هنر و سینما

اولین تریلر «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» را تماشا کنید


ونوم برگشته و این بار بوی تعفن می دهد. اولین تریلر “Venom: Let Carnegie Come” توسط سونی منتشر شد و دوران جدیدی از فیلم های مارول با این فیلم آغاز می شود.

تا زمان انتشار این تریلر ، ما اطلاعات زیادی در مورد این فیلم نداشتیم زیرا آوریل گذشته خبر اکران این فیلم اعلام شد و همچنین فکر می کردیم عنوان آن ممکن است واقعی نباشد. ‘این فیلم یا شاید اکران آن فقط یک شایعه اما پس از انتشار اولین تریلر ، مشخص نشد که Venom 2 منتشر خواهد شد ، اما ما نیز به یک انتشار روزانه نزدیک هستیم و برای اینکه اختلالی در پایان اکران این فیلم نداشته باشیم. سریال به زودی و عصبانی ، تعویق قرار خود را.

در حالی که فیلم اول طنز عجیبی از کمدی عاشقانه آمیخته با خشونت را احساس می کرد ، در اولین تریلر نیمه دوم ونوم چند فیلمبردار دیگر حضور دارند: ضد قهرمان شکست خورده و تام هاردی ، بازیگر ونوم. نیمه اول فیلم نه تنها به دلیل جلوه های عجیب و غریب آن سرگرم کننده بود ، بلکه فروش غیرمنتظره ای در گیشه داشت که مجموع آن 850 میلیون دلار در سراسر جهان بود. کلاه زشت وودی هرلسون هر چه باشد! تریلر این فیلم نشان می دهد که به نظر می رسد فیلمسازان از خواب بیدار شده و کلاه خود را برداشته اند ، اگر خدا نکند ، عنوان می تواند نیمی از ایده باشد.

«زهر: بگذار کارنگی بیاید» به کارگردانی اندی سارکیس است و تام هاردی ، وودی هارلسون ، میشل ویلیامز و رید اسکات در آن بازی می کنند. استیون گراهام نیز قرار است در این فیلم بازی کند و نائومی هریس در نقش ضد قهرمان مرد عنکبوتی “Shirik” ظاهر می شود. داستان نیز توسط کلی مارسل و تام هاردی نوشته شده است و هاردی سعی می کند نقش بزرگتری در داستان ادی بروک و دوستش ونوم ایفا کند. این فیلم قرار است در 24 سپتامبر (2 اکتبر) اکران شود.

منبع: Coliider

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا