هنر و سینما

منتقدان درباره‌ی فیلم یک مکان ساکت ۲ چه می‌گویند؟


کمتر از یک هفته از اکران “A Quiet Place Part II” می گذرد و اکنون رسانه های مشهور نظرات خود را درباره این فیلم ترسناک اعلام کرده اند.

فیلم “یک مکان خاموش” به کارگردانی جان کراسینسکی در سال 2018 بیش از حد انتظار موفق شد. این فیلم به دلیل تیم ، محیط ، مدیر طراحی و طراحی صدا با انتقاداتی روبرو شد و با بودجه ای کمتر از 340 میلیون دلار درآمد داشت. 21 میلیون دلار ، که آن را به یک موفقیت بزرگ بازاریابی برای Paramount Pictures تبدیل کرده است. مهارتهای برجسته فیلم کراسینسکی به عنوان کارگردان شخصیت نیز مورد استقبال منتقدان حرفه ای و تماشاگران سینما قرار گرفت و دنباله آن نیز اخیراً در برنامه گنجانده شد.

فیلم Silent Place 2 قرار بود در 8 مارس 2020 اکران شود ، اما تولد ویروس کرونا باعث شد داستان خانواده ابوت در سینماها ادامه یابد و حدود یک سال به طول انجامید. داستان فیلم مدت کوتاهی پس از وقایع فیلم اول اتفاق می افتد ، که در آن ایولین و لی ، به همراه فرزندان خود ، باید با وحشت دنیای بیرون روبرو شوند و در سکوت بجنگند تا زنده بمانند. آنها وارد دنیایی ناشناخته می شوند و به زودی متوجه می شوند که تنها موجوداتی نیستند که طعمه خود را با صدا می بینند که آنها را تهدید می کنند. تصاویری از فیلم نیز به اولین روزهای قبل از فتح سیاره توسط هیولاهای وحشتناک و نحوه برخورد اولین انسانها با این موجودات وحشتناک می پردازد.

تا به امروز ، Ratnatomitosis و Metacritic به ترتیب 93 از 100 و 73 از 100 را به دست آورده اند ، طبق مطالعات 71 و 28 ، که نشان می دهد ما با یک فیلم ترسناک وحشتناک سر و کار داریم.

گزینه نقد مکان آرام

دیوید رونی در هالیوود ریپورتر

  • امتیاز: 90 از 100

ما با فیلم شگفت انگیز دیگری روبه رو هستیم که هوشمندانه ساخته شده است. Quiet Place 2 شما را می ترساند و با شنیدن یک صدای کوچک شما را به وحشت می اندازد.

کیت اربلند از ایندی وایر

  • امتیاز: 83 از 100

در طول سالها ، توانایی جان کراسینسکی در ایجاد اکشن و اکشن جذابیت بیشتری را به خود جلب کرده است ، اما او هرگز برای ایجاد موقعیت های احساسی و عاطفی برای انسانها کم کاری نکرده است. کراسینسکی هرگز قصد نداشت یک مرد ترسناک باشد ، اما دقیقاً می داند چه چیزی مردم را می ترساند. با بازگشت خانواده ابوت ، نقاط قوت فیلم قبلی با عناصر جدید و خلاق ترکیب شد و محصولی متعادل ایجاد کرد تا هنگام تماشای فیلم تماشاگران را سرگرم کند.

ریچارد اسکات لارسون از Slant

  • امتیاز: 75 از 100

وقتی اهمیت خانواده و میراث باعث ایجاد تنش در فیلم می شود ، کراسینسکی خود را در یک منطقه امن می یابد. در فیلم توجه ویژه ای به فرزندان خانواده می شود و در چندین صحنه با گرفتن پویایی و نبوغ بدگمانی و هیجان ایجاد می شود. برخلاف بسیاری از فیلم های ترسناک که معمولاً در عرض چند دقیقه بزرگترین و بدترین دشمنان داستان را به ما نشان می دهند ، در Silent 2 در برخی صحنه ها هیچ علامت مشخصی بر روی فیلم ها وجود ندارد و این باعث می شود بیننده همیشه به دنبال نشانه های بصری یا اجازه صدا از آنها بیرون می آید و ترس عمیقی وجود آنها را فرا خواهد گرفت.

ایان فریر از ایالت

  • امتیاز: 60 از 100

A Silent Place 2 ممکن است به اندازه فیلم قبلی هوشمند و جدید نباشد ، اما ما هنوز تأثیر قوی ای بر روی آن داریم. میلیسنت سیموندز [بازیگر دختر نوجوان فیلم] او نقش فعالی در بازی دارد و کراسینسکی کار خود را به عنوان کارگردان به پایان رسانده است.

نمایش فیلم “یک مکان خاموش 2” از 28 ژوئن آغاز می شود و در نظر دارد 45 روز پس از اکران فیلم در سینما ، آثار جدید کراسینسکی را از طریق سرویس آنلاین Parmont Plus عمومی کند.

منبع: متاکریتیک

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا