هنر و سینما

تریلر تماشایی فصل دوم سریال ویچر اولین برخورد با وزمیر را نشان می‌دهد


با انتشار یک تریلر جدید برای فصل دوم مجموعه “The Witcher” ، نتفلیکس اطلاعات جدیدی در مورد ادامه تجربه گرالت ارائه کرد.

تریلر جدید مجموعه ویچر جذاب و هیجان انگیز است. در این ویدئوی دو دقیقه ای ، نتفلیکس رویدادهای مهم و جالب فصل دوم را به نمایش می گذارد که شامل دشمنان انسانی و ماوراء طبیعی گرالت و همچنین بحث در مورد رابطه است. گرگ سفید توسط جنیفر و سیری. در فصل دوم ، سیری شروع به آموزش رزمی می کند ، جنیفر قادر است از دست دشمنان خود فرار کند و وزمیر خوشحال است که حداقل در این تریلر ، گرالت در بنترا کایر مورهن باز می گردد. وزمیر قدیمی ترین و با تجربه ترین جادوگر در Kair Morhan است و پدر گرالت و دیگر جادوگران محسوب می شود.

از اولین تریلر فصل دوم The Witcher ، می دانیم که با پیشرفت داستان ، گرالت تمام تلاش خود را می کند تا سیری را به امن ترین نقطه جهان برساند. برای او ، این قلعه در Kair Morhan ، یک زمین تمرین بود. برای شکارچیان اژدها گرالت نشان می دهد که جنیفر در نبرد سودن جان خود را از دست می دهد ، بنابراین او انرژی و ذهن خود را وقف مراقبت از شاهزاده سیری می کند تا او را از خطرات ناشی از انسانهای سرکش و شیاطین نجات دهد. بیاموزید که چگونه قدرت درونی آنها را کنترل و پرورش دهید.

فصل اول The Witcher در اولین ماه پخش خود در Netflix بیش از 76 میلیون بیننده داشت. رقمی باورنکردنی که آن را به یکی از پربیننده ترین مجموعه هایی تبدیل کرد که در سال 2019 در هر زمینه موجود عرضه شد. ویچر داستان شکارچی اژدها به نام گرالت را روایت می کند که سعی می کند جای خود را در دنیایی مملو از ظلم و تاریکی بیابد. این جنگجوی زیبا اما فقیر درگیر جنگ بین دو ملت بی رحم به نام امپراتوری نیلفگاردین و پادشاهی شمالی است و در این بین باید از دوستان و بستگان خود محافظت کند.

علاوه بر این ، در جریان رویداد Netflix Tudum ، تولید قسمت سوم از سری Witcher به طور رسمی تأیید شد.

فصل دوم The Witcher با حضور هنری کویل ، آنیا چالاترا ، فریا آلن و آنا شفر در 17 دسامبر پخش می شود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا