هنر و سینما

تمام مبارزان حرفه ای سبک MMA که در فیلم مبارز حضور داشتند

حضور بسیاری از مبارزان حرفه ای MMA در فیلم جنگنده 2011 یکی از دلایل محبوبیت درام ده ساله این ورزش است و نشان می دهد که هنوز می تواند طرفداران زیادی داشته باشد.

جنگنده تنها 23 میلیون دلار در گیشه با بودجه 25 میلیون دلار درآمد داشت. اگرچه استودیو در فیلم گم شده بود ، اما Fighter به یک اسباب بازی محبوب در نوع خود تبدیل شده است. کارگردان Gavin O’Connor توانسته است استاندارد هنرهای رزمی ترکیبی را به بالاترین سطح برساند. وی با اجرای جذاب خود توانست دیدنی ترین صحنه مبارزه به سبک MMA در تاریخ سینما را به تصویر بکشد. این فیلم داستان خانواده ای از هم پاشیده است که سعی می کنند دردهای گذشته خود را التیام بخشند. استفاده از تکنیک های MMA ، علاوه بر ایجاد زمینه و داستان برای این خانواده ، تجربه فیلم را از جهات مختلف افزایش می دهد.

این فیلم درباره زندگی دو برادر و پدر آنها است ، شرکت آنها در بزرگترین رویداد MMA جهان به نام اسپارتا باعث ایجاد مشکلات زیادی بین آنها می شود. پدی کانولی ، مربی سابق کشتی که به تازگی از مشروبات الکلی رهایی یافته است ، توسط دو پسرش که از دوران کودکی ورزشکار بوده اند ، به دلیل گذشته خشونت آمیز خود رد شد. تامی کانولی ، ستاره مبارز دبیرستان سابق ، یک قهرمان جنگ و فراری است ، او شخصیتی هراس انگیز دارد. برندن کانلون مربی و معلم فیزیک سابق UFC است که سابقه و شخصیت او شبیه به ریچ فرانکلین ، اسطوره MMA است. همه برادران به دلایل مختلف اما با ریشه های یکسان به جایزه اسپارتا نیاز دارند.

فیلم های رزمی از بسیاری از متخصصان و ستاره های ورزشی برای ایجاد حس واقعیت استفاده می کنند. در میان آنها جاش روزنتال ، داور UFC است که این نقش را بر عهده دارد. کورت انگل ، قهرمان کشتی ، که در نقش یک مبارز شکست ناپذیر روسی به نام کوبا بازی می کند ، بازیگر ستاره MMA فدور آملیاننکو است. مربی برندان فرانک کامپانا ، مربی MMA به گرگ جکسون ملحق می شود. شخصیت برایان کالن بر اساس تحلیلگر معروف UFC جو روگان است. این تصمیمات به افزایش اعتبار و ارزش فیلمهای رزمی کمک زیادی کرده است. تعداد مبارزان MMA واقعی در این فیلم شگفت انگیز است.

1. اریک اپل

رزمندگان

اولین جنگنده واقعی که در فیلم ظاهر شد ، جنگنده سابق MMA ، اریک اپل ، بازیگر نقش پیت گریمز بود. او دارای شخصیتی مغرور و مغرور است و به عنوان اولین نسخه از کانر مک گرگور ، ستاره UFC در نظر گرفته می شود ، انتخاب نام بد این نقش انتخاب خوبی است. در ابتدای فیلم ، او با توهین به تامی کانولی ، که هنوز در آن زمان شناخته نشده بود ، مرتکب اشتباه بزرگی می شود. تامی مرد قدرتمندی است که باید با او کنار بیاید و این را به بدترین شکل ممکن احساس می کند.

2. کارنرو خام

رزمندگان

روان کارنیرو ، بازنشسته بازنشسته MMA برزیل ، نقش مارکو سانتوس را بازی می کند ، برترین مبارز که مربیگری آن را فرانک کامپانا بر عهده دارد. او برای اولین بار روی صحنه ظاهر شد که برندان از برندان خواست تا دوباره به او آموزش دهد. وقتی مارکو در حین تمرین مجروح شد ، در اسپارتا به عنوان نماینده فرانک جایگزین برندان شد.

3. رشاد ایوانز و استفان بنار

رزمندگان

هر دو طرف UFC حضور کوتاهی در فیلم مبارزه دارند و در مصاحبه با شبکه ورزشی ISPN در رویداد اسپارتا شرکت کردند. رشاد در نمایش فیلم گفت: “5 میلیون دلار پول زیادی است ، اما رزمندگان باید یک چیز را در نظر داشته باشند ، آنها یک ماموریت غیرممکن دارند زیرا رقیب آنها یک مخالف سرسخت به نام کوبا است ، به خانه بروید.”

4. آنتونی جانسون

مبارز سابق UFC و بلاتر آنتونی جانسون در نقش اورلاندو لو ، اولین مبارز در مراسم افتتاحیه مسابقات اسپارتا بازی می کند. او همچنین اولین حریف برندان در این مسابقات بود که در دور اول معلم فیزیک را شکست داد. با این حال ، برندان موفق شد در دور دوم با فن کیمورا برنده شود و اورلاندو مجبور شد تسلیم شود و تسلیم شود.

5. ایو ادواردز

ایو ادواردز ، باهاما و جانباز بازنشسته UFC ، اولین حضور خود را در افتتاحیه بازیهای اسپارتا نشان داد و جای هیوستون گارگز را گرفت. او در یک قفس گرد با پیت گرایمز ملاقات می کند و با حمله سریع او غرق می شود.

6. نیکو مارکوارت

مبارزه بین برندان و کارل کرولر نمایشی کوتاه و سرگرم کننده از بوکس خیابانی و تکان های فنی هشت ضلعی MMA است. مشابه آنچه در اولین نبرد برندان اتفاق افتاد ، کرولر در ابتدا سکته مغزی خود را از دست داد ، اما برندان موفق شد در هنگام رویارویی او را با اسلحه قفل کند و کرولر را مجبور به حمله کند.

7. ادای احترام به تام هاردی و جوئل اگرتون

اگرچه این دو جنگنده فنی MMA نیستند ، اما ستاره فیلم با رزمندگان و مربیان برجسته جهان همکاری کرده است تا نقشهای مطمئن و قانع کننده ای پیدا کند. در حالی که بعید است جوئل ایگرتون یا تام هاردی به عنوان مبارز وارد هشت ضلعی شوند ، هر دو تجربه های فوق العاده ای به عنوان مبارزان واقعی MMA با فیلم Fighter داشته اند. اگر شایعات مربوط به بازی تام هاردی در نقش جیمز باند درست باشد ، مامور 007 می تواند نگرش و تکنیک تامی را به حق رای Fighter برساند.

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا