هنر و سینما

هر آنچه از فیلم «ماه یاغی» زک اسنایدر می‌دانیم


پس از اکران ارتش مردگان به عنوان اولین فیلم زک اسنایدر برای نتفلیکس ، شایعه شد که Sneaky همکاری مستقیم اسنایدر با نتفلیکس خواهد بود. اسنایدر همچنین در دو فیلم The Letters of the Gods و The Army of the Dead: The Lost Vegas همکاری داشته است.

داستان Rebel Moon قرار بود یکی از ستاره های مجموعه جنگ ستارگان باشد ، اما اکنون اسنایدر در فیلم های علمی تخیلی از آن استفاده می کند. اسنایدر در اعلامیه رسمی این پروژه گفت که او از طرفداران فیلم های جنگ ستارگان و آکیرا کوروساوا که تأثیر زیادی در ماه شورشیان داشت بزرگ شده است. اسنایدر امیدوار است ماه شورشیان مورد استقبال شرکت کنندگان مانند ارتش مردگان قرار گیرد.

2021 با اکران فیلم بازی Army of the Dead و فیلم ویژه لیگ عدالت زک اسنایدر برای اسنایدر سال سختی بود. اسنایدر و نتفلیکس به وضوح برنامه های بزرگی برای آینده دارند و Rebellious Moon که نسخه ای از جنگ ستارگان زک اسنایدر است ، واقعاً طرفداران را جذب کرده است که هر از گاهی پروژه را دنبال می کنند.

تاریخ صدور

ماه شورش

Rebellion قرار است در سال 2022 وارد تولید شود ، بنابراین به احتمال زیاد در 2023 یا 2024 وارد بازار می شود. همچنین شایان ذکر است که پروژه کوچک اسنایدر ، انتشار اسب ، به دلیل شیوع ویروس کرونا ، تولید آن به تعویق افتاده است. بسته به اندازه بیماری عروق ویروس کرونا ، تاریخ انتشار عروق ویروس کرونا به طور قابل توجهی متفاوت خواهد بود. اکثر فیلم های اسنایدر در ماه مارس اکران شدند ، بنابراین احتمال دارد شورشی مون نیز همین کار را انجام دهد.

آیات تاریخی

ماه شورش

گفته می شود داستان فیلم بر سرزمینی آرام در سواحل یک کهکشان متمرکز است که توسط دیکتاتور معروف به نام بالیساریوس مورد حمله قرار گرفته است. این باعث می شود ساکنان کره زمین از یک دختر برای جمع آوری جنگجویان در سیارات دیگر برای کمک به آنها در جنگ استفاده کنند. با اشاره اسنایدر به کوروساوا ، به راحتی می توانید آثار هفت سامورایی را در شورش مشاهده کنید.

جالب توجه ظاهر فیلم پس از حذف عناصر فیلم جنگ ستارگان در داستان ماه شورشی است. نویسندگان ارتش Dead Shea Hetton و 300 ساله Kurt Johnstad در حال نوشتن فیلم برای Rebel Moon هستند و طرفداران مطمئناً عملکردهای خوب زاک اسنایدر و جلوه های بصری سرگرم کننده را در فیلم مشاهده خواهند کرد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا