هنر و سینما

تمام سریال‌هایی که سعی کردند از سیمپسون‌ها تقلید کنند (و نتوانستند)


در حالی که در راس The Simpsons قرار داشت ، تعدادی برنامه اجتناب ناپذیر وجود داشت که سعی می کردند تماس فیلم را دوباره پخش کنند ، اما فایده ای نداشت.

پخش سیمپسونها در سال 1989 آغاز شد و این سریال خیلی زود توجه جهان را به خود جلب کرد. اگرچه سالهای زیادی طول کشید تا سیمپسونها وارد دوران طلایی خود شوند ، اما این مجموعه از همان ابتدا موفقیت تجاری بزرگی داشته است.

بینندگان آمریکایی عاشق خانواده اسپرینگفیلد هستند و شوخ طبعی خانواده باعث محبوبیت این سریال در خارج از کشور شده است. در طول سالیان آغاز سریال ، سیمپسونها از همه کمدی ساخته شده برای بزرگسالان الهام گرفته اند و سبک نمایش نیز از این نمایش های کمدی و زنده الگو گرفته است. با این حال ، آنچه همه طرفداران نمی دانند این است که در روزهای اولیه سیمپسونها ، شبکه های بزرگ آمریکایی سعی کردند یک سریال کمدی دیگر بسازند که بتواند با این سریال رقابت کند ، اما نتایج چندان جالبی نبود.

پس از موفقیت The Simpsons و قبل از اینکه سریال هایی مانند Family Guy و South Park به اندازه The Simpsons محبوب و محبوب شوند ، بسیاری از سریال های دیگر نیز سعی کردند ادعای وجود خود را در آن زمان داشته باشند. با نگاهی به این سریال ها و دلایل شکست هر یک از آنها ، نشان می دهد که ما نمی دانیم چه چیزی باعث جذابیت سیمپسون ها برای این موارد شده است. مردم اسپرینگفیلد به عنوان بازیگر سیمپسون به او خندیدند ، اما تنها تلاش خانواده بود که تلخ ترین و دلخراش ترین لحظه را نه تنها قابل تحمل ، بلکه شگفت انگیز و جذاب کرد. در حالی که این خانواده مشهور یکدیگر را به خوبی نمی شناختند ، به نظر می رسد که آنها فقط در سریال نبودند ، اما برخی نگرش ها و رفتارها را نداشتند و این مشکلی بود که رقبای احتمالی آنها با آن روبرو بودند. در همین حال ، اعتقاد بر این است که حیوانات صحبت کننده یکی از نقاط قوت این کمدی هستند ، اما نویسندگان The Simpsons واقعاً آن را باور ندارند. با این حال ، این مزیت ویژه یکی از دلایل برتری این سریال نسبت به سایر رقبا بود.

سگ در خانواده

سگ خانوادگی

واضح ترین نسخه از سیمپسونها پس از موفقیت سیمپسونها برای بسیاری منتشر شد ، اما اولین قسمت از خانواده سگها قبل از اولین قسمت از سیمپسونها شروع شد که در روز کریسمس پخش شد. سگ خانواده دارای استعدادهای خلاقی مانند برد برد بود که در هشت فصل ابتدایی این سریال مربی سیمپسون ها بود (که یکی از بهترین مناطق این مجموعه محسوب می شود). سیمپسون ها). با این حال ، براد پروژه سگ خانوادگی را ترک کرد و جون احساس کرد که این نژاد با وجود محبوبیت از ابتدا ، آینده درخشانی نخواهد داشت. تیم برتون شخصیت این سریال را طراحی کرد و استیون اسپیلبرگ به عنوان تهیه کننده درگیر آن است. پس چرا سگ خانواده اینقدر بد است؟

سگ در خانواده آنقدر بد بود که پس از ده قسمت حذف شد ، که اکثر آنها تنها پس از آماده سازی گله ها رها شدند. این مجموعه نقدهای جالبی دریافت کرده است ، عمدتا برای مجله تایم ، که به نظر می رسد سریال غیرقابل قبول را کمتر مرتبط می داند ، در حالی که اکثر نوشته ها و نقدها به ارزیابی نزدیک شده اند. نیویورک تایمز این سریال را “زشت ، وحشتناک و بی معنی” توصیف کرد. . »سیمپسون ها گاهی خنده دار و سیاه قلب هستند ، اما لحن سریال اغلب گرم است و طرفداران حتی از این روند راضی هستند. در مقابل ، بسیاری از منتقدان سگ در خانواده این سریال را غرق در تاریکی و طنز تلخ می دانستند. علاوه بر این ، خود این سریال موسیقی متن خوبی برای ضبط این کمدی تلخ نداشت ، که Family Guy و South Park به خوبی انجام دادند. بودجه بالا ، تیم تولید حرفه ای و توجه به نژاد به تلاش های کوتاه مدت سگ خانواده برای رقابت با سیمپسون ها کمک نکرد.

ماهی پلیس

ماهی پلیس

این مجموعه شاید عجیب ترین تلاش برای تقلید از سیمپسون ها باشد ، که سعی داشت چیزی فراتر از موضوع انیمیشن های مردانه ارائه دهد. این سریال بازیگران خوبی مانند جان ریتر و تیم ارشد پنی وایز داشت ، اما به نتیجه نرسید زیرا پلیس ماهی کیفیت عجیب و غیرقابل مقاومت کمیک ها را نداشت. پلیس ماهیانی که سریال بر اساس آن ساخته شده است. طنزآمیز کمیک های پلیس ماهی است که رمز و راز را به سبک نوآر با لبه های سیاه و سفید نشان می دهد که همه شخصیت ها را مشخص می کند ، اما این مجموعه تلویزیونی بین طنز و طنز کودکانه ایستاده است. توسط هانا باربارا و شبیه سازی The Simpsons. ریتم ، راه می رفت. در غیر این صورت ، پلیس ماهی تنها شش قسمت به طول انجامید و در سال 1992 لغو شد و سه قسمت دیگر هرگز پخش نشد.

موجودات در عمارت (Capitol Critters)

موجودات در ساختمان اصلی

موجودات عمارت بزرگترین مجموعه ای بود که سعی کرد از موفقیت سیمپسون ها الگوبرداری کند ، اما مشکلاتی داشت و مخاطبان هدف نداشت. با وجود تعداد زیادی از روسای جمهور آمریکا در سیمپسونها ، نمی توان انکار کرد که سیاستمداران و رسانه ها گاهی از تمسخر سیاسی فرار کرده اند و سیاستمداران و رسانه ها همیشه بهترین بخشهای طلایی این مجموعه را دارند. ، که بسیار جالب بود (فصل 6 ، قسمت 5). با این حال ، در نهایت ، سیمپسون ها مجموعه ای درباره خانواده ای در یک شهر کوچک است و هیچ کس حاضر نیست زیاد کمدی سیاسی تماشا کند. در مقابل ، طنز سیاسی موجودات عمارت نشان داد که این سریال برای کودکان سرگرم کننده نیست و اگرچه سعی شد خنده دار باشد ، اما آنطور که باید و شاید تعداد زیادی از مردم را جذب نکرد.

قسمت آخر The Simpsons Men نیز با انتقاد مواجه شد ، زیرا آنها از تعدادی از بازیگران معروف برای به تصویر کشیدن شخصیت ها استفاده کردند ، اما تماشای آن ارزشمندتر به نظر می رسید و سریال سعی کرد داستان خود را به این بازیگران بیان کند. شوخی و آن را برای افراد مشهور جذاب کنید. در یکی از قسمت ها ، سیمپسون ها نقد طنز جالبی از جورج دبلیو بوش ارائه کردند و همچنین جالب است بدانید که تصاویر و دیالوگ های سریال در دنیای واقعی غیرقابل اعتماد و عجیب بازسازی شده است. با این حال ، در طنز طنز The Simpsons ، بینندگان هرگز نیازی به آشنایی با شخصی مانند دن Quill نداشتند ، به عنوان مثال ، اگر یکی از دلایل شکست آپارتمان این بود که کسی نمی دانست اوضاع سیاسی در اوایل دهه 1990 به نفع سریال No Win بود. به با وجود نقش نیل پاتریک هریس (ستاره سریال Meet the Mother) ، موجودات خانه پس از سیزده قسمت به لیست کمیک های لغو شده اضافه شدند. مانند بقیه رقبای خود ، هرگز طول سیمپسون ها را دریافت نکرد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا