هنر و سینما

ستاره‌ی فیلم ترنسفورمرز ۷ می‌گوید دنباله‌ی جدید بسیار متفاوت خواهد بود


آنتونی راموس ، ستاره فیلم Transformers ، گفت که Transformers 7 کاملاً متفاوت با قسمت های قبلی این مجموعه خواهد بود.

Paramount Pictures مجموعه Transformers را در سال 2007 با کمک استیون اسپیلبرگ و مایکل بی تولید کرد. مایکل بی پنج فیلم اول این مجموعه را تولید کرد که توسط Shia Lebow در سه فیلم اول و مارک والبرگ در دو فیلم اخیر ساخته شد.

فیلم Transformers به ​​دلیل صرف هزینه های زیاد شهرت دارد و نقدها نیز خوب نیستند. در سال 2018 ، پارامونت با ایجاد قطعه ای به نام Bumblebee ، با بازی هیلی استاینفیلد ، این مجموعه را احیا کرد ، اما اکنون یک فیلم جدید وجود دارد.

پارامونت امسال مشغول ساخت یک بخش جدید بوده است. در اواخر سال 2020 ، استیون کپل جونیور ، کارگردان Creed 2 به عنوان مدیر مجموعه Transformers منصوب شد و این پروژه به زودی مورد توجه قرار گرفت. بعداً مشخص شد که بازیگران همیلتون آنتونی راموس و جودا و ستاره مسیای سیاه دومینیک فیشبک نقش های اصلی را ایفا خواهند کرد. جزئیات داستان و شخصیت ها و حتی ادامه داستان پس از شش فیلم هنوز ناشناخته است ، اما طرفداران باید منتظر چیز دیگری باشند.

تغییر قلب

اکنون که فیلم در سینماها اکران شده و در HBO Max نیز قابل مشاهده است ، آنتونی راموس در یک کنفرانس مطبوعاتی به تبلیغ موسیقی لین مانوئل میراندا می پردازد. طی مصاحبه ای اخیر ، از او درباره حضورش در Transformers 7 نیز سال شد. او خاطرنشان کرد که به تازگی کار روی فیلم را آغاز کرده است و برای بینندگان بسیار هیجان زده است که ببینند استیون کاپل جونیور چه چیزی ارائه می دهد. در جیبش راموس همچنین گفت که قسمت جدید Transformers بسیار متفاوت خواهد بود ، به ویژه در مورد بازیکنان بزرگ. او می گوید: “او قبلاً شیا لیبو ، مارک والبرگ و هیلی اشتاینفلد بود و من اکنون نقش اول را دارم.” کاملا متفاوت. Dominic Fishback هم همینطور. ترانسفورماتورها دگرگون شده اند ».

پس از داشتن یک تیم سفید از خالقان و بازیگران ، مجموعه فیلم های Transformers در قسمت بعدی قدم کوچکی به جلو برداشت. همه چیز پس از عرضه ربات در قسمت قبلی شروع شد که بسیاری تصور می کردند نژادپرستانه و کلیشه ای توسط اقلیت است. اشتاینفلد اولین زن در این مجموعه بود که نقش زن بامبلی را بازی کرد. در همین حال ایزابلا مرسد نقش اصلی را در Transformers: The Last Knight بازی کرد. در واقع ، Transformers 7 قسمت کاملاً متفاوتی است و راموس و فیش بک بازی و کارگردانی آن را کپل جونیور بر عهده دارند.

افزودن شخصیت های دیگر یکی از راه های متمایز کردن Transformers 7 از فیلم های قبلی است. با حضور بازیگرانی مانند راموس و فیش بک ، می توان گفت که فیلم مطمئناً نظرها را به خود جلب می کند و امید می رود این راهی باشد که به احتمال زیاد آنها در داستان نقش خواهند داشت.

Bumblebee با فیلمنامه و تغییرات دیگر عملکرد خوبی داشته است و طرفداران هنوز آن را به خوبی به خاطر دارند. از آنجا که گفته می شود Transformers 7 در یک جهان Bumblebee قرار دارد ، حتی ممکن است بین این دو فیلم ارتباطی وجود داشته باشد. طرفداران اکنون باید انتظار داشته باشند که دنباله جدید Transformers در جعبه ای بزرگتر از ساخت پارامونت در ساخت این مجموعه موفقیت آمیز باشد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا