هنر و سینما

گلشیفته فراهانی را در فیلم یک کمدی رمانتیک ببینید


اکران فیلم “کمدی عاشقانه” به کارگردانی تیبو سگوین و سنت گلشیفته فراهانی و لوسی دبی به پایان رسید.

رسانه های اجتماعی فرانسه با انتشار اولین عکس های ستارگان فیلم های کمدی رمانتیک (تصویر زیر) پایان مراحل تولید اولین فیلم Thibaut Seguin را اعلام کردند. گلشیفته فراهانی و الکس لوتز اولین بازیگران این فیلم هستند ، داستان آنها درباره مردی به نام سزار است که پس از ناپدید شدن یک شبه در زندگی زن جوانی به نام سالومه ، دوباره سر خود را پیدا می کند. هنگامی که او بازگشت ، سزار متوجه شد که او یک دختر سه ساله از سالومه دارد و این بار تمام تلاش خود را کرد تا با سالومه یک رابطه سالم و یک داستان عاشقانه برقرار کند.

یک فیلم کمدی عاشقانه

فیلم کمدی عاشقانه توسط جان فاسکو نوشته شده است ، که نامزد دریافت جایزه سزار در سال 2019 برای فیلم The Guy شد. میریام گوته ، لوسی دبی و الیور شانترو از جمله بازیگران این فیلم هستند.

گلشیفته فراهانی علاوه بر این فیلم فرانسوی ، در سریال “تهاجم” تولید شده توسط سرویس آنلاین Apple TV نیز بازی کرد. در این سریال فراهانی نقش مادری پناهنده سوری به نام انیشا ملک را بازی می کند که به امید زندگی بهتر به آمریکا و لانگ آیلند مهاجرت کرده است و قرار است فراس ناصر به عنوان همسرش در نقش شخصیتی به نام احمد ملک سام نیل به عنوان کلانتر جان بل منصوب شد که تا زمان بازنشستگی چیزی نداشت. شیولی کاتسونا ، بازیگر ژاپنی در این سریال ، نقش مهمی در ترویج داستان بازی می کند و شخصیت او یکی از اعضای انجمن محققان فضایی دولت ژاپن است. شمیر اندرسون به عنوان یک سرباز آمریکایی به نام Travante Word به عنوان مهمترین شخصیت نهایی این مجموعه ظاهر شده است. قسمت اول Attack 10 قسمت خواهد داشت ، سه قسمت اول در 30 اکتبر پخش می شود.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا