هنر و سینما

سریع و خشمگین ۹ در جشنواره‌ی کن ۲۰۲۱ نمایش داده خواهد شد


تیری فرمو ، مدیر هنری جشنواره فیلم کن اعلام کرد که بازیگر “سریع و خشمگین 9” وین دیزل در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن به نمایش در می آید.

کن همیشه در کنار ونیز ، برلین و لوکارنو به عنوان یکی از مهمترین جشنواره های فیلم در اروپا و سراسر جهان ذکر شده است. رویداد سالانه بستر مناسبی برای کشف و کشف استعدادهای جدید سینمایی فراهم می کند و جنبه هنری نسبت به طرف دیگر برتری دارد. اخیراً تیری فرمو ، دبیر هنری جشنواره فیلم کن ، امسال در مصاحبه ای اعلام کرد که در این رویداد شاهد نمایش فیلم های پرفروش خواهیم بود و اکنون تصمیم گرفته شده است که این فیلم قسمت جدیدی از سرعت باشد. و یک دسته عصبانی! البته ، Fast and Furious 9 در مرحله رقابت بزرگ نیست و ما آن را در قسمت های اضافی داستان نشان خواهیم داد ، اما با این وجود ، عجیب است که چنین فیلمی در جشنواره فیلم کن وجود داشته باشد.

در شرایطی که جهان کرونا چرخه تولید و انتشار فیلم های بلند و رویدادهای کامل سینمایی را پذیرفته است ، شاید برگزارکنندگان جشنواره فیلم کن قصد دارند ستاره های سریع و خشمگین جدیدی را به این رویداد سینمایی بیاورند تا توجه عمومی را به کان جلب کنند. ، فرانسه. از جمله بازیگران سریع و خشمگین می توان به وین دیزل ، جان سینا ، میشل رودریگز ، تری گیبسون و شارلیز ترون اشاره کرد.

جان سینا قرار است نقش 9 ژاکوب تورتو ، برادر دومینیک (وین دیزل) و میا تورتو (جردن بروستر) را در فیلم سریع و خشمگین بازی کند. در آخرین نسخه های سری سریع و خشمگین ، شارلیز ترون همیشه شخصیت بدی بود ، اما به نظر می رسد ، در قسمت دهم این مجموعه ، هدایت تیمی از افراد شرور در داستان سینا ، و چند ماه پیش “نمایش امشب با جیمی فلان “” سریع و خشن 9 “مانند مجموعه ای از فیلم های قبلی خواهد بود که داستان قسمت های قبلی را به هم پیوند می دهد و به برخی از سوالات طرفداران پاسخ می دهد و همچنین سوالات جدیدی را مطرح می کند.”

دنیل کیسی ، معروف ترین نویسنده فیلمنامه علمی تخیلی “Kin” ، به همراه کریس مورگان به عنوان نویسنده نسخه جدید این مجموعه انتخاب شده اند. کریس مورگان مغز متفکر سریال سریع و خشمگین است و از سال 2006 با توکیو دریفت رهبر همه قسمت ها بوده است. جاستین لین کارگردانی فیلم Fast and Furious 9 را نیز بر عهده داشت. این فیلم قرار است در 25 جولای به نمایش عمومی درآید.

اصغر فرهادی با فیلم “قهرمان” به عنوان نماینده سینمای ایران در جشنواره فیلم کن 2021 شرکت می کند. به دلیل تولد ویروس کرونا ، جشنواره امسال از 15 تا 26 ژوئیه ، کمی دیرتر از معمول برگزار می شود.

منبع: Hollywoodreporter

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا