هنر و سینما

۵ فیلم ادریس البا که منتظر دیدنشان هستیم


پس از بازیگری ادریس آلبا در فیلم گاوچران بتنی Netflix و اولین حضور او در DC Superhero World ، چشم همه به او دوخته شده است و او پروژه های بسیار دیگری نیز در سر دارد. او طبق برنامه است.

ادریس آلبا کار خود را در سال 1994 با ایفای نقشهای کوچک در برنامه های تلویزیونی مانند Space Precinct ، 2.4 Children (2point4) و The Bill آغاز کرد و تا آغاز در چندین سریال دیگر حضور داشت. مادر خوب. آلبا در سال 2002 از طریق راسل استرینگر بل در تلویزیون ظاهر شد و از آن زمان تمرکز خود را روی فیلم و تلویزیون گذاشت.

در اولین نقش خود در کمدی دخترانه تایلر پری 2007 ، Baba Little Girls ، با گابریل یونیون ظاهر شد. اگرچه مورد استقبال منتقدان و بینندگان قرار نگرفت ، اما درهای فیلم را برای آلبا باز کرد و او 28 هفته بعد در فیلم های شب کالسکه ، گای گانگستر و راک اند رول توسط گای ریچی ظاهر شد. وقتی به تلویزیون بازگشت ، با بازی در نقش جان لوتر در نمایش انگلیسی Lutheran توجه او را به خود جلب کرد. در همین حال ، او در The Th steal (همراه با پل واکر ، هایدن کریستنسن و دیگران) بازی کرد. او سپس با عنوان هایمدال در ثور به دنیای سینمای مارول پیوست. آلبا ستاره ای با Pacific Rim و Mandela: The Long Walk to Freedom است.

از زمان اولین نقش خود در تلویزیون ، او عملاً بیکار بوده و در تلویزیون و سینما کار کرده است و احترام و توجه تماشاگران را به خود جلب کرده است. آخرین شاهکار او فیلم کابوی حالت جامد است که از شبکه نتفلیکس پخش می شود ، جایی که او نقش هارپ ، گوساله شهری را بازی می کند که با پسر کوچکش ، کول ، زندگی می کند که با شیوه زندگی آلبا متفاوت است. او علاوه بر این فیلم ، در آثار دیگری نیز حضور خواهد داشت.

1. سخت تر هستند

ادریس آلبا |

آلبا تنها کمی محکم برای بازی در Netflix West نیست و آنها بازی مشابهی با نام The Harder They Fall را انجام می دهند. فیلم سینمایی غرب توسط جیمز ساموئل با نویسندگی فیلمش کارگردانی می شود و بواز یاکین و جیزی به ترتیب تهیه کننده و نویسنده موسیقی متن هستند. ادریس آلبا نقش روفوس باک را بازی می کند که با کمک هم تیمی های تاد اسمیت (رجینا کینگ) و چروکی بیل (لاکت استنفیلد) از زندان فرار می کند. باک قبل از زندان ، پدر و مادر کنوت لاو (جاناتان مایگرز ، که اخیراً با لوکی خبرساز شد) را به قتل رساند و فیلم داستان او را دنبال می کند ، هنگامی که او گروهی قدیمی را برای انتقام جمع می کند. ‘i Buck. علاوه بر جاناتان ماژور و آلبا ، ززی بیتس ، الی گتی و RJ Sayler نیز در این پروژه بازی می کنند. لیندسی دلروی (که به تازگی تأیید شده است که نقش آقای نانسی را در اقتباس آمازون از پسر آنانیسی بازی می کند) نیز در کارهای باس ریوز در این پروژه حضور دارد.

فیلمبرداری این فیلم در ابتدا قرار بود در مارس 2020 آغاز شود ، اما به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد. این امر باعث شد تا بسیاری از بازیکنانی که در ابتدا به دلیل مسائل برنامه ریزی برای ترک روند تولید انتخاب شدند ، مانند سینتیا آریو ، وسلی اسنیپ و استرلینگ کی براون. هرچه زمین سخت تر باشد ، تا پایان سال 2021 آشکار می شود.

2. اشتیاق سه هزار ساله

ادریس آلبا |

سه هزار سال اشتیاق یک فیلم فانتزی عاشقانه نوشته جورج میلر است. این فیلم داستان دانشمندی را روایت می کند که در ازای آزادی خود ، با یک دیو روبرو می شود و از او می خواهد سه آرزو کند. با این حال ، گفتگوی آنها که در اتاق هتلی در استانبول انجام می شود ، عواقبی دارد که ما انتظارش را نداریم. انتظار می رود تولید فیلم 3000 ساله در مارس 2020 آغاز شود ، اما همه گیری کرونا این برنامه ها را به تعویق انداخته و فیلم در نوامبر همان سال آغاز شد. تیلدا سوینتون با ادریس آلبا همبازی خواهد شد و انتظار می رود این فیلم به سینماها برسد ، اما هنوز تاریخ اکران رسمی آن مشخص نشده است.

3. حیوانات

ادریس آلبا |

ادریس آلبا در ژانر هیجان انگیز در Universal Pictures وارد می شود. این اثر بر اساس ایده های اصلی جیمی پریمک سالیوان و کارگردانی بالتازار کرماکور ساخته شده است. ساخت این پروژه در سپتامبر 2020 اعلام شد و جزئیات طراحی آن هنوز فاش نشده است. اگرچه طبق مهلت مقرر ، این فیلم مشابه فیلم در مقیاس است اما به جای یک کوسه ، یک شیر اصلی است. هیولا در حال پیش تولید است.

4. رئیس دولت

ادریس آلبا |

در اکتبر 2020 ، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ادریس آلبا و جان سینا (که نقش Suicide Squad را نیز بازی می کردند) در نقش سرپرست دولت های آمازون ، نوشته هریسون کوئری و تهیه کننده پیتر سافران و جان ریکارد ، بازی می کردند. این پروژه به عنوان یک سبک کلاسیک دهه 90 با دو نقش اصلی درام و اکشن سطح بالا توصیف شده است و طبق اعلام Deadline ، این فیلم شبیه به هابز و شاو است. این پروژه هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

5. قرعه کشی

ادریس آلبا |

پس از پایان لوتر در سال 2019 پس از پنج فصل ، طرفداران مجموعه پلیسی کنجکاو شدند که بدانند این فیلم ساخته می شود یا نه. شایعات در مورد این موضوع هرگز متوقف نشده است. در جولای 2020 ، ادریس آلبا اعلام کرد که ممکن است فیلمی بر اساس لوتر ساخته شود و در فوریه 2021 ، او گفت که لوتر بخشی از پروژه 2021 او است ، اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد. اخیراً ، در مه 2021 ، آلبا به ورایتی گفت که باید تولید فیلم را در ماه سپتامبر آغاز کنند و تأیید کرد که از این فیلم بسیار خوشحال است. وی افزود: ادامه مشکلات مربوط به بیماری های قلبی ناشی از تاخیر می تواند روند تولید را بیشتر به تاخیر بیندازد ، اما مشخص است که فیلم آماده آغاز تولید است و در صورت عدم وجود موارد خاص ، تولید به زودی آغاز می شود. به ادریس آلبا برای دو سال آینده برنامه شلوغی دارد ، اما از آنجا که او همیشه مردی بسیار فعال بوده است ، هیچ دلیلی وجود ندارد که باور کنیم او قادر خواهد بود تمام این پروژه های تأیید شده و حتی فیلم های بیشتری را مدیریت کند. و در نهایت ، طرفداران امیدوارند که عکس لوتر در اسرع وقت منتشر شود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا