هنر و سینما

لئوس کاراکس برای فیلم آنت به دنبال همکاری با واکین فینیکس بوده است


در مصاحبه اخیر خود با ایندی وایر ، لوئیس کاراکس ، کارگردان “آنت” ، گفت که او ترجیح می دهد والکین فینیکس برای بازی در فیلم جدید بازی کند.

همیشه از لوئیس کاراکس خواسته می شود فیلمساز منتخبی باشد که با هر فیلم توانسته یک قدم به جلو بردارد. در اوایل کار سینمایی خود با “خون کثیف” و “پولا X” در جشنواره های برلین و کن درخشید و پس از بازگشت به فیلمسازی در سال 2012 ، توانست با “ماشین مقدس” نظرات خوبی از طرفداران فیلم و منتقدان را به خود جلب کند. به به گفته کاراکس ، برخی از فیلمسازان فرانسوی شیوه فیلمبرداری و تفکر خود را دوست ندارند ، به همین دلیل تصمیم گرفتند دنیای سینما را ترک نکنند. با این حال ، کاراکس تا به امروز ادامه داده است ، آخرین فیلمش ، آنت ، ماه گذشته در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن اکران شد.

از شخصیت آنت و مشارکت آدام درایور در این فیلم قدردانی شد و جایزه بهترین کارگردانی لو در جشنواره کن 2021 به لئوس کاراکس تعلق گرفت. اما وقتی معلوم می شود ، کاراکس می خواهد قبل از همکاری با درایور برای پیدا کردن نقش اول ، با ویکین فینیکس کار کند.

در مصاحبه با Induire ، کاراکس گفت که در ابتدای شکل گیری آنت ، در سال 2012 ، او فکر می کرد فینیکس پیشرو است ، اما عدم ملاقات بین آنها مستقیماً او را وادار کرد تا به دنبال بازیگران دیگری برای ایفای نقش های اول در فیلم برگرد. کاراکس افزود: “من نمی خواهم با بازیگران تمام عیار ملاقات کنم.” من فقط می خواستم ببینم آیا واکین فینیکس ایده اصلی فیلم را دوست دارد ، اما او خیلی خجالتی بود تا چهره به چهره ملاقات کند. کارگردان 60 ساله فرانسوی اما اندکی پس از ملاقات با فینیکس در سریال HBO “Girls” نظر آدام درایور را جلب کرد و در ادامه درباره تاثیر محبوبیت راننده بر تولید آنتن صحبت کرد. “آدم پسر شیرین او به یک ستاره سینما تبدیل شد و توجه سرمایه گذاران بزرگی مانند آمازون و آرت فرانسه را به خود جلب کرد ، اما برنامه راننده در طول تولید فیلم ما را به طور مداوم با پروژه های او هماهنگ کرد و این کار آسانی نیست. »

او گفت: “من صحنه را دوست ندارم.” “این مراحل و کروناویروس ها یکسان هستند. شما هر دو می خواهید در خانه بمانید.” با وجود این نگاه ، کاراکس فیلم جدید را با کمک استودیو آمازون ساخت و معتقد است که روح خود را به شیطان فروخته است! او می گوید: “وقتی فیلمی گران قیمت می سازید ، روح خود را می فروشید.” “وقتی فیلم را ساختید متوجه آن نشدید ، اما وقتی فیلم به پایان رسید خواهید دید.”

در نهایت ، منصفانه است که بگوییم آنت قرار است جمعه 6 آگوست در ایالات متحده منتشر شود و از 20 آگوست به صورت آنلاین از طریق سرویس Amazon Prime در دسترس خواهد بود.

منبع: IndieWire

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا