هنر و سینما

۴ انیمیشن‌ ماداگاسکار از بدترین تا بهترین


اولین قسمت از فیلم ماداگاسکار در سال 2005 منتشر شد و این سری با سری بعدی ادامه یافت ، اما آیا این فیلم بهتر از قسمت قبلی است؟

از آغاز این مجموعه در سال 2005 ، ماداگاسکار DreamWorks مجموعه ای از فیلم های خوب و با کیفیت بوده و دارای انیمیشن های بهتر از هر فیلم دیگری است. بنابراین رتبه بندی سه فیلم و پنگوئن در ماداگاسکار ، که بزرگترین مجموعه سال 2014 است ، از نظر کیفیت چگونه است؟ کارتون کمدی خانواده ماداگاسکار ، که در سال 2005 منتشر شد ، سرمایه گذاری پرهزینه ای برای کارتون های DreamWorks است.

پس از شکست فیلم های Sinbad و Sprite در صحنه بین المللی ، جایگاه DreamWorks به عنوان اصلی ترین رقیب دیزنی در تولید فیلم خانوادگی مورد بحث قرار گرفت. به نظر می رسد موفقیت شرک و دنباله آن ، شرک 2 فقط یک تصادف است ، زیرا حتی موفقیت داستان کوسه در گیشه در مقایسه با موفقیت معجزه نمو کاهش یافته است.

با این حال ، سود 500 میلیون دلاری ماداگاسکار بار دیگر ثابت کرد که مفهوم DreamWorks در جعبه آنقدر مهم و مهم است که آنها می توانند رقابت کنند. اولین دنباله ماداگاسکار در سال 2008 ، فرار به آفریقا ، فروش کمتری نسبت به نسخه قبلی خود داشت و محبوبیت زیادی کسب کرد. اما ماداگاسکار 3: تحت تعقیب ترین آفریقا ، که 750 میلیون دلار فروش داشت و بهترین ایده های این مجموعه را تا به امروز دریافت کرد. دور پنگوئن های ماداگاسکار در سال 2014 ، اگرچه ایده های خوبی داشت و به کن جونگ به عنوان بازیکن کمک کرد ، اما موفقیت بیشتری در بوکس نشان داد و سوالاتی در مورد آینده این یکی ایجاد کرد. این یک مجموعه کامل است.

گذشته از بوکس ، فیلم ها در ماداگاسکار از نظر کیفیت چه اولویتی دارند و آیا واقعا با هر فیلم جدید یک سری فیلم ها به جای بدتر شدن بهتر شده اند؟

4. ماداگاسکار

ماداگاسکار

  • کارگردان: اریک دارنل ، تام مک گرت
  • بازیکنان: بن استیلر ، کریس راک ، دیوید شومر
  • سال انتشار:
  • تخفیف گوجه فرنگی: 54 از 100

بندرت می توان قسمت اول یک مجموعه را ضعیف ترین فیلم دانست. اگرچه اولین منطقه در ماداگاسکار یک شاهکار مهم سینمایی است ، اما مانند یک دنباله منحصر به فرد نیست. با معرفی گروه اصلی چهار قسمتی الکس ، مارتی ، ملمان و گلوریا ، قسمت اول این کمدی خانوادگی سعی می کند روند را در جهت خاصی ادامه دهد و به همین دلیل به نظر می رسد داستانی را بیان می کند. آنها گاهی اوقات. و ضعیف.

با این حال ، پنگوئن مانند همیشه قوی و بامزه است و وقتی صحبت از جزیره معروف و ورود بازیگر مشهور ساشا بارون کوهن به نقش شاه ژولین می شود ، که خنده دار ترین فیلم است ، سرعت تاریخ به این یک شروع ناقص برای این مجموعه است ، اما همچنان آرشیو فیلم های امن تری را با تقلیدی از فرهنگ عامه پسند تولید می کند.

3. ماداگاسکار: فرار 2 آفریقا

ماداگاسکار

  • کارگردان: اتان کوهن
  • بازیکنان: بن استیلر ، کریس راک ، دیوید شویمر
  • سال انتشار: ..
  • تخفیف گوجه فرنگی: 64 از 100

ماداگاسکار 2: فرار به آفریقا ، که سه سال پس از اولین فیلم اکران شد ، موفقیت کامل این مجموعه است و نشانه های اولیه را برای دنباله بعدی نشان می دهد. باید اعتراف کرد که این فیلم یک داستان کمیک است که داستان اصلی شیر شیر را با صدای زیبا بن استیلر (با بازی الکس) بازگو می کند. اما شاه شیر اولین کسی است که هملت را احیا کرد.

هیچ کس نمی تواند ماداگاسکار را به تلخ و جدی متهم کند ، اما سرعت فیلم تأثیر طنز نظری را محدود می کند. در این قسمت ، سرعت و طنز قوی ترین سلاح های DreamWorks برای زیبا جلوه دادن یک فیلم هستند ، به همین دلیل است که یک قدم بهتر از نسخه اصلی است. در همین حال ، کمک برنی مک و الک بالدوین برای بازیکنان به بهبود آن کمک کرد.

2. پنگوئن های ماداگاسکار

  • کارگردان: اریک دارنل
  • بازیکنان: تام مک گرایس ، کریس میلر ، کنراد ورن
  • سال انتشار:
  • تخفیف گوجه فرنگی: 73 از 100

از ابتدای ماداگاسکار ، جاسوسان و دزدان پنگوئن شخصیت جذابی در این مجموعه بودند. آنچه واقعاً آنها را متمایز می کند مجموعه ای از کمیک ها است که آنقدر سرگرم کننده است که تعداد کمی از بینندگان از این فرصت استفاده می کنند و فکر می کنند که چرا فیلم از همان ابتدا به طنز نیاز دارد. اخبار حضور ریکو ، پریت ، کوالسکی و اسکیپر در پنگوئن های ماداگاسکار باعث نگرانی طرفداران این نمایش شده است ، زیرا این شخصیت ها شاید خنده دارترین شخصیت های فیلم اول باشند. خوشبختانه ، حضور بندیکت کامبربچ به عنوان یک گرگ ناطق و پیتر استورمار به عنوان یک خرس قطبی چینی تضمین می کند که آنها هنوز جدید و خنده دار هستند وقتی زمان اجرای طرح پنگوئن فرا می رسد. بسیاری از منتقدان فیلم معتقدند که این فیلم خنده دار ترین و بهترین این مجموعه است.

1. ماداگاسکار 3: بیشترین مورد توجه در اروپا

ماداگاسکار

  • کارگردان: اریک دارنل
  • بازیکنان: بن استیلر ، کریس راک ، دیوید شومر
  • سال انتشار: 2012
  • تخفیف گوجه فرنگی: 78 از 100

ماداگاسکار 3: تحت تعقیب ترین افراد در اروپا ، با نوآ باومباخ که نویسندگی فیلم را بر عهده داشت ، اثری برجسته است. اول از همه ، گنجاندن برایان کرنستون ، مارتین شورت و جسیکا چستین به بازیگران به این معنی است که فیلم نیازی به خنده دار بودن شخصیت های قسمت اول ندارد و اعضای جدید چهار بازیگر بزرگ را از طریق عاشقانه های جدید و قوس ها بزرگ شدن. با این حال ، فرانسیس مک دورمند ، ستاره سه بیلبورد خارج از ابینگ میسوری ، یک بازیگر با استعداد در بازی ماداگاسکار 3: بیشترین تحت تعقیب اروپا به عنوان افسر کنترل شرور Chantel Dubois است. داستان کوچک و سریع است و فیلمنامه آن خنده دار است ، اما نکته جدیدی که در این دنباله به پایان می رسد گرافیک و رنگ آمیزی خیره کننده است. این انیمیشن رنگارنگ ماداگاسکار 3 را کمی بیشتر از کابوس های A Nightmare 3: Dream Warriors نزدیک می کند تا منتقدان و طرفداران فیلم های قبلی.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا