هنر و سینما

فیلم‌برداری «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» آغاز شد


کوین فادج ، کارگردان استودیو مارول ، فیلم Black Panther: Wakanda Forever را به طور رسمی آغاز کرد.

دنباله فیلم فوق العاده موفق پلنگ سیاه در سال 2018 با بازی رایان کوگلر ساخته می شود. تنها بازیگر مفقود شده چادویک بوزمن است ، کنشگری که در سال 2020 بر اثر سرطان درگذشت.

برای مدتی مشخص نبود که چه کسی رتبه دوم دنباله پلنگ سیاه را پیدا خواهد کرد. البته ، گزینه هایی وجود دارد ، مانند تجمع مجدد شخصیت اصلی با بازیگری دیگر ، اما در نهایت کارمند تصمیم گرفت این بازیگر را از فیلم حذف کند. جزئیات داستان هنوز مبهم است ، اما یک یا دو بازیگر با طعنه آنچه را که ما واقعاً از روایتی که توسط کوگلر نوشته شده انتظار داریم ، به طعنه گفته اند. مارتین فریمن تصریح کرد که قسمت هایی از فیلمنامه وجود دارد که او عجیب می داند ، اما لوپیتا نیانگو گفت که داستان به افتخار بوزمن تغییر کرده است. با وجود این شرایط سخت ، فیلم در آتلانتا فیلمبرداری شد.

فاج در مصاحبه با ورایتی در مراسم World Black Widow Screening در لس آنجلس گفت که آنها سعی خواهند کرد پروژه جدید Wakanda خود را برای بوزمن مایه شادی و افتخار قرار دهند. وی گفت: “ساخت دنباله بدون چادویک از نظر ذهنی بسیار چالش برانگیز است ، اما ما خوشحال و هیجان زده هستیم که دنیای واکاندا را به عموم مردم و طرفداران بازگردانیم.”

اگرچه ما جزئیات داستان را نمی دانیم ، عنوان فیلم به وضوح نشان می دهد که چه چیزی می توان از فیلم انتظار داشت. به جای تمرکز بر روی تنها یک بازیکن ، تصویر روی این کشور در حال توسعه آفریقایی متمرکز می شود. این بدان معناست که هر یک از شخصیت های موجود در فیلم اصلی پلنگ سیاه هنوز می توانند نقش اصلی را در داستان ایفا کنند. با توجه به اینکه گفته می شود چادویک بوزمن نیز در فیلمنامه نقش دارد ، ما واقعیت واکاندا را بدون رهبر و برنامه های آینده در آنجا خواهیم دید. جنبه های منفی این فیلم پرفروش هنوز ناشناخته است ، اما شایعاتی مبنی بر حضور نیمور در فیلم وجود دارد و شهر آتلانتیس یکی از قسمت های بزرگ داستان است.

این دنباله قرار است در جولای 2022 منتشر شود. بنابراین زمان زیادی برای عکاسی و مراحل پس از تولید وجود دارد. علیرغم این واقعیت که تولید آن آغاز شده است ، در بهترین حالت ممکن است اولین تصاویر این فیلم تا پایان امسال منتشر نشود. در این وضعیت وخیم ، استودیو مارول هنوز در حال ساخت تنها چهار فیلم امسال و دو فیلم دیگر پیش از پروژه پلنگ سیاه است. علاوه بر این ، چندین سری در حال آماده شدن برای راه اندازی در DisneyPlus هستند. با توجه به مسائل مالی و اقتصادی ، مارول ممکن است ابتدا بر کشف دیگر شاهکارها تمرکز کند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا