هنر و سینما

چرا دزدان دریایی کارائیب بدون جانی دپ معنایی ندارد؟


“دزدان دریایی کارائیب 6” به نظر می رسد به زودی بدون جانی دپ شروع می شود ، اما بدون کمک کاپیتان سابق ما جک اسپارو ، این خیلی کوتاه است!

گفته می شود ترکیب دزدان دریایی کارائیب بدون جانی دپ می رود ، اما به هیچ وجه این فیلم بدون کمک بازیگران و کاراکتر کار نخواهد کرد یا اصلاً موفق نخواهد بود. از زمان شروع مجموعه در سال 2003 ، به کارگردانی گور وربینسکی به عنوان سوگند مروارید سیاه ، دزدان دریایی کارائیب حول محور دپ که نقش کاپیتان ضد قهرمان جک اسپارو را بازی می کرد ، حرکت کردند.

به دلیل نبرد حقوقی بین بازیگر زن و شوهر سابقش ، امبر هرد ، دپ پس از حضور در دو قسمت اول “جانوران شگفت انگیز” از قسمت بعدی استعفا داد. به نظر نمی رسد که او در “دزدان دریایی کارائیب 6” به دلایل شخصی ظاهر شود ، و اگرچه این قابل درک است ، تولیدکنندگان این حق امتیاز تلاش خود را برای یافتن جایگزین مناسب برای دپ کاهش می دهند.

بدون جانی دپ در نقش جک اسپارو ، ادامه فرنچایز دزدان دریایی کارائیب دشوار بود ، زیرا دپ نقش مهمی در موفقیت آن از نظر مد ، روند و تاریخ از زمان انتشار اولین قسمت از بازی داشته است. فیلم ممکن است دپ به نقش خود باز نگردد ، اما بعید است که دزدان دریایی کارائیب هنگام رفتن او مکان جدیدی پیدا کنند. زیرا دپ شخصیت منحصر به فردی خلق کرده است که تقلید از آن دشوار است و این شخصیت در شکل گیری داستان های متفاوت و جذاب در زمینه های دیگر بسیار مثر بوده است.

جانی دپ رهبری ایجاد فرنچایز را بر عهده داشت

جانی دپ

هنگامی که مروارید گران قیمت برای اولین بار منتشر شد ، هیچ امیدی به استقلال برای دزدان دریایی کارائیب وجود نداشت. از همان ابتدا ، دیزنی با تأیید دپ برای بازی در نقش بی خانمان و مست جک اسپارو مخالفت کرد. اما چه کسی می تواند بهتر از جانی دپ برای آن شخصیت انتخاب شود؟ به این ترتیب ، دپ به عنوان محبوب ترین بازیگر در بین سایر بازیگران شناخته می شود. خوب مانند جفری راش در نفرین مروارید سیاه ، بی خانمانی و بد رفتاری اسپارو در این حق رای دادن در مقایسه با محصولات مشابه دیزنی 1993: سه تفنگدار یا مومیایی. مامان) خوب است در حالی که دنباله دزدان دریایی کارائیب سادگی قسمت اول را نداشت ، بازی دپ راه را برای فیلم های بعدی هموار کرد.

فیلم دوم ، قفسه سینه مرده ، به دلیل سبک تر بودن آن نسبت به کارتون و دنباله اعتراضات اغراق آمیز مورد انتقاد قرار گرفته است ، اما این مسائل ریشه در انتخاب شخصیت های دپ و اقدامات آزاد و بدون حاشیه او دارد. در حالی که این فیلم ها با سبک کار دپ مطابقت ندارند ، هنوز تلاش هایی برای تغییر ظاهر جک اسپارو انجام می شود تا او را کمتر سرگرم کننده و زشت کند ، علاوه بر تمرکز روی جک. این در قسمت پنجم سریال مردگان می گویند قصه نمی گویند ، که بر مقابله با قهرمانی دپ در مجموعه ابتدایی تمرکز دارد ، مشهود است. ترنر ، الیزابت سوان و جک اسپارو از هم جدا شدند.

جک اسپارو پیشرو بود

جانی دپ

در این فیلم که هرگز با شخصیت دپ مطابقت ندارد یا بدترین قسمت های «دزدان دریایی کارائیب» ، بازیگر برتر فیلم حضور دارد. او تنها گزینه فرار از انتقاد منفی “On Stranger Tides” در سال 2011 بود ، که عدم حضور بلوم و نایتلی را علیرغم قدرت دپ به عنوان یک ستاره بی نظیر نشان داد. در عوض ، داشتن یک بازیگر جذاب به عنوان حامی ضروری است. تلاش های ناموفق این بازیگر برای ایجاد جادوی جک اسپارو در فیلم هایی مانند “تک رنجر” و “مردخای” ثابت می کند که استراتژی دزدان دریایی کارائیب اشتباه نیست ، اما دوست نداشتن طرفداران از فیلم “مرده ها نمی گویند” و کایا اسکودلاریو Clafine برای “On Tranger Stranger Tem” نشان می دهد که بازی دپ نقش مهمی در فراخوان سریال دارد.

اگرچه فیلم دزدان دریایی کارائیب بعدها از اسطوره های واقعی برای ایجاد شخصیتی دیگر در اطراف جک اسپارو استفاده کرد ، اما این تلاش ها کمی دیر و دیر انجام شد و اکنون تلاش برای انتشار این فیلم احمقانه است. پنج بخش تغییر خواهد کرد. در “در پایان جهان” او 9 شاهزاده دزد دریایی و انواع افسانه ها را معرفی کرد ، اما 10 دقیقه از اجرای او به ارتباط جک با او در برزخ اختصاص داده شد ، در حالی که ده نفر با هم تعامل داشتند. او و البته آنها با کیت ریچاردز به عنوان پدرش موافق بودند. به این افسانه ها هرگز محکوم نشدند زیرا سریال هرگز از جک اسپارو دور نشد و به همین ترتیب ، هرکسی که بدون حضور خود راه اندازی مجدد کند با تغییر اساسی روبرو خواهد شد.

دزدان دریایی در کارائیب افسانه کافی نیستند

خاویر باردم

در حالی که غیبت دپ در بازسازی دزدان دریایی کارائیب به تولیدکنندگان زمان می دهد تا در پخش داستان خود بیشتر مشارکت داشته باشند ، واقعیت این است که این حق امتیازها هیچ اسطوره یا داستان خاصی برای بحث ندارند. شروران یان ماکشین و خاویر باردم ، “سوار بر موج ناشناخته” و “به مردگان نگویید” ، ممکن است گزینه های جالبی برای این فرنچایز باشند ، اما هر دوی آنها با یک جک اسپارو یکسان کار می کنند ، و همچنین نفرت جذاب… در مقابل ، اسپارو آنها را افشا می کند. از آنجا که باربوسا دیگر نمی تواند احیا شود ، فقط کایرا نایتلی و اورلاندو بلوم به او اجازه می دهند که حق رای دادن را ادامه دهد. باز هم ، اگرچه این زوج به خوبی با هم ترکیب می شوند ، داستان عاشقانه آنها بدون جک اسپارو چندان جذاب نیست که بار فیلم را کم کند ، به خصوص از آنجا که سریال دزدان دریایی کارائیب تنها آن نیست ، اما او دو پایان قابل توجه داد.

باز هم ، این مجموعه فقط می تواند قسمت های جدیدی را برای فروش بسازد ، نه فقط دپ ، بلکه همه بازیکنان و بازیکنان حامی. با این حال ، به نظر نمی رسد این رویکرد برای تماشاگران چندان جالب باشد ، زیرا می تواند به بازیگران کوچکی مانند تیا دالما و کالیپسو و بیل نای و دیو جونز اجازه دهد ، حتی اگر تمام قسمت را به پایان نرسانند ، حتی اگر شرور باشند. به اما جای بیشتری برای چرخاندن داشت. بسیاری از این بازیگران در داستانی هستند که بسیار جالب و کاملاً غیرقابل مقاومت است ، اما کمتر قادر به تحمل وزن فیلم بدون دپ است. با این حال ، مدافعان منطقه را در موقعیت دشواری قرار می دهد تا تلاش بیشتری برای ساختن بخشی بدون بادام زمینی بزرگ انجام دهند ، این بدان معناست که اگر جانی دپ ، نخست وزیر دزدان دریایی کارائیب مجبور به پایان کار باشد. تصور یک فیلم دزدان دریایی کارائیب بدون جانی دپ به عنوان محور اصلی سریال دشوار است و در نتیجه ، زمان آن رسیده است که این سریال را به عنوان یک پایان خوب در نظر بگیریم نه اینکه به دنبال این باشیم که چه کسی جایگزین قهرمانان در حال گسترش او خواهد شد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا