تریلر جذاب سریال کبری کای تاریخ پخش فصل چهارم را مشخص می کند

[ad_1]

نتفلیکس تاریخ انتشار قسمت چهارم «کبرا کای» را با یک تریلر کوتاه و جذاب اعلام کرد.

مجموعه کبری کای دنباله ای بر فیلم جنگی بچه کاراته است. این سریال که در ابتدا از YouTube Premium پخش می شد بعداً به Netflix رفت و به یکی از محبوب ترین سریال های این سرویس تبدیل شد. در فصل سوم دانیل لاروسو و جانی لارنس تصمیم گرفتند رقابت های گذشته خود را فراموش کنند و برای رسیدن به هدفی بزرگ یعنی شکست جان کریس متحد شوند. فصل چهارم حول این معامله می چرخد ​​و به نظر می رسد که رویدادها و بحث ها بیشتر از همیشه خنده دار و سرگرم کننده است.

تا کنون اطلاعات زیادی در مورد داستان و شخصیت های قسمت چهارم Cobra Kai منتشر نشده است اما سازندگان بازگشت توماس ایان گریفیت به عنوان تری سیلور را تایید کرده اند. فصل سوم درباره بازگشت تری سیلور بحث می کند. در گذشته جان کریس با سیلور در ارتش ملاقات می کند و دوستی بین این دو وجود دارد. در پایان فصل سوم ما همچنین دیدیم کریس در حال صحبت کردن تلفنی با دوست قدیمی است اما می توانیم بگوییم که دوست قدیمی کسی نیست جز تری سیلور.

داستان این سریال سی و چهار سال در بغداد بر اساس حوادث فیلم بچه کاراته است که جنبه های مختلف جانی لارنس و رقابت او با دانیل لاروسو را نشان می دهد. بازیگر فیلم Karate Kid توسط Daniel Larusso شکست خورد. جانی لارنس بازیکن اصلی کبری است و در اولین فصل افتتاح یک باشگاه ورزشی با لاروسو رقابت می کند. از بازیگران برجسته کبرا کای می توان به رالف ماسیو مری ماوزر ویلیام زابکا و کورتنی هونگلر اشاره کرد.

نتفلیکس چند ماه پیش تولید فصل پنجم کبری کای را تایید کرد. قسمت چهارم این مجموعه 31 دسامبر روی آنتن می رود.

منبع: Screenrant

[ad_2]

دکمه بازگشت به بالا