هنر و سینما

هرج و مرج فضایی ۱ بهتر است یا ۲؛ مایکل جردن در برابر لبران جیمز


مدتی است که در مورد همکاری لبرون جیمز و لونی تونز در Space Jam سوالاتی وجود دارد: میراث جدیدی می تواند به سطح فضا برسد.

اکنون ، با انتشار فیلم ، می توان به این س fairlyال منصفانه پاسخ داد. نسخه اول ، با بازی مایکل جردن ، در بوکس نبود ، اما همچنان در طول سال ها به عنوان یک محبوبیت محبوب در دهه 1990 مورد احترام طرفداران قرار گرفت.

ایده قرار دادن مایکل جردن ، اسطوره NBA در زمین بسکتبال با بازیگری از دنیای Looney Tunes ، به عنوان یک داستان جدید اصلی به نظر می رسد که برای بینندگان بسیار جالب است. سالها در مورد ساخت دنباله ای برای اولین فیلم بحث شده بود و اردن قرار بود دنباله ای دوباره برای ظهور بسازد که به وضوح مشخص نکند پایان آن کجاست ، اما برادران وارنر فیلم را درباره هرج و مرج دوم تهیه کردند. در عوض جوردن ، مدعی دائمی او برای عنوان بزرگترین بازیگر تاریخ ، لبرون جیمز ، در کنار باگس بانی بازی خواهد کرد.

برادران وارنر قول داده است که چیزی کاملاً جدید ارائه دهد و علاوه بر تغییر قالب انیمیشن به شخصیت Tunes. بر خلاف فیلم اصلی ، میراث جدید از دنیای Looney Tunes فراتر می رود و از فیلم های دیگر برادران وارنر ، از جمله بازیگران مشهور مانند کینگ کنگ ، فرد فلینتون ، بتمن ، رابین و ایرون جیانت دور می شود و برای تماشاگران دور می شود. حتی افراد ناشناس مانند Space Ghost ، Peter Patmos و Jaberjav در جمع بودند. علاوه بر این ، فیلم قسمت های دیگری از برادران وارنر ، مانند آستین پاورز ، بازی تاج و تخت و همچنین کازابلانکا را نیز به نمایش گذاشت که از برخی جهات منحصر به فرد است ، اما به آن تصویر افزوده است. آیا همه آنها قبل از قسمت قبلی بودند؟

مایکل جردن در مقابل جیمز له برون

آشوب فضایی

آشوب فضایی: میراث جدیدی در فیلم البته این بحث را بر سر اینکه مایکل جردن یا لبرون جیمز برتر هستند حل نمی کند ، اما این سوال را مطرح می کند که کدام بازیگر بهتر است؟ جیمز برای دستاوردهای خود جایزه اسکار دریافت نکرد ، اما به عنوان یک بازیگر ، حداقل برخی از احساسات خود را در اعمال خود ابراز کرد ، به ویژه نمایش هایی که با پسرش دان (سدریک جو).) مایکل جردن هم زمان با جیمز نبود و هدف او این بود که تیمی بزرگتر از تیم خود باشد و حضور او به تیم تونس و دیگر بسکتبالیست ها در فیلم کمک کرد ، اما او ثابت کرد که می تواند فیلم هایی مانند Space بازی کند آشوب. همینطور بحث گسترده ای در مورد مهارت های بسکتبال آنها ، بدون پاسخ مشخص در مورد بازیکن بهتر.

دستاوردهای Looney Tunes را در دو فیلم مقایسه کنید

یکی از بهترین آثار موجود در فیلم Space Chaos حضور شخصیت های Looney Tunes است. اولین فیلم ، در سال 1996 ، شامل نسخه هایی از دافی داک ، باگس بانی و شخصیت های دیگر بود که یادآور صدای یادآور مل بلان در گذشته بود. از این نظر ، هرج و مرج فضا: میراث جدید همان کیفیت و سطح فیلم اصلی است. در دنباله یک نمایش جدید و سرگرم کننده از بازیکن جدید ، Speedy Gonzalez ، که از سرعت شبیه به Neo خود در ماتریکس برای فرار از گلوله ها ، مادربزرگ ، که کشتی می گیرد و رپ خوک استفاده می کند. با وجود همه اینها ، Space Chaos 2 به موضوع داستان و شخصیت های اصلی آن وفادار مانده است.

این فیلم در شکل دهی و اجرای صحیح صدای همه بازیگران موفق بود. ما هیچ تغییر شکل یا تعدیل در شخصیت ها نمی بینیم ، به جز کاهش لولا لولا که ضروری به نظر می رسد. ما همچنین اظهارات کوچک اما مهمی را در مورد ویژگی های انواع مختلف افراد مشاهده کرده ایم ، مانند ویل کایوت که با علائم ارتباط برقرار می کند ، ماروین مریخی برای فتح کره زمین ، بی احتیاطی تاز و بدبینی دافی داک.

تفاوت اصلی در مورد حضور مجموعه Tunes در دو فیلم ، تعداد شخصیت های استفاده شده است. فیلم اول شخصیت های بزرگتری داشت که بسیاری از آنها دنباله ای نداشتند. در حالی که دیدن چهره های مشهوری مانند بکی بازار و برنارد داگ در نیمه دوم جالب بود ، تمرکز بر میراث جدید تیم بسکتبال 14 نفره منطقی بود. در فیلم دوم ، مشخص است که تیم کدام شخصیت بود قبل از شروع بازی ، اما در اولین فیلم اینطور نبود. این به معنی اجازه دادن به برخی از شخصیت ها بود ، اما به افراد تیم Bugs این فرصت را داد تا بیشتر دیده شوند.

تیم هیولا در مقابل تیم تفنگ

آشوب فضایی

هیولاهای فیلم اول و شخصیت های فیلم دوم همگی شخصیت های خاص خود را داشتند ، اما به نظر می رسید که هیولاها کمی پیشرفت کرده اند. آنها داستان خود را در فیلم داشتند ، زیرا این بیگانگان کوچک قبل از تبدیل شدن او به یک ستاره پنج ستاره NBA ، برده خائن ساوک هامر بودند. در پایان داستان ، آنها سرانجام توانستند آزادی خود را به دست آورند ، اما مجبور شدند قدرت های جدیدی را که داشتند رها کنند. از طرف دیگر ، حضور تیم Gunn در داستان چندان مهم نیست و آنها به اندازه تیم جانوران غول پیکر مهم نیستند ، زیرا این جانوران غول پیکر در حضور آنها باعث ایجاد وحشت در قلب تیم تونس شده است. با این حال ، گونه های متنوعی وجود داشت و آن توانایی بالای آن بود. بر خلاف حیوانات غول پیکر ، هر بازیکن در تیم مهارت های قابل تشخیص خود را داشت. این یک عنصر مفقود شده در تیم هیولا بود.

مقایسه تاریخچه فیلم های اول و دوم

آشوب فضایی

فیلم آشوب فضایی از روایت های متفاوتی برای ترکیب زندگی واقعی و دنیای لونی تونز استفاده کرد. در اولین فیلم ، در سال 1996 ، مایکل جردن ناگهان در یک دنیای زیرزمینی قرار می گیرد که در آن متوجه می شود که اشکالات بانی و دوستانش واقعی هستند و افراد بیگانه از آنها می ترسند. قطعه جدید مسیر متفاوتی را طی کرد و Looney Tunes و دیگر فیلم های برادران وارنر را به عنوان واقعیت مجازی نشان داد. این روش به عنوان راهی برای کار جیمز با شخصیت کارتونی پیشنهاد شد ، اما اگر او چنین نمایشی را انجام نمی داد بهتر بود. در فیلم اول هیچ مشکل اساسی وجود ندارد و مشکلی نیست. داستانی که پیرامون ورود مایکل جردن به دنیای رویایی می چرخد ​​، ممکن است پیش پا افتاده باشد ، اما از تفریح ​​این فیلم بسکتبال کم نمی کند.

چرا Space Chaos 1 بهتر از دنباله آن است

آشوب فضایی

فیلم دوم ممکن است بازخوردهای بد زیادی داشته باشد ، اما در نهایت با لونی تونز و لبرون جیمز اوقات خوشی را ارائه می دهد. علاوه بر این ، فیلم ماهیت Looney Tunes را به همان شیوه ای دریافت می کند که در نسخه اول مشاهده کردیم و این دقیقاً همان چیزی است که طرفداران از فیلمی با بازیگرانی مانند Bugs ، Duffy و Sylvester انتظار دارند. با این حال ، ایده استفاده از این شخصیت متهم شده است که فقط در بازاریابی و فروش فیلم مورد استفاده قرار گرفته است. منتقدان هرج و مرج فضایی 2 خاطرنشان می کنند که بسیاری از بازیگران فیلم نوستالژی زیادی برای کودکان تداعی نمی کنند و بسیاری از کودکان هرگز آن را ندیده اند. متأسفانه بازیکنان بازی تاج و تخت ، ریک و مورتی و آستین پاور نباید در فیلم مورد علاقه بچه ها مانند لونی تونز حضور داشته باشند. به طور خلاصه ، Space Chaos: New Legacy فیلم بدی نیست ، اما بعید است به کیفیت نسخه های اصلی و اصلی برسد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا