هنر و سینما

آیا گیدورا جنگ اصلی گودزیلا و کنگ را آغاز کرد؟


Guidora ممکن است قهرمان اصلی پشت Titans War قدیمی باشد ، که در Godzilla vs. کنگ برخلاف نبرد گودزیلا با گیدورا در “گودزیلا: پادشاه هیولاها” ، این نبرد که در آخرین فیلم هیولاها به نمایش درآمد ، هزاران سال پیش سابقه داشت. این داستان برای اولین بار پس از فیلم “Kong: Skull Island” روی صحنه رفت.

نقاشی موجود در غار گودزیلا را نشان می دهد که با یکی از اجداد کنگ در حال مبارزه است. این پرونده توسط دکتر بررسی شد. الن اندروز (هال ربکا) که در Godzilla vs. کنگ درباره داستان افسانه ای آیوی و جنگ جهانی بین دو جانور غول پیکر.

این داستان اساس ناسازگاری آنها با فیلم بود که به خشم و خصومت دریایی تبدیل شد و در فضای هنگ کنگ و قسمت پایانی فیلم ادامه یافت. معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد.

هر دوی این جانوران غول پیکر به دلیل قدرت خود عنوان تیتان آلفا را دارند و به همین دلیل هر دو در طول تاریخ زمین جنگیده اند. با این حساب ، اولین نزاع آنها ممکن است به همین دلیل رخ داده باشد ، و گونه ای ، شاید گودزیلا ، قصد داشته پادشاهی و قدرت خود را به گونه دیگری تحمیل کند. با این حال ، زمینه کاملاً متفاوتی در مورد علت وقوع جنگ بین آنها ایجاد شده است و برخی می گویند گیدور این جنگ باستانی را آغاز کرد.

برای جانور غول پیکر داستان گودزیلا و کنگ باستانی را توضیح دهید

نقاشی ها و محورهای گودزیلا از مجموعه گودزیلا تأیید می کند که اجداد گودزیلا و کنگ در وهله اول در زیر زمین جنگیده اند و بدهی در ابتدا ، که ما شاهد تایتان های غول پیکر دیگری مانند Motra و Sculler هستیم ، این را تأیید می کند. ظاهراً حداقل یکی از نبردها در معبد کنگ رخ داده است. علاوه بر این ، فیلم به تفصیل در مورد نبردهای آنها و اینکه چرا گودزیلا و کنگ تایتان هایی هستند که در قدرت باقی مانده اند بحث نمی کند ، اما با این وجود ، گودزیلا در مقابل. کنگ جای خالی داستان را پر می کند. این کتاب بسیاری از چیزهای گذشته را از طریق جیا و خاطرات داستان های مردم در مورد کنگ را روشن می کند.

به گفته جیا ، اجداد وی هزاران سال قبل از مهاجرت به جزیره جمجمه در منطقه ای زیرزمینی با گونه های کنگ زندگی می کردند. در زمان نامعلومی ، آنها با زوزلا هالاوا آشنا می شوند ، که جیا گودزیلا در کتاب او را صدا می زند. جیا از داستان قبیله آیوی به یاد می آورد که زوزلا هالاوا در زیرزمین ، در نزدیکی کنگ و مردم آنجا زندگی می کرد ، تا اینکه در طی یک رویداد (بلعیدن یک ستاره) به یک موجود شیطانی تبدیل شد. وقتی این اتفاق افتاد ، اجداد کنگ تصمیم گرفتند با هم دوست شوند و با زوزلا هالاوا همکاری کنند تا او را برای همیشه بیرون بیاورند. جیا پاسخ همکاری و همکاری را نمی داند ، اما در کتاب آمده است که کنگ و افراد پیچک مسیری طولانی از زیر زمین تا جزیره جمجمه طی کردند. تصمیم آنها برای خروج از خانه پیروزی گودزیلا را توجیه نمی کند ، اما به این معنی است که پادشاه هیولا آنها را بیرون کرده است.

گیدور با دنیای زیرین ارتباط دارد

همانطور که در بالا ذکر شد ، گودزیلا ، کنگ ، اسکالر و شاید Motra به نظر می رسد درگیر یک دعوای بزرگ هستند. این جانوران غول پیکر هستند که به طور رسمی نامگذاری شده اند ، اما دانش وجود دارد که اژدهای پنجم نیز در این نبرد شرکت داشته است. دانشمندان سلطنتی در مورد داستان گودزیلا در مقابل صحبت می کنند. کنگ خاطرنشان کرد که احتمال ارتباط بین عالم اموات و گیدورا وجود دارد. همانطور که برخی متوجه شده اند ، قطب جنوب مکانی است که توسط دو فیلم غول پیکر مورد استفاده قرار می گیرد. تصادفی به نظر می رسد که قطب جنوب محل دفن بدن سرد Gidora و ورودی به زیر زمین بوده است ، اما کتاب آن را نشان می دهد. مارک راسل خاطرنشان کرد که عجیب بود که گیدور در نزدیکی ورودی زیرزمین پیدا شد. به همین دلیل ، او معتقد بود که گیدورا ممکن است هنگام حمله گودزیلا به زیر زمین وارد شده یا از آن خارج شود.

گیدور احتمالاً اولین دشمن کنگ بود

یک نظریه رایج این است که اسطوره آیوی در مورد زوزلا هالاوا ممکن است اصلی و مخفیانه در مورد گیدورا باشد ، که به دنیای زیرین حمله کرده و گونه های سابق کنگ را عصبانی کرده است (به نقل از Reddit). ممکن است این اشتباه باشد که اجداد کنگ گودزیلا را مسئول اقدامات گیدورا بدانند. با رعایت چند نکته ، این نظریه در زمینه حیوانات غول پیکر منطقی به نظر می رسد. اول از همه ، جیا اشاره می کند که زوزلا هالاوا به موجودی شیطانی تبدیل شده است که با شخصیت گودزیلا و اژدها مطابقت ندارد. او مدافع دفاع شخصی از کره زمین در برابر تهدیدات مختلف بود.

علاوه بر این ، این واقعیت که گودزیلا ستاره خورده است ممکن است ماهیت نفس اتمی او را توضیح دهد ، اما ممکن است معنی دیگری داشته باشد. گیدور ممکن است به زیر زمین رفته و بخشی از قدرت مخفی خود را به دست گرفته باشد. به همین دلیل او آنجا بود. او پس از خروج از عالم اموات توسط گودزیلا شکست خورد ، سپس گودزیلا مورد حمله نوع کنگ سابق قرار گرفت. به عبارت دیگر ، اجداد کنگ گودزیلا را به دلیل خرابکاری مستقیم که گیدورا مرتکب شده بود مجازات کردند.

در صورت صحت ، می تواند تأثیر جالبی بر نقش گیدورا در اژدها و داستان آن داشته باشد. گودزیلا در مقابل کنگ در همان ابتدا فاش کرد که گیدورا بزرگترین دشمن گودزیلا است ، اما اهمیت او ممکن است فراتر از این باشد. در واقع گیدورا کارگردان King of Monsters and Godzilla vs. کنگ و مگاگودزیلا هنگام مبارزه با گودزیلا و کنگ ، کنترل روح گیدورا را در دست گرفتند. گودزیلا قبلاً گیدورا را کشته بود ، اما ترکیب قدرت منبع زیرزمینی و شیاطین او او را به یاد مگاگودزیلا آورد و به او فرصت داد تا انتقام بگیرد. گیدورا ، به عنوان مگاگودزیلا ، مجبور است با این دو رقبای آلفا کار کند. بنابراین در حالی که گیدورا شرورترین زوزلا هالاوا بود ، اژدهایی که یک سال پیش گودزیلا و کنگ را متحد کرد ، جنگی بین اجداد آنها آغاز شد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا