هنر و سینما

قسمت سوم پدینگتون ساخته خواهد شد


سومین قسمت از مجموعه بسیار موفق پدینگتون در حال ساخت رسمی است و نوید یک تجربه همهجانبه برای این خرس محبوب و خانواده اش را می دهد.

همه چیز برای طرفداران پدینگتون خوب پیش می رود ، زیرا یک سوم Paddington در مرحله ساخت رسمی هستند. آیا باور دارید که ما به چهارمین سال متوالی پس از انتشار Paddington 2 نزدیک می شویم؟ در حالی که در آن مدت هیچ فیلم جدیدی از پدینگتون وجود نداشت؟ 4 ساله -وقتی پدینگتون در مورد کیفیت مارمالاد صحبت می کند ، صدای آرامش بخش وی را نشنیده اند. چهار سال بدون غیبت آقای براون ، هیو بونویل به مکانهای وحشتناک و هیجان انگیز زندانها فرستاده شد که خانواده اش او را فرستاده بودند. 4 سال بدون هیچ جنایتکاری مداخله کرد تا مشهورترین خرس پرو را تهدید کند. بسیاری از مردم فکر می کنند زندگی بدون پدینگتون بسیار خسته کننده است.

به لطف وب سایت Variety ، ما می دانیم که Studio Canal روی Paddington 3 سخت کار می کند و این پروژه هنوز در مراحل اولیه توسعه است. استودیو کانال به رسانه ها گفت: “ما می توانیم تأیید کنیم که ما سخت روی Paddington 3 کار می کنیم و با دقت و احتیاط زیادی مانند Paddington 2 کار می کنیم.”

ساختن یک سوم پدینگتون تقریبا قطعی است ، اما این بدان معنا نیست که ما می توانیم جزئیات قسمت های این فیلم را پیش بینی کنیم. به عنوان مثال ، اگر فیلم از جهاتی تولید شده باشد ، می توان تاریخ اکران آن را در سال 2023 پیش بینی کرد. با این حال ، ما نباید این بار تردید کنیم ، زیرا برنامه تولید ممکن است به سرعت تغییر کند. ما همچنین می دانیم که پل کینگ ، مدیر سابق بخش پدینگتون ، رهبری این بخش را بر عهده نخواهد داشت. کینگ از سال 2018 به فیلم جدید Wonka ویلی وونکا ملحق شده است و تمرکز بیشتری بر این پروژه دارد. او همچنین چندین بخش از مجموعه نیروی فضایی تا پادینگتون 2 را بر عهده داشت. او ممکن است در قسمتهای دیگر ساخت این فیلم مشارکت داشته باشد ، اما دیگر مدیریت آن را بر عهده ندارد.

پدینگتون 3

همچنین این احتمال وجود دارد که بازیگران مشهور پدینگتون به نقش های خود در فیلم سوم بازگردند. با این حال ، هنوز به طور رسمی تأیید نشده است. در مصاحبه با BBC2 (از طریق Variety) بنویل همچنین اطلاعاتی در مورد Paddington 3 فاش کرد و گفت که این پروژه در دست اجرا و نهایی شدن است. بنابراین بنویل ، ویشاو و سایر بازیکنان ، مانند سالی هاوکینز ، جولی والترز ، مادلین هریس و ساموئل جاسلین ، می توانند به بازی در پدینگتون 3 بازگردند ، مگر اینکه دلیلی برای ایجاد تغییر عمده در تیم وجود داشته باشد. به عنوان مثال ، داستان فیلم جدید را به طور کلی تغییر دهید.

وقتی صحبت از بازیگران می شود ، بیایید به سوال بزرگ و بی پاسخ بپردازیم که چه کسی نقش شرور جدید را خواهد دید. پیش از این ، نیکول کیدمن و هیو گرانت شخصیت های پدینگتون و پدینگتون 2 را بازی کردند. شخصیت بد جدید در پدینگتون یکی از افتخارات بزرگی است که به بازیگر داده می شود ، بنابراین انتخاب خوب بسیار مهم است.

اگر انتخابی داشتیم ، حتی جودی دنچ یا کنت برانا را برای این نقش پیشنهاد می کردیم. هر دو بازیکن ثابت کرده اند که مهارت های خوبی در نقش های مختلف دارند. اما متأسفانه باید صبورانه منتظر ماند تا پدینگتون 3 پا را فراتر بگذارد و با واقعیت بازیگران معروف آشنا شود. حساب رسمی توییتر پدینگتون در این باره می گوید: “من یک سری داستان بزرگ یا کوچک برای شما آماده می کنم.”

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا