هنر و سینما

دنیای مارول و جنگ ستارگان شاید در انیمیشن «چه می‌شود اگر…؟» ترکیب شوند


کارگردان و نویسنده مجموعه آینده مارول به نام اگر چی؟ احتمال اعلام دنیای مارول و جنگ ستارگان را اعلام کرد.

دیزنی هر دو مارک را دارد ، به همین دلیل مدتهاست که صحبت از ترکیب این دو جهان می شود ، که بسیار محبوب است. مارول از آن زمان مجموعه ای بزرگ برای دیزنی بوده است و با 25 فیلم با شاهکارها و پروژه های بسیار دیگر در راه ، هیچ نشانه ای از کند شدن سرعت مارول وجود ندارد. این استودیو تولید خود را بر اساس سرویس پخش انجام می دهد و در حال آماده سازی برای سری نهایی “اگر…؟” آماده انتشار در 11 آگوست است.

چه می شود اگر…؟ این مجموعه به عنوان مجموعه ای از رویدادهای مختلف عمل می کند و رویدادهای محبوب در دنیای سینمای مارول را به روش های مختلف به نمایش می گذارد. به عنوان مثال ، در این مجموعه ، پگی کارتر از سرم قهرمان به جای استیو راجرز استفاده می کند و یوندو به جای پیتر کویل تیچالا را می دزدد. این مجموعه بخشی از دنیای سینمایی چند نفره مارول خواهد بود که محدودیت ها و امکانات جهان را بررسی می کند ، اگرچه نکات و اطلاعات زیادی از جهان های مختلف در شش قسمت لوکی در تابستان امسال روایت شده است. حضور شخصیت های جنگ ستارگان مجموعه های بیشتری را ارائه می دهد ، اما در غیر این صورت مارول روی طرح تمرکز می کند.

چه می شود اگر...؟

اکنون ، با انتشار این سریال و شایعات مربوط به ترکیب این دو مجموعه قدرتمند ، نویسنده سریال ، ایسا بردلی ، به Collider گفت که او نیز بسیار علاقه مند است. مطمئناً شخصیت های جنگ ستارگان را وارد این مجموعه می کند. نویسنده از لوک اسکای واکر به عنوان رقیبی مناسب برای انتقام جویان یاد کرد ، اما آنها همچنین گفتند که این داستان را به اوج دنیای سینمای مارول می رساند. با این حال ، برایان اندروز ، کارگردان این سریال گفت که اگر طرفداران شخصیت های بیشتر جنگ ستارگان را بخواهند این اتفاق می افتد. در اینجا اظهارات این دو نفر آمده است:

“گفته می شد که من سعی می کردم شخصیت های جنگ ستارگان را در این مجموعه قرار دهم. ما مدتی تلاش کردیم ، اما واقعاً به ما گفته شد که ماسه ای را که به شما داده شده بازی کنید. شما دنیای فیلم های مارول را دارید. داستان با آن ارائه می شود “من می دانم که درست است ، اما در واقع ، آوردن لوک اسکای واکر به داستان واقعاً هیجان انگیز بود.”

برایان اندرو گفت: “درست است.” ما این فکر را داشتیم ، اما من فکر می کنم چشم های عقب با آن مخالف هستند. کی میدونه “اگر طرفداران به او نگاه کنند و او را دوست داشته باشند چه؟”

چه می شود اگر…؟ انتخاب خوبی برای ترکیبی از مارول و جنگ ستارگان. این نه تنها نگرانی های مالی معمول ادغام دو دنیای سینمایی را برطرف می کند ، بلکه تاریخ این دو سریال را نیز خراب نمی کند. همچنین می تواند مملو از صحنه های دیوانه واری باشد که طرفداران منتظر آن بوده اند.

البته ، در حال حاضر ، ترکیبی از پشت صحنه های مارول و جنگ ستارگان در حال رخ دادن است. کوین فیگی ، کارگردان استودیو مارول در حال کار بر روی فیلم جنگ ستارگان است ، هرچند جزئیات آن مشخص نیست. این کار را می توان به خوبی انجام داد ، با این حال ، به عنوان عوامل دیگر ، از نظر مالی برای هر دو گروه بسیار مفید است. باید دید در این سریال چه اتفاقی می افتد اگر…؟ او می افتد یا نمی افتد ، اما بهتر است همه چشم های دیزنی بیشتر به این موضوع فکر کنند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا