هنر و سینما

سریع و خشمگین؛ تمام سوالاتی که پس از F9 باید پاسخ داده شوند


فیلم Fast and Furious 9 به کارگردانی جاستین لین اولین فیلم از جدیدترین سه گانه است. فیلمساز همچنین قرار است قسمت های 10 و 11 را کارگردانی کند که قرار است به صورت متوالی فیلمبرداری شوند. بنابراین منطقی است که برخی از داستان ها مفقود شده اند تا بتوانیم آن را در فیلم بعدی تماشا کنیم.

داستان اصلی Fast and Furious 9 بر گذشته دومینیک متمرکز است. او برای تربیت پسرش ، برایان ، زندگی خطرناک قبلی را رها کرد. خانواده این سه نفر با لتی در مزرعه ای خلوت زندگی می کردند تا اینکه زندگی آرام او در اثر سقوط هواپیمای آقای هیچکس کوتاه نشد. اگرچه همسرش و بقیه اعضای تیم این موضوع را جدی گرفتند ، اما دومینیک از ورود به میدان ماموریت دریغ نکرد. مخصوصاً وقتی فهمید که برادر دورش یعقوب نیز در این شورش دست داشته است.

متأسفانه ، تاریخ خانواده تورتو این بار با صلح جهانی مرتبط است. با حمایت مالی اتو ، جیکوب به دنبال یک فناوری محبوب به نام Aras بود که به او اجازه می داد به سیستم های محاسباتی جهان دسترسی پیدا کند و حتی در صورت نیاز جنگی را آغاز کند. دومینیک موفق به اجتناب از این اختلال عمومی شد ، اما با وجود موفقیت در عمل جراحی نهم ، بسیاری از سوالات بی پاسخ مانده است.

آیا آقای هیچکس مرده است؟

سریع و خشن

9 مورد سریع و خشونت آمیز با فراخواندن آقای هیچکاس به اورژانس آغاز شد. در طول بازدید تیم دومینیک از محل سقوط ، هیچ اثری از چهره پنهان وجود نداشت. از آنجا که اجداد مفقود شده اند ، ممکن است هنوز زنده نباشند و فقط منتظر زمان بازگشت آنها باشند. ظاهراً این بازیکن به هان کمک کرد تا آماده کشتن دکارد در توکیو شود ، اما همچنان او را برای سالها زنده نگه داشت ، حتی از دومینیک و تیمش که در ژاپن مستقر بودند. این ثابت می کند که هیچ کس نمی تواند برای حفظ نظم خود مرگ جعلی انجام دهد و در این موارد او کنار جاده می نشیند و تماشا می کند و در صورت لزوم از سایه بیرون می آید.

آیا یعقوب برمی گردد؟

سریع و خشن

یعقوب به دلیل خشم و عصبانیت سریع و عصبانی خود به دلیل رابطه سخت خود با دومینیک مشهور شد. اما ، پس از خیانت سیفر اتو ، یعقوب بدون سلاح و متحدان باقی ماند. وقتی صحبتی از گذشته نشد که برای آنها جذابیتی نداشت ، دومینیک می دانست که باید به برادرش کمک کند. آنها با هم توانستند برنامه اتو و سایفر برای استفاده از آراس را خنثی کنند. در پایان فیلم ، قبل از به دام انداختن مقامات و سایفر جیکوب ، دومینیک یک ماشین به او می دهد تا فرار کند. اگرچه رابطه آنها هنوز کاملاً متصل نشده است ، اما حداقل آنها دیگر از یکدیگر متنفر نیستند.

هان چگونه زنده ماند؟

سریع و خشن

گذشته از روابط و چالش های دومینیک و ژاکوب ، زنده ماندن هان یکی دیگر از موضوعات مورد بحث است. بعد از اینکه شاو قصد داشت او را در یک تصادف رانندگی در توکیو بکشد ، سال ها تصور می شد که هان مرده است ، اما بعداً همه می خواستند بدانند که چگونه این حادثه را تحمل کرده است. هان ادعا کرد که هیچ کس به او در ساختگی مرگ کمک نکرده است و برای محافظت از او سلامتی خود را مخفی نگه داشته است. بازگشت فیلم به صحنه قدیمی نشان داد که او و آقای هیچکاس در حال تماشای تصادف بودند ، اما نحوه فرار آنها از ماشین را نشان نداد. با این حال ، او هرگز در مورد چگونگی تنظیم این ترفند صحبت نکرد و آن را به عنوان یک سوال بزرگ مطرح کرد.

بین هان و دکارد چه اتفاقی می افتد؟

سریع و خشن

در این قسمت و قسمت های بعدی ، ما جزئیات قتل جعلی هان و تجربیاتی را که برایش اتفاق افتاده است ، خواهیم دید. اگرچه در مورد اینکه آیا این موضوع در نیمه نهم مورد بحث قرار خواهد گرفت یا خیر ، تردیدهایی وجود دارد ، اما صحنه پایانی فیلم پیام روشنی است که فیلمساز متعهد به رسیدگی به این موضوع شده است. در این صحنه ، هان با دکارد روبرو می شود ، که فکر می کند سالها پیش او را در توکیو کشت. این برخورد جالب و شدید کوتاه است و بقیه گفتگوی آنها به 10 سریع و خشمگین اختصاص دارد.

آیا هابز در فیلم سریع و خشمگین 10 قرار می گیرد؟

سریع و خشن

اپیزود 9 اولین فیلم این مجموعه است که از زمان پیوستن به این سریال لوک هابز با بازی دواین جانسون در آن حضور نداشت. پس از دسته هشتم ، این بازیکن حتی در دور هابز و شاو با دکارد ظاهر شد. صحنه پایانی فیلم بازگشت دکارد شاو به خط اصلی تاریخ را تأیید می کند ، اما آیا این اتفاق برای هابز نیز رخ می دهد؟ با توجه به رابطه خوبی که بین هابز و دومینیک وجود دارد ، ممکن است هابز بیش از آنچه که باید در قسمت بعدی حضور داشته باشد.

چگونه می توان از Cypher در Fast and Furious 10 انتقام گرفت؟

سریع و خشن

سایفر که در قسمت هشتم به عنوان بدترین اجرا کننده نامزد شده بود ، در قسمت نهم با تمرکز بیشتر روی یعقوب به حاشیه رفت ، به جز قسمت آخر تصویر که اوتو را مجبور کرد تا به همکاران بزرگش برود. در این مرحله ، به راحتی می توان گفت که او بدترین شخصیت در سه گانه نهایی است. پس از مرگ اتو ، سایفر می تواند عمل جراحی را بر عهده بگیرد و خود را با کارکنان و منابع مورد نیاز برای محاکمه دومینیک و تیمش در میان بگذارد. معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد.

آیا برایان اوکانر سریع و خشمگین ظاهر می شود؟

سریع و خشن

پس از مرگ غم انگیز پل واکر ، حماسه سریع و خشمگین تصمیم گرفت شخصیت او ، برایان اوکانر را در این سریال زنده نگه دارد. در قسمت هفتم ، او با میا بازنشسته شد زیرا آنها خواهان زندگی آرام با فرزندان خود بودند. با خواهر دومینیک در قسمت نهم و شوهرش در کوچکترین مفقودی ، این سisesال مطرح می شود که آیا ظاهر برایان در فیلم مناسب است یا خیر. علی رغم مرگ واکر ، بازی Fast and Furious 7 ثابت کرده است که بازگشت او حتی در موارد محدود هنوز با کمک برادر بازیکن امکان پذیر است. برایان برای داستان کلی فیلم بسیار مهم است و به نظر می رسد ارزش دیدن دوباره او در این مجموعه را دارد.

چگونه می توان 10 سطح سرعت و خشم از نیمه نهم فراتر رفت؟

سریع و خشن

این سری سریع و خشمگین به دلیل صعودها و سکانس های منحصر به فرد خود شناخته می شوند. فیلم Fast and Furious 9 با انواع سکانس های جالب از جمله شلیک موشک رومی و تاج به سمت خودروها با کمک بسول و ارل هو همراه شد. اما این تازه شروع تجربه کهکشانی فیلم است و در Fast and Furious 10 امیدواریم صحنه جالب تری پیدا کنیم.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا