هنر و سینما

حمله به تایتان؛ ۱۰ شخصیت که ظرفیت بیشتری داشتند


زندگی در دنیای انیمه “حمله به تایتان” آسان نیست. به ویژه در جزیره بهشت ​​، جایی که آخرین سنگر بشریت مجبور است در برابر تایتان ها بایستد. بسیاری از افراد منحصر به فرد در طول سریال ، عمدتا تیتان ها ، عمدتا به این دلیل که در زمان و مکان اشتباه بودند ، کشته شدند.

اما از بین افراد مشهوری که تا انتهای داستان زنده مانده اند ، تعداد معدودی هستند که پتانسیل کامل خود را نشان نداده اند. حاجیم ایسایاما ممکن است داوطلبانه این کار را برای برخی از آنها انجام داده باشد ، اما باید پذیرفت که این کار عمداً برای برخی انجام نشده است. به عبارت دیگر ، در “حمله به تایتان” ما شخصیتی با کیفیت زیاد داریم که به راحتی قابل چشم پوشی نیست. در این پست ، ما به ده شخصیت اول این مجموعه نگاه می کنیم که داستانهای زندگی آنها ممکن است بیشتر مورد توجه قرار گرفته و به غنای داستان کمک کرده باشند ، اما متأسفانه رد شده اند. همچنین شایان ذکر است که در این مقاله ، اطلاعات اصلی داستان ارائه شده است ، اگرچه برخی از آنها مربوط به نسخه آبی است که پر از داستان است.

10. زیک چیزهای زیادی برای ارائه داشت … اگر برنامه اتانازی خود را فراموش کرد

زک

زیک سالهای زیادی از عمر خود را صرف توسعه یک طرح نجات کامل کرده است. استراتژی او این است که از ادیان اطراف محافظت کند تا از تکرار آنها جلوگیری کند (اگرچه هنوز نتیجه دقیق این تصمیم مشخص نیست). هیچ کس نمی تواند انکار کند که زیگلر اگر زمان خود را برای آلوده سازی کشور صرف نمی کرد ، می توانست از مهارت ها و علاقه خود به خوبی استفاده کند. اما او به این نتیجه رسید که این بهترین راه است و ما ندیدیم که Zick چه چیز دیگری می تواند به بشریت ارائه دهد. او باهوش ، متفکر و دارای مدرک کارشناسی است و اگر با ارن و ددیان در زمینه های دیگر کار کرده است ، مطمئناً داستان مسیر دلپذیری را طی کرده است.

9. گابی براون یک تایتان است که یک پارک زیبا را خراب می کند

شب

گابی براون یک حرکت بسیار جسورانه و خطرناک انجام می دهد. به عنوان مثال ، او از خود سوء استفاده می کند یا راه دشمن را پیش می گیرد ، هدف اصلی او این است که نیروهای برتر را جذب کند و یکی از آن 9 بزرگ شود. وقتی ارنی گابی را می کشد همه چیز خوب پیش نمی رود. او اعتقاد ندارد که همه چیزهایی که برای او گرانبها بوده و زندگی او را برانگیخته است ناپدید می شود. گابی و فالکائو نیز به طور مخفیانه وارد فرودگاه آلدین شدند و با آنها به بهشت ​​رفتند.

در حالی که زیک ارتش جدیدی از تایتانهای خالص می سازد ، فالکائو پورکو بدون دانستن چیزی گالیارد را می خورد و وارث تایتان استخوان فک می شود. تایتان فک پایین موجودی واقعاً شگفت انگیز است ، اما وقتی گابی خواب دید و تیتان فک خود را انداخت ، داستان به کلی متفاوت شد.

8. هانجی ژو قبل از اینکه بتواند تحقیقات خود را تکمیل کند ، درگذشت

هانجی

هانجی یکی از باهوش ترین افراد در بهشت ​​است ، او در بسیاری از علوم و مهندسی متخصص است و سعی می کند روند تایتان شدن را بهتر درک کند. او یک تیم تحقیقاتی را رهبری کرد و یکی از م weaponsثرترین سلاح ها را برای مبارزه با تایتان ها توسعه داد: تندر اسپیرز.

متأسفانه تایتانیک غول پیکر مانع فرار هانجی از بهشت ​​می شود. در عوض ، او فردا جان خود را فدا می کند تا دوستان و عزیزانش بتوانند جهان را نجات دهند. تصور کنید اگر هانجی زنده می ماند ، می توانست خلاقیت های جدید و اکتشافات جدید را به جهان بیاورد.

7. یلنا کولز و تهدید شکنجه

ما

ظاهر آرام و ترسناک یلنا دلیل اصلی بود که نباید به او اعتماد کرد ، اما او به سرعت گروهی از محققان را متقاعد کرد که آینده رویایی او را در نظر بگیرند. بعدها معلوم می شود که او فردی نادان است که به توطئه های Zick اعتقاد دارد و علیرغم تمام تلاش خود برای حفظ ظاهر جدی ، هنوز آثار تعصبات قوی در شخصیت او قابل مشاهده است.

شخصیت یلنا ، همراه با عظمت و اراده خود ، می تواند به طرق مختلف به قهرمان کمک کند ، اما هنگامی که به راحتی تحت تهدید شکنجه ماگات قرار گرفت ، می توان گفت که چیزهای زیادی نمی توان در مورد او گفت.

6.. Pixix تبدیل به Titan خالص می شود

پاکسیس

Dot Pixis ، با وجود شخصیت اخلاقی عجیب و غریبش ، هنوز مردی باهوش است که استراتژی خوبی برای جنگ و سیاست دارد. قدرت رهبری او متقاعد کننده و دارای نفوذ است. به نظر می رسد تعداد کمی از افراد در جهان “حمله به تایتان” دانش و دانایی برای صحبت با آنها دارند.

اگرچه پیکسی با نوشیدن شراب Zik مخلوط با آب تند تبدیل به یک تایتان شد ، اما نمی توان تلاش های او را نادیده گرفت. خود آرمین در جایی می گوید که هیچ پیروزی بدون Pixis به دست نمی آید ، به همین دلیل است که پایان عمر این مرد در این شکل غم انگیز یکی از غم انگیزترین صحنه های این داستان است.

5. Rod Reese Titan از پایه ای برای آن استفاده نمی کند

راد ریس

رود ریس می خواهد دختر نامشروع خود ، هیستوریا ، یک تایتان اصلی را از ارن به ارث ببرد ، به طوری که اولین تیتان بتواند به خانواده ریس بازگردد. اما وقتی کنی آکرمن به او می گوید که یک ترسوی ناتوان است ، راد پاسخی ندارد.

اما دیری نپایید ، وقتی فهمید که تاریخ هیچ کاری را مطابق برنامه اش انجام نمی دهد ، خودش یک تایتان شد. تایتان ناآشن راد بسیار عجیب است ، اما داستان توضیح نمی دهد که چرا او ارن را به تنهایی و نه دخترش را نمی خورد. حداقل اگر او این کار را می کرد ، دخترش بعداً کشته نمی شد.

4- کاپیتان لوی مبارزه ای را که شایسته آن است انجام نمی دهد

لیوای

در بیشتر قسمت های پایانی سریال ، کاپیتان لوی رویای مبارزه با میمون تیتان و خطراتی را دارد که می خواهد با آن روبرو شود. وقتی زمان موعود فرا می رسد ، او نمی تواند طعم واقعی پیروزی را بچشد.

این به این دلیل است که بازیکنان تا حدودی با دیگر تایتان ها در تماس بودند و دلیل دیگر این بود که زیگزاگ آن چیزی نبود که لوی تصور می کرد. کاپیتان مانند الهه انتقام عمل می کند و سر زیک را تحت فشار قرار می دهد.

3. آنی لئونارت پنج سال گرانبهای زندگی خود را در یک پوسته گذراند

انی

آنی یک زن استثنایی از تایتان است ، گواهی بر پیروزی های زیاد او بر قدرت نظامی. او فقط با چند حمله ساده می تواند به حریفان خود حمله کند.

به همین دلیل است که آنقدر کریستال می ماند که ایده جالبی به نظر نمی رسد. به طور خاص ، آنی توانست آن چهار سال را در یک مبارزه واقعی بگذراند. اگر می توانست حضور فوق العاده ای داشته باشد ، آنی یکی از تازه واردان داستان بود.

2. میکا زکریا می میرد زیرا با یک دشمن غیر منتظره روبرو می شود

میه

میکا زکریا یکی از بهترین جنگجویان در بهشت ​​محسوب می شود ، او همیشه بعد از لوی در رتبه دوم است. حس بویایی او بسیار قوی بود و حضور تیتان ها را احساس می کرد. به همین دلیل ، همیشه یک قدم جلوتر است و می تواند چندین تایتان را با هم شکست دهد.

متأسفانه برخورد او با میمون تیتان آنقدر وحشتناک و غیرمنتظره است که تمام شجاعت خود را از دست می دهد و خود را کاملاً از دست می دهد. سرانجام ، تیتان میمون و تجهیزات او را گرفت و مایک توسط دیگر تایتان ها کشته شد.

1. ارن یگر می توانست جهان را بدون از بین بردن نجات دهد

حلقه

ارن در لغت به معنی قتل است وقتی حرص و طمع او چهار پنجم جمعیت جهان را از بین می برد. او خودش گفت هیچ دلیل موجهی برای کاری که انجام داده نمی بیند. او همچنین معتقد است که پاسخ اخلاقی به اقدامات او بی اهمیت است. اما راه دیگری وجود داشت که ارن می توانست مشکل نفرت صهیونیست ها را حل کند.

بدترین قسمت این داستان این است که ارن کنترل کامل بر تایتان را دارد (هیچ صاحب قبلی تایتان چنین قدرتی نداشت) ، بنابراین می توان به دنبال گزینه های خشن تری بود. اما به نظر می رسد که خود او این روش را ترجیح می دهد.

منبع: CBR

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا