هنر و سینما

نقدهای لیگ عدالت زک اسنایدر منتشر شد؛ نجات از زباله‌دان تاریخ


برای جلوگیری از هزینه قربانیان سوپرمن (هنری کویل) ، بتمن (بن افلک) با پرنسس دایانا (گل گادوت) همکاری می کند تا تیمی از ابرانسان ها را جمع آوری کرده و با تهدیدی روی زمین روبرو شود.

سخت تر از پیش بینی بروس است ؛ زیرا هر یک از قهرمانان باید ابتدا بر چالش های زندگی خود فائق آیند تا بتوانند متحد شوند و تیمی از قهرمانان ایجاد کنند.

اکنون بتمن (افلک) ، زن شگفت انگیز (گل گادوت) ، آکوامن (جیسون موموآ) ، فلش (ازرا میلر) و سایبورگ (ری فیشر) می توانند جهان را از دست استفن ولف ، فساد و Darkside نجات دهند. آنها کمی دیر کرده اند

Justice League Snyder Edition

برشی از نسخه اسنایدر از فیلم لیگ عدالت

جان دفور از هالیوود ریپورتر

  • مرده: 30 از 100

روح فیلم همان فیلم قبلی است و با وجود 242 دقیقه هنوز یک تجربه غیرقابل تحمل است. اگرچه این فیلم یک مجموعه شش قسمتی با قسمت آخر است ، اما نمی تواند روندها و ریتم های مناسب را داشته باشد ، حتی اگر سریال مناسب باشد.

تام یورگنسن از IGN

  • مرده: 80 از 100

Justice League نسخه ای از زک اسنایدر است که از کارگردان طرفدارانش که به این نسخه از فیلم اعتقاد داشتند دفاع می کند. اسنایدر با فضای جدی تری در فیلم قهرمانانه ، شخصیت بهتر و صحنه تئاتری رو به رشد ، فیلم را از زباله دان تاریخ نجات داده است.

جانی الکسینسکی از نیویورک پست

  • مرده: 25 از 100

به نظر من تنها تفاوت این فیلم در این است که کمتر یک تراژدی است. این برای بچه ها یک آزمایش است که یک فیلم دو ساعته را به یک فیلم بدنام اضافه کنند و قصد دارند فیلم بدتری تولید کنند.

مایا فیلیپس از نیویورک تایمز

  • مرده: 30 از 100

امید م productثر نیست و توسط کسی که اولین کلمه او را ابرقهرمان نامیده اند ، و مطمئناً در یک فیلم چهار ساعته نیست.

سایت مت زولر توسط راجر ایبرت

  • مرده: 88 از 100

این فیلم آنقدر هیجان انگیز است که نمی توان آن را با بتمن مقایسه کرد. سوپرمن: طلوع عدالت.

کریس ایوانجلیستا از / فیلم

  • مرده: 60 از 100

اگر بخواهم تصویر اسنایدر را خلاصه کنم ، باید بگویم “بسیار زیبا و بسیار دیوانه کننده”. من هرگز داستانی را که اسنایدر سعی داشت در طول فیلم بیان کند ، باور نکردم ، اما از تماشای یک فیلم قهرمانانه که بالاترین کیفیت را داشت لذت بردم.

پیتر بردشاو از گاردین

  • مرده: 80 از 100

اسنایدر خسته کننده است ، اما در عین حال بینندگان را به خود جذب می کند.

اوون گلیبرمن از ورایتی

  • مرده: 90 از 100

فیلم جدید اسنایدر فراتر از بهبود برداشت اول اوست. این فیلم سرگرمی جالب ، کامل و سرگرم کننده ای را ارائه می دهد. با حضور تیمی از قهرمانان با داستانی اصلی آشنا و سنتی اما بسیار ساده با سادگی کودکانه ، شما را به زمانی بر می گرداند که کتاب های مصور در بهترین حالت خود بودند.

منبع: متاکریتیک

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا