هنر و سینما

گودزیلا یا کنگ؛ کدام در نهایت برنده می‌شود؟


گودزیلا در مقابل کنگ ، به رهبری آدام وینگارد ، برنده مطمئنی در نبرد با جانوران غول پیکر دارد. در ادامه خواهیم خواند که چه کسی تایتان شکست خورده را شکست داد و چرا تایتان شکست خورده کشته نشد.

در این پست ، این خطر وجود دارد که Godzilla vs. کنگ

آئو گودزیلا در مقابل کنگ ، گودزیلا برنده است ، اما کنگ را نمی کشد ، و هنوز مشخص نیست که آلفا تیتان کیست. در مورد گودزیلا ، به کارگردانی گرت ادواردز و گودزیلا: پادشاه هیولاها توسط مایکل داگرتی ، گودزیلا به عنوان دوست و ناجی بشریت شناخته می شود. فیلم آدام وینگارد داستان را تغییر داد و او را به یک شرور تبدیل کرد.

با این حال ، در این فیلم ، گودزیلا کار دیگری نمی کند و فقط به بازیگرانی حمله می کند که دوست انسان محسوب می شوند اما اینطور نیست.

در فیلم ، اولین نبرد بین گودزیلا و کنگ در وسط اقیانوس طی سفری از قطب جنوب به سرزمین گودال رخ می دهد. اگرچه دوستان کنگ تمام تلاش خود را کردند تا از راه گودزیلا دوری کنند ، اما اژدها همچنان آنها را دید و به کنگ حمله کرد زیرا دید موقعیت آلفا روی تایتان در خطر است.

گودزیلا در نبرد پیروز شد و هنگامی که معتقد بود دیگر هیچ تهدیدی از جانب کنگ وجود ندارد و دوستان کنگ تظاهر به مرده می کنند ، او رفت ، اما آتش ادامه یافت تا زمانی که کنگ تبر را از دهانش بیرون آورد. او آن را گرفت و حمله را آغاز کرد.

گودزیلا در مقابل کنگ

در دومین و آخرین نبرد خود با کنگ در هنگ کنگ ، گودزیلا با وجود نظر دکتر کنگ ، کنگ را شکست داد. ناتان لیند در ابتدا اما کنگ در دور دوم برنده شد. کنگ مهارت مهمی در جلوگیری از حمله بویایی گودزیلا نشان داد ، اما در نهایت ، انفجار از تبر گودزیلا را موقتاً گیج کرد اما نتوانست او را شکست دهد. گودزیلا برگشت و کنگ را شکست داد – که منطقی است به دلیل جراحات گودزیلا و شکست ناپذیری گودزیلا و همچنین توانایی او در بازتاب ریباندها – به جای کشتن کنگ به این شکل. سپس کنگ را مجبور کرد که او را به عنوان آلفا تیتان بپذیرد. با این حال ، ماکاگودزیلا این طرح را رهبری کرد.

در طول دو مبارزه گودزیلا با کنگ ، گودزیلا برنده اصلی بود ، اما بعد از اینکه کنگ به او کمک کرد مک گودزیلا را شکست دهد ، گودزیلا می دانست که کنگ دیگر برای او تهدید نیست و به نظر می رسید که این دو با هم موافق هستند. گودزیلا همچنان پادشاه هیولاها است ، در حالی که کنگ پادشاه زمین توخالی است. به این ترتیب ، می تواند آلفا تایتان در دنیایی جداگانه باشد. همچنین برجسته ترین پیروزی گودزیلا مرگ کنگ بود. اگر نه برای دکتر لیند و HEAV Kong برای همیشه می میرند.

با وجود دو نبرد باورنکردنی گودزیلا ، کنگ هنوز در نهایت پیروز نشد. اما نکته جالب این است که در این فیلم او همیشه موفق و پیروز می شود.

با استفاده از تبر برای کشتن ماکاگودزیلا ، کنگ گودزیلا و پاتورا را کشت. با این حال ، در مورد آلفا تایتان ، گودزیلا برنده شد و اگرچه او کنگ را مجبور به تعظیم نکرد ، اما کنگ اعتراف کرد که برنده نشده است (اگرچه او به وضوح شکست نخورده است). در نهایت ، این پیروزی یک پیروزی برای گودزیلا است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا