هنر و سینما

HBO اشتباهی لیگ عدالت اسنایدر را جای تام و جری پخش کرد!


HBO Max فیلم اکشن زنده “تام و جری” ، “لیگ عدالت زک اسنایدر” را به اشتباه پخش کرد و برخی از کاربران توانستند چند دقیقه اول فیلم قهرمانانه را تماشا کنند.

بر اساس برخی گزارش ها دیروز ، کلیپی از فیلم Zack Snyder’s League of Legends برای چندین خواننده HBO نمایش داده شد. به عنوان مثال ، شخصی با نام مستعار داگ در توییتر اعلام کرد که وقتی می خواهند فیلم جدید تام و جری را تماشا کنند ، نیمه اول لیگ عدالت زک اسنایدر به آنها واگذار شد. البته برادران وارنر قبلاً به این موضوع پرداخته است. و در حال حاضر چنین نیست. اگرچه داگ گفت که دادگستری لیگ ، زک اسنایدر بیش از صد ساعت است که وجود دارد ، اما وانر مدیا در بیانیه ای گفت: “این کار تمام شد.” نسخه زک اسنایدر از “Justice League” قرار است به طور رسمی در 18 مارس منتشر شود.

در سال 2014 ، فیلم لیگ عدالت توسط زک اسنایدر کارگردانی شد و فیلمبرداری در اواخر سال 2016 به پایان رسید ، اما اسنایدر به دلیل خودکشی دخترش پروژه را ترک کرد و جاش ویدون جایگزین او شد و مراحل تولید و فیلمسازی را تکمیل می کند. ویدون و وارنر تغییرات زیادی در فیلم ایجاد کردند و نتایج نهایی و نسخه منتشر شده در سال 2017 طرفداران را ناامید کرد. به دلیل واکنش های منفی لیگ عدالت ، برادران ونر تصمیم گرفتند نسخه تأیید شده ای از زک اسنایدر به نام Zack Snyder Justice League را در سال 2021 از طریق سرویس پخش HBO Max منتشر کنند. این ویدئو ویرایش ویژه ای برای اسنایدر دارد و چند عکس به آن اضافه کرد.

به عنوان مثال ، در تریلر اخیر Justice League برای زک اسنایدر ، ظاهری از شخصیت بتمن وجود داشت که نشان می دهد این نسخه بیشتر بر مهارت های رزمی و قدرت بدنی او تمرکز کرده است. با توجه به تریلر ، در این ویدیو یک نمایش ویژه برای اعضای تیم با تمرکز بر این شخصیت وجود خواهد داشت.

منبع: Variety

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا