هنر و سینما

۵ تئوری‌ مهیج که پیش از تماشای فصل پنجم سرقت پول باید بدانید


فصل پنجم Money Heist به زودی فرا می رسد و به گفته سازندگان ، آخرین فصل این سریال پرطرفدار است و همچنین به پروژه های دشواری که توسط پروفسور و دوستانش انجام شده است نیز پایان می یابد. در این توصیفات طرفداران به چیزی جز پایان هیاهو و هیجان قانع نمی شوند و البته سازندگان نیز قول فصل پر از تعلیق و آدرنالین را می دهند.

در حالی که یک روز تا انتشار نیمه اول فصل پنجم باقی مانده است ، تصمیم گرفتیم نگاهی به مهمترین نظریه ها و پیش بینی هایی که طرفداران درباره پایان این گروه خشونت آمیز دارند داشته باشیم و به نتیجه برسیم. گذشته و شما آن را درک می کنید دریابید که مسیر روایت چه می تواند باشد. و برای اتفاقات غیر منتظره آماده باشید.

هشدار اسپویلر: در این مقاله ، بخش بزرگی از تاریخ فصل های یک تا چهار به ناچار خراب شده است. بنابراین اگر مجموعه کامل پولشویی را ندیده اید ، داستان در معرض خطر فاش شدن است.

فصل های یک تا چهار در یک چشم به هم زدن پول را سرقت می کنند

سرقت پول

قبل از اینکه به نظریه های طرفداران فصل 5 بپردازیم ، اجازه دهید نگاهی کوتاه به داستان فصل های 1 تا 4 بیندازیم. این سریال اسپانیایی ابتدا با نام “کاغذ خانه” (La casa de papel) در Antenna 3 پخش شد. اگر شبکه بخواهد به دلیل عدم استقبال از این سریال ، این سریال را پس از دو فصل لغو کند ، Netflix وارد میدان شد و حق پخش را خریداری کرد ، و این سریال با نام “دزدی پول” پخش شد. از آن زمان ، پولشویی به یکی از محبوب ترین آثار بین المللی نتفلیکس تبدیل شده است و مخاطبان زیادی در سراسر جهان دارد.

داستان با سرقت ضرابخانه سلطنتی در اسپانیا آغاز شد که در آن هشت نفر با لباس قرمز و ماسک سالوادور دالی وارد ضرابخانه شدند و 67 نفر را گروگان گرفتند. مردی به نام پروفسور ، گروه را رهبری می کند و بسیار عجیب و باهوش است.

پلیس در ابتدا تصور می کرد داستان به سرقت پول نعنا ختم می شود ، اما استاد برنامه های بزرگتری دارد. این مدت یازده روز طول می کشد ، در این مدت گروه وجوه بدون پشتوانه را چاپ می کند و در نهایت با 2.4 میلیارد پوند بانک را ترک می کند.

گروه سرخپوشان بانک مرکزی اسپانیا را برای سرقت بعدی انتخاب می کنند ، اما این بار همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود و آنها با مشکلات داخلی و البته تهدید بزرگ خارجی روبرو هستند. وضعیت با مرگ نایروبی ، یکی از وفادارترین اعضای گروه ، پیچیده تر می شود.

همانطور که از تیزرهای فصل پنجم استنباط می شود ، این بار دیگر در آستانه یک سرقت ساده نیستیم و در همه سطوح دعوا را شروع می کنیم؛ بنابراین اعضای گروه باید کشته یا کشته شوند و دیگر نمی توانند با سازش و عقب نشینی کاری انجام دهند.

مروری بر نظریه های فصل پنجم سرقت پول

وکلای وی در حال کار برای قرار دادن رونوشت اظهارات در اینترنت هستند. قسمت اول در پنج قسمت منتشر می شود و بسیاری بدون هیچ اثری ناپدید می شوند. اما بین فصل های چهارم و پنجم نظریه ها و پیشگویی های بسیاری از طرفداران وجود دارد که برخی از آنها نتیجه رشد ذهن آنهاست و ممکن است فقط در انواع رویاها و داستانهای علمی تخیلی رخ دهد ، اما برخی از این نظریه ها نیز نتیجه مطالعه دقیق و مورد انتقاد طرفداران قرار گرفته و پایه محکمی دارد. در اینجا پنج نمونه از مهمترین پیشگویی ها آورده شده است.

1. توکیو تنها بازمانده است

فقط توکیو زنده می ماند

برای بررسی این نظریه ، به اولین شماره فصل پولشویی برمی گردیم. بعداً ، پس از شنیدن صدای سلین اولیویرا (اورسولا کوربیرو) ، که پس از ورود به اتاق استاد نام توکیو را برای خود انتخاب کرد ، صدای تیراندازی شنیده شد ، و سپس تیراندازی آغاز شد. داستان عالی.

پس از این مجموعه ، توکیو ورود خود به باند پروفسور و غارت ضرابخانه رویال را بازگو کرد. از آنجا که در طول سریال هیچ راوی دیگری به جز او وجود ندارد و توکیو از گذشته برای بیان داستان استفاده کرده است ، نظریه این است که او تنها کسی بود که زنده در بانک مرکزی اسپانیا زنده ماند و تاریخ را امروز به رسمیت شناخت. و اجرای قانون

این نظریه دردناک ترین پایان است و حداقل دعا می کنم مرگ به داستان این افراد مشهور پایان دهد.

2- فرار ایمن استاد و اطرافیانش از بانک

فرار موفق پروفسور و ارتشش از بانک

این جالب ترین نظریه ارائه شده است. ارباب مواد مخدر پروفسور ، حداقل تا آنجا که ما می دانیم ، قصد فرار ندارد و با گیر افتادن آلیشیا در مغز گروه ، هیچ راه منطقی برای خروج از بانک مرکزی وجود ندارد. اما فرصت های دیگری نیز برای بسیاری از ما وجود دارد. به شاید فراموش شده ؛ این گروه شمش طلا زیادی دارد!

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چگونه می خواهند این پول را برداشت کنند در حالی که اعضای گروهشان نمی توانند از بانک خارج شوند؟ با توجه به این نظریه قابل توجه ، به احتمال زیاد این گروه از شمش طلا به عنوان پوشش استفاده کرده و آن را به افرادی که خارج از بانک ایستاده اند ، پخش می کند و هرج و مرج زیادی ایجاد می کند. در این مورد ، پلیس بر آرام کردن سیل متمرکز است تا دزدانی که به بانک پناه می برند ، و زمان طلایی برای فرار به گروه داده می شود!

البته طرح غارت شکست خورد ، اما فرار موفقیت آمیز خواهد بود و آسیبی وارد نخواهد شد و حداقل کمی پیچ و تاب یا ادامه داستان وجود خواهد داشت. البته فراموش نکنید که هدف سرقت دوم هرگز یک شمش طلا نبود ، بلکه نجات ریو و مجازات دولت بود که تحت تأثیر این نظریه قرار گرفته است.

به محض اینکه این گروه با خیال راحت از بانک خارج شد ، به پروفسوری رسیدیم که آلیشیا را در بازداشت گرفته بود. اول از همه ، به یاد داشته باشید که او رهبر خوبی است و برنامه ای برای کمک حتی در بدترین شرایط دارد. بنابراین این بار نیز ، او ممکن است بهترین بازی را با کارت های باقی مانده انجام دهد.

این نقشه مفید همچنین در یکی از نکاتی ظاهر می شود که ممکن است مخاطبان از آن پیروی نکرده باشند. در قسمت آخر فصل دوم ، سرجیو (پروفسور) از شخصی به نام “کاپیتان” نام می برد و در قسمت هفتم از فصل چهارم او دوباره به آقای یا خانم کاپیتان اشاره می کند. وکلای وی در حال کار برای قرار دادن رونوشت بیانیه در اینترنت هستند.

3. تاتیانا و آلیشیا یکی هستند

تاتیانا و آلیشیا یکی هستند

یکی از محبوب ترین نظریه ها که طرفداران زیادی دارد این است که آلیشیا احتمالاً همسر تاتیانا یا برلین است. دلایل زیادی برای اثبات این دیدگاه وجود دارد؛ اول ، این دو شخصیت از نظر ظاهری شباهت هایی با هم دارند و به نظر می رسد آلیشیا نسخه ای از تاتیانا باشد.

دلیل بعدی این است که آلیشیا در سرقت از بانک بسیار قوی است و برخلاف بقیه پلیس از مرحله بعدی به خوبی آگاه است و همیشه یک قدم از استاد جلوتر است. ما همچنین در فلاش بک ها می بینیم که برلین ، با وجود هشدارهای پروفسور ، طرح سرقت برای تاتیانا را ترسیم می کند. بنابراین ، به استثنای برلین ، پروفسور و پالرمو ، تاتیانا همه جزئیات را می دانست و شاید آنجا بود که آلیشیا قضیه را حکم کرد.

علاوه بر همه اینها ، در دنباله سوالات آلیشیا از راکل ، او داستان مرگ شوهرش را بازگو می کند و او را آلمانی می نامد. زیرا آلمان به انگلیسی به آلمان اشاره می کند و برلین پایتخت آلمان است. بسیار بعید است که نویسندگان این اصطلاح به شخصیت برلین اشاره کرده باشند.

در هر صورت ، این یکی از محتمل ترین نظریه های پولشویی است و طبق شواهد ، احتمال وقوع آن بیشتر از سایر گزینه های این لیست است.

4- لیسبون توسط پلیس کشته شد

لیسبون به ضرب گلوله پلیس کشته شد

پس از اولین سرقت ، استاد عاشق راکل ، مدیر پرونده شد ، زیرا او مغز متفکر گروه بود ، که به نظر می رسید در ابتدا هیچ احساسی نداشت. در سرقت دوم ، او در گروه لیسبون قرار می گیرد. البته ابتدا در این رویداد حضور میدانی نداشت و گروه را به همراه استاد راهنمایی کرد ، اما نتیجه نهایی پیوستن او به گروه در پایان فصل بود. چهارمین دوره در بانک مرکزی اسپانیا.

پروفسور عجیب ترین و البته تنهایی ترین سرقت پول است. پس از ترک محل حادثه ، پلیس او را مورد اصابت گلوله قرار داد. برادرش برلین به عنوان سپر انسانی در برابر ارسال پلیس بی رویه برای نجات گروه از سرقت ضرابخانه سلطنتی کار کرد و جان خود را از دست داد.

همانطور که همین بخش در فصل پنجم ادامه دارد ، به نظر می رسد لیسبون ، که تنها عشق زندگی استاد بود ، تنها کسی بود که به همان شیوه از هم جدا شده بود و داستان سرقت تنها در یک رویداد غم انگیز به پایان رسید. برای معلمان و گروه ها

5. آلیشیا به پروفسور پیوست

آلیشیا به گروهی از اساتید می پیوندد

آلیشیا هیچ وقت دوست داشتنی نیست ، اما حتی اگر از او بسیار متنفر باشیم ، نمی توانیم او را یکی از پلیس های قهرمان نادیده بگیریم. وی دستگیری ها و شکنجه های غیرقانونی ریو را در مقابل دوربین خبرنگاران برای حفظ قداست پلیس و نیروهای دولتی تایید کرد. البته ، آلیشیا این کار را از روی میل شدید انجام نداد و مجبور شد اعتراف کند.

با نگاهی به قسمت پایانی فصل چهارم و تیزرهایی که از فصل 5 منتشر شده است ، می توانیم مطمئن باشیم که آلیشیا پروفسور را گرفته است ، اما ممکن است برای نجات خود نیازی به خونریزی نداشته باشد و بتواند آلیسا را ​​به یکی از قدرتمندترین ها تبدیل کند. شخصیت های گروه

او دلایل زیادی برای پیوستن به گروه دارد. او ابتدا از پلیس و دولت متنفر است و نمی خواهد به آنها ضربه محکمی بزند. همچنین فراموش نکنید که او باردار است و پروفسور به احتمال زیاد فرزند خود را به دنیا می آورد ، بنابراین او به آلیشیا اعتماد می کند و به او در گروه کمک می کند.

در هر صورت ، فراموش نکنید که توافق بین استاد و آلیشیا نظمی قوی ایجاد می کند و آنها واقعاً می توانند گروه را نجات دهند.

در این مقاله ، ما پنج مورد از معتبرترین نظریه های فصل پنجم درباره پولشویی را بررسی می کنیم. چه پیشگویی های دیگری دارید؟

منبع: popculturetimes

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا