هنر و سینما

زور طرفداران جانی دپ به امبر هرد نرسید!


پس از بازی جانی دپ در “جانوران شگفت انگیز 3” ، طرفداران بازیگر محبوب آمریکایی امیدوار بودند که همسر سابقش امبر هرد در فیلم “آکوامن 2” بازی کند ، اما این تصمیم را نگرفتند. مدیران برادران وارنر چنین تصور می کنند.

اواخر تابستان گذشته ، جانی دپ آخرین جلسه دادگاه خود را در درخواست تجدیدنظر خود به روزنامه انگلیسی The Sun از دست داد و دادگاه “سوء استفاده همسر” از دپ را تایید کرد. در مقاله ای در روزنامه سان گزارش شد که رفتار خشونت آمیز دپ نسبت به هرد گزارش شده است ، اما قاضی حکم کرد که 12 مورد از چنین رفتاری رخ داده است و داستان سان یک واقعیت نیست. اگرچه دپ و وکلای او هرگز با این حکم موافق نبودند و آن را “ناعادلانه” خواندند ، اما یک دادگاه انگلیسی حکم داد که برادر برادران وارنر از حضور در “جانور شگفت انگیز” دلسرد شده است. چند هفته بعد ، اعلام شد که او از مجموعه ای از فیلم های تولید شده توسط جری بروکهایمر حذف شده است تا بیشترین طلاق را متحمل شود. این حادثه خشم طرفداران دپ را برانگیخت و آنها برای جلوگیری از حضور امبر هرد در فیلم پرفروش Aquaman 2 کمپینی آنلاین راه اندازی کردند ، اما فایده ای نداشت.

بر اساس گزارش جدید Deadline ، پیتر سافران تهیه کننده Aquaman 2 در مصاحبه اخیر خود گفت که آنها فقط به دلیل موج توییتر از این اقدام عقب نشینی نمی کنند. او گفت: “صادقانه بگویم ، من اصلا به این فشار اغراق آمیز هواداران واکنش نشان نمی دهم.” شما باید کاری مفید برای فیلم انجام دهید. ما تعجب کردیم که آیا جیمز وان است؟ [به عنوان کارگردان] و جیسون موموآ [به‌عنوان بازیگر نقش اصلی] دنبال کردن Aquaman ضروری است و امبر نیز باید در فیلم حضور داشته باشد. “

سافران افزود: “هیچ کس از آنچه در توییتر می گذرد بی خبر نیست ، اما این بدان معنا نیست که شما باید به آنچه در رسانه های اجتماعی اتفاق می افتد عمل کنید یا به خواسته های آنها پاسخ دهید.” “شما باید حداکثر استفاده را از فیلم ببرید.”

Aquaman 2 با نام کامل “Aquaman and the Lost Kingdom” قرار است در 16 دسامبر 1401 (16 دسامبر 2022) منتشر شود.

منبع: Gamespot

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا