هنر و سینما

استیون اسپیلبرگ و تام هنکس دنباله‌ی سریال جوخه‌ی برادران را می‌سازند


استیون اسپیلبرگ و تام هنکس “کارشناسی ارشد هوا” را برای Apple TV Plus بر اساس کار نیروی هوایی ایالات متحده در جنگ جهانی دوم اجرا می کنند.

اگر از تماشاگران فیلم بخواهیم فهرستی از آثار جنگی مورد علاقه خود ، به ویژه موضوع جنگ جهانی دوم تهیه کنند ، قطعاً اسامی متفاوت و جالبی پیدا می کنیم. زیرا فیلم های جنگی بسیار خوبی وجود دارد که جنبه های انسانی ، نظامی ، اخلاقی و اقتصادی جنگ را از منظرهای مختلف مورد بررسی قرار می دهد. اما اکثر طرفداران احتمالاً موافقند که گروه اسپیلبرگ “نجات سرباز رایان” یک جواهر درخشان در این ژانر فیلم است که برای همه تماشاگران فیلم جذاب است.

به لطف کارگردانی شگفت انگیز اسپیلبرگ ، فیلم شگفت انگیز روبرت رودات و بازی تام هنکس ، نجات سرباز رایان به فیلمی محبوب در بین منتقدان و فیلمسازان تبدیل شده است. سه سال بعد ، HBO به همراه اسپیلبرگ و هنکس ، مجموعه محبوب “Brothers Squad” را تولید کردند. ثابت کنید هنکس و اسپیلبرگ توانایی زیادی در خلق آثار با موضوع جنگ دارند. اکنون اعلام شده است که آنها سریال Lord of the Sky را برای Apple TV Plus خواهند ساخت که ادامه دو سری قبلی است.

کری فوکوناگا ، کارگردان برنده جایزه امی ، معروف به کارگردانی فصل اول “کارآگاهان واقعی” ، قرار است سه قسمت اول مسترهای بهشت ​​را کارگردانی کند. HBO در ابتدا قصد داشت این مجموعه را با بودجه ای نزدیک به 200 میلیون دلار تولید کند ، اما بررسی های مالی باعث شد تا شبکه آمریکایی تولید سری جدید اسپیلبرگ و هنکس را کنار بگذارد و اکنون اپل تی وی پلاس قصد تولید آن را دارد. فیلمبرداری فیلم اربابان آسمان به دلیل تولد ویروس کرونا به تعویق افتاده است ، اما گروه سازنده امیدوار است به زودی تولید این سریال را آغاز کند.

مجموعه اربابان بهشت ​​بر اساس کتابی نوشته دونالد ال میلر با همین نام خواهد بود و تجربیات خلبانان آمریکایی را که در روز در روز ارتش در ارتفاع 25000 متری با ارتش نازی جنگیدند نشان می دهد. از سال 1942 تا 1945 ، نیروهای متفقین بر فراز شهرهای برلین ، درسدن و هانوفر پرواز کردند و برخی مناطق را بمباران کردند و اپل تی وی پلاس جدید ماه ها با کسانی که منجر به سقوط هیتلر شدند ، روبرو بود.

جنگ جهانی دوم در سال 1939 آغاز شد و تا سال 1945 ادامه یافت. اکثر ملل جهان ، از جمله کشورهای بزرگ ، در این جنگ شرکت کردند و حداقل در قالب معاهدات درگیر شدند. دو سرباز ، و بیش از 100 میلیون نفر در بیش از 30 نفر کشورهای جهان ملت جهان مداخله کرده اند. تعداد کشته شدگان جنگ جهانی دوم بین 70 تا 85 میلیون نفر تخمین زده می شود که این مرگبارترین جنگ تاریخ بشریت است.

منبع: Military Time

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا