمایش را نشان می دهد. صحنه ها و روایت های کشتی های غرق شده باستانی. داستان ملکه آفریقایی به همین ترتیب در آغاز جنگ جهانی اول اتفاق افتاد ، هنگامی که ناخدای یک کشتی کوچک ، چارلی آلن ، سوار بر یک زن انگلیسی به نام رز سایر در کشتی در ساحل رودخانه اولانگای آفریقا شد و ارتش آلمان تلاش کرد برای فرار. آن زمین مداخله کرد ، فرار کرد. تور جنگل از مفاهیم کلیدی در تاریخ ملکه های آفریقا استفاده می کند. قهرمانان مرد در هر دو فیلم به این واقعیت اعتقاد ندارند که به دلیل تحریک قهرمان زن باید در مسیری خطرناک حرکت کنند ، اما از دیدن کشتی های آلمانی در آب نیز اجتناب می کنند. علاوه بر این ، لباس فرانک از لباس سفید چارلی الهام گرفته و دارای خطوط مشکی است و خود فرانک نیز سر قرمز را بر گردن خود پوشانده است.

تیکی در اتاق افسون شده دیزنی

دویدن در جنگل

یکی دیگر از تورهای پیاده روی جنگلی در یکی از جاذبه های دیزنی ، رزتا ، شرکت کننده در نیلو طوطی (پل جیامتی) است. رزتا پرنده ای گم شده در یکی از جاذبه های دیزنی لند است که بعد از مدتی اتاق را ترک می کند. اتاق مسحور شده تیکی در پارک جنگلی در دیزنی لند قرار دارد و رزیتا را می توان از داخل ماشین مشاهده کرد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا