هنر و سینما

چرا تمام اسپین‌آف‌های بازی تاج و تخت پیش‌درآمد هستند؟


شبکه HBO قصد دارد چندین اسپین آف بازی تاج و تخت انجام دهد ، اما همه آنها بعنوان دنباله در نظر گرفته می شوند ، تصمیمی که با توجه به سابقه سریال منطقی به نظر می رسد.

بازی تاج و تخت در سال 2019 به عنوان یکی از برترین سریال های تلویزیونی تمام دوران به پایان رسید. اگرچه پایان آن بحث برانگیز بود ، اما HBO مانع ادامه داستان خود در وستروس و جاهای دیگر نشد. حتی قبل از پایان سری ، طرح های چرخشی مختلفی وجود داشت ، و اکنون ، این ایده ها همچنان در حال رشد هستند.

اولین فیلم The Family Tree (درخت خانواده) ، دنباله ای بر موضوع Targaryen است که تقریباً 200 سال قبل از Game of Thrones اتفاق می افتد و داستان جنگ داخلی است که به رقص اژدها معروف است. انتظار می رود فیلم در سال 2022 اکران شود ، اما تازه شروع شده است. در حالی که هیچ برنامه رسمی وجود ندارد ، HBO گزارش می دهد که برنامه های بیشتری برای بازی تاج و تخت در دست ساخت دارد ، از جمله یک سریال اکشن بر اساس امپراتوری یتی ، اقتباسی از داستان دانک و تخم مرغ که توسط جورج مارتین نوشته شده است. و مجموعه ای بر اساس شخصیت Corlis Vlarion ، پس از معرفی شخصیت او در فیلم خانواده اژدها.

بازی تاج و تخت

به نظر می رسد رویکرد HBO به Game of Thrones یک رویکرد گسترده است. علاوه بر کار در حال انجام ، فیلم دیگری بر اساس قسمت The Age of Heroes و شب طولانی در حال حاضر در انتظار است و فیلمی دیگر بر اساس Flybot کند. این فیلم از نظر تاریخ ، جدول زمانی و جغرافیا رایگان است ، اما یکی از عناصری که ثابت می ماند پیشرفت غیر مستقیم بازی تاج و تخت است و نه دنباله مستقیم. این ممکن است با توجه به محبوبیت این سریال غافلگیر کننده باشد ، زیرا اکثر مجموعه فیلم ها و برنامه ها داستان افراد مشهور را دنبال می کنند یا حداقل رویدادهایی را روایت می کنند که بیشتر به داستان اصلی مربوط می شوند ، اما برای بازی تاج و تخت سودآوری منطقی است ، نه به این دلیل که فینال بسیار بحث برانگیز بود ، بلکه به این دلیل که اکثر بازیکنان در طول این سری به زندگی خود پایان دادند.

اگر به فضای بازی Game of Thrones نگاه کنیم ، می بینیم که فضای کمی برای ساخت دنباله یا یک اسپین آف مستقیم وجود دارد. ایالت برن آرام است و تصور یک داستان واحد از حکومت آن دشوار است. جان ، تیریون و سانسا همگی پایانی داشتند که بدون شکست بود ، و همین امر در مورد شخصیت های نسل دوم و معروف مانند برون صادق است. شاید تنها خروجی احتمالی داستان آریا برای یافتن افرادی است که در وست وستروس هستند ، اما این نوع روایت را می توان در برنامه های دیگر گنجاند. واضح است که HBO اجازه نمی دهد بازی تاج و تخت بیش از حد به نحوه حضور خود واکنش نشان دهد ، زیرا برای فیلم های مختلف آماده شده است ، اما به نظر می رسد بهتر است به دنبال داستان ها و ژانرهای جدید باشید. بودن. مردم از دنیای بازی تاج و تخت خوشحال هستند ، زیرا پر از مهربانی است ، اما بیان داستانی مشابه داستان بزرگ برای آنها ناامید کننده است.

به همین ترتیب ، ساخت یک داستان قبل از بازی تاج و تخت که بسیار به آن نزدیک است باعث می شود احساس نارضایتی کنید. به عنوان مثال ، Robert Rebellion چیزی بود که بسیاری انتظار داشتند آن را ببینند ، اما جزئیات آنقدر به خود سریال چسبیده بود که ضروری به نظر نمی رسید. جنگهای رقص اژدها یا مکانهایی مانند Yeti ممکن است قبلاً ذکر شده باشد ، اما هنوز اطلاعات زیادی در مورد آنها وجود دارد ، بنابراین گزینه های بهتری وجود دارد. آینده وستروس نامشخص است و ممکن است توسط HBO پوشش داده شود ، اما گذشته این مجموعه مملو از احتمالاتی است که پیش درآمدهای کنونی انتخاب بهتری برای روایت هستند. رئیس برنامه HBO ، کیسی بلوز ، این موضوع را در سال 2019 تأیید کرد و گفت که بازی تاج و تخت دنباله ای نخواهد داشت ، زیرا باید داستان خاص خود را داشته باشد و برنامه های جدید بسیار متفاوت هستند. HBO برنامه های متعددی برای بازی Game of Thrones در مراحل ساخت خود دارد و به نظر می رسد که پیشرفت ، مناسب ترین تصمیم است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا