برترین های کسب وکار ایرانیعلمی و پزشکی

آشنایی با 3 برند محصولات مراقبت از پوست

برترین برندهای معتبر مراقبت پوستی

پوست صورت بسیار حساس بوده و هر فردی در نخستین نگاه توجه خود را صرف پوست صورت می نماید که سلامت پوست صورت می تواند حس خوشایندی هم به خود فرد و هم به دیگران بدهد.

استفاده از لوازم آرایش و پاک نکردن آن، آلودگی هوا، خستگی به دلیل فعالیت زیاد، نور آفتاب از جمله عواملی به شمار می روند که موجب آسیب به پوست می گردند. برای جلوگیری از صدمه دیدن پوست باید یک روتین پوستی را برای خود انتخاب نماییم که این روتین پوستی شامل ضد آفتاب، پاک کننده آرایش، کرم مرطوب کننده، ماسک، لایه بردار و … می باشد. عدم استفاده از این روتین می تواند صدمات جبران ناپذیر را به پوست وارد نماید که این صدمات و آسیب ها شامل جوش و آکنه، لک، تیرگی پوست، چین و چروک و … می باشد.

استفاده از میسلار واتر و پاک کننده های آرایش می تواند به پاکسازی پوست از هر گونه آلودگی و آرایش بپردازد و کرم مرطوب کننده نیز مانع از خشکی پوست می گردد. پیش از خروج از خانه حتما به استفاده از کرم ضد آفتاب بپردازید تا اشعه های خورشید به پوستتان آسیبی وارد نکند. محصولات ذکر شده در این قسمت توسط برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می گردد که در ادامه ما به شما بهترین و معروف ترین برندهای تولید کننده محصولات مراقبت از پوست را معرفی خواهیم نمود.

امروزه کمپانی های بسیاری به تولید محصولات مراقبتی پوست پرداخته اند که هر یک محصولات باکیفیتی را تولید و روانه بازار نموده اند. از معروف ترین و معتبرترین برندهای تولیدکننده محصولات مراقبتی پوست می توان به معرفی برند معروف لورال (L’oreal) ، برند بایودرما و نوتروژینا پرداخت.

برند لورال

برند لورال یکی از معروف ترین برندهای تولیدکننده محصولات مراقبتی پوست به شمار می رود که قطعا تا کنون نام آن را شنیده اید. این برند در فرانسه بنیان گذاری شد که از سابقه سی ساله برخوردار است. از محصولات این برند معروف می توان به محصولات آرایشی و محصولات مراقبتی پوست اشاره نمود. تولیدات این برند در کشور ما نیز طرفداران بسیاری دارد و افراد بسیاری به خرید از محصولات لورال می پردازند.

اگر پوستی حساس دارید قطعا تولیدات این برند بهترین گزینه برایتان به شمار خواهد رفت زیرا لورال بهترین و باکیفیت ترین محصولات آرایشی و مراقبت از پوست را تولید و به بازار عرضه می کند که هیچوقت آسیبی به پوست شما وارد نخواهد کرد. ساخت این محصولات با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب، فرمولاسیون قدرتمند و کیفیت بالا انجام می گیرد. از اصلی ترین مشخصات محصولات لورال می توان به قیمت مناسب آن اشاره نمود.

برند بایودرما

برند دیگری که به معرفی آن خواهیم پرداخت برند معتبر و مشهور بایودرما می باشد. بایودرما راه اندازی شده در کشور فرانسه می باشد. قطعا بسیاری از شما به استفاده از محصولات این کمپانی پرداخته اید و یا حداقل نام آن را بارها شنیده اید. این برند را می توان به عنوان یک برند تخصصی پوستی همانند برند استادرم معرفی نمود تولیدات برند بایودرما شامل وسایل بهداشتی، محصولات مراقبت از پوست، ضد آفتاب و … می باشد که هر کدام طرفداران مخصوص خود را دارد.

محصولات تولیدی این برند در تلاش است تا سلامت پوست انسان را حفظ نموده و پوستی سالم و شاداب را به آنان هدیه دهد. لازم به ذکر است که بایودرما محصولات خود را با فرمولاسیون هایی بر پایه اکوبیولوژی به تولید می رساند. این محصولات به تقویت و محافظت پوست پرداخته و بهترین انتخاب و خرید برای افرادی با پوست حساس می باشد. این برنا اروپایی محبوبیت و شهرت بالایی در ایران دارد.

برند بایودرما سعی کرده تا محصولاتی با قیمت مناسب را به بازار عرضه نماید. از پرطرفدارترین و پرفروش ترین محصولات بایودرما می توان به فوم ژل شوینده پوست حساس، کرم ضد آفتاب فتودرم مکس بایودرما spf50 بی رنگ، محلول پاک کننده آرایش صورت سن سی سبو H20  اشاره نمود. مناسب بودن قیمت این محصولات سبب گردیده تا محصولات بایودرما در ایران فروش بالایی داشته باشد.

برند نوتروژینا

برند نوتروژینا برند دیگری است که در سرتاسر جهان محبوبیت بالایی دارید و این محبوبیت بالا به دلیل کیفیت بالای محصولات تولید شده توسط برند نوتروژینا می باشد. این برند در آمریکا راه اندازی گردیده است. نوتروژینا در تلاش بوده محصولات باکیفیت و  تاثیرگذار با قیمت پایین را تولید و در اختیار مردم قرار دهد.

اگر بخواهیم معروف ترین و پرفروش ترین تولیدات نوتروژینا را به شما معرفی نماییم قطعا واتر ژل آبرسان Hydro Boost، ژل کرم آبرسان Hydro Boost، کرم دست مرطوب کننده و فاقد عطر همان محصولات خواهند بود. لازم به ذکر است که محصولات تولیدی نوتروژینا تاییدیه ای را از متخصصان پوست دریافت کرده و هیچگونه آسیبی به پوست وارد نمی کند و علاوه بر آن به هیچ عنوان موجب حساسیت پوست نمی گردد.

تفاوتی در نوع پوست شما وجود ندارد و با هر نوع پوستی می توانید به استفاده از محصولات این برند بپردازید زیرا نوتروژینا محصولاتی را به تولید رسانده است که مناسب برای انواع پوست می باشد.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا