برترین های کسب وکار ایرانیعمومی

اجاره باغ عروسی مختلط در تهران

مناطق ارائه خدمات باغ مختلط

تشریفات لوکس لاریسا خدمات متنوعی در تهران و کرج ارائه می دهد تا بتوانید با توجه به علایق خود منطقه مناسبی را برای عروسی و نامزدی خود انتخاب کنید.

  • لیست باغ تالار عروسی تهران
  • اجاره باغ مختلط شمال تهران
  • اجاره باغ مختلط غرب تهران
  • اجاره باغ مختلط شرق تهران
  • اجاره باغ مختلط کرج و گرم دره
  • اجاره باغ مختلط شهریار
  • اجاره باغ مختلط جاجرود

اجاره باغ مختلط شمال تهران

منطقه شمال تهران به دلیل لوکس بودن دسترسی آسان و آب و هوای خوب یکی بهترین مکان های برگزاری مراسم عروسی و نامزدی است. برای اطلاع از هزینه ها و مشاهده مکان باغ مختلط می توانید با تشریفات پل تماس بگیرید.

لیست باغ عروسی مختلط شمال تهران ظرفیت (نفر)
اجاره باغ عروسی نیاوران ۲۵۰ نفر
باغ سالن شماره ۱ لواسان ۲۰۰ نفر
باغ شماره ۲ لواسان ۳۰۰ نفر
باغ عروسی بزرگ لواسان ۴۰۰ نفر

اجاره باغ مختلط غرب تهران

بهترین مکان برای اجاره باغ غرب تهران مناطق حومه ای غرب تهران است و از این رو بیشتر مراسم در چیتگر، شهریار ،کرج و محمد شهر برگزار می شود.  در ادامه می توانید با لیست باغ مختلط تشریفات پل آشنا شوید.

لیست باغ عروسی مختلط غرب ظرفیت (نفر)
اجاره باغ  اشرفی اصفهانی ۲۵۰ نفر
اجاره باغ پونک ۳۰۰ نفر

آمادگی لازم برای اجاره باغ مختلط

قبل از تصمیم گیری برای مراسم عروسی بهتر است اطلاعات کافی را در خصوص یک باغ مختلط مناسب کسب کنید تا بتوانید با توجه به علایق خود باغ مختلط مناسبی را برای خود انتخاب کنید. اطلاعات دقیق از بودجه ، زمان مناسب برای شما، تعداد مهمان ها و مواردی از این دسته این امکان را برای شما فراهم می کند تا با دقت بیشتری باغ مختلط مناسب خود را انتخاب کنید.

خدمات تشریفات پل در باغ مختلط

  • دیزاین عروسی باتوجه به سلیقه شما
  • دیزاین سفره عقد با متد روز
  • فیلمبرداری و عکاسی حرفه ای
  • شمع آرائی و گل آرائی با توجه سبک عروسی
  • فضای مجلل و شیک
  • پارکینگ با فضای مناسب
  • نورپردازی
  • برگزاری مراسم در بهترین باغ های تهران و کرج

 تشریفات مجالس لاریسا در تلاش است با ارائه خدمات لوکس عروسی در بهترین باغ های مختلط تهران به یاد ماندنی را از خدمات عروسی در ذهن شما ثبت کند.

قیمت اجاره باغ مختلط

قیمت اجاره باغ مختلط با توجه به روز برگزاری مراسم، فصل برگزاری مراسم ، و تعداد مهمان ها و خدمات جانبی از جمله نوع گل آرائی و نوع غذا مشخص می شود.

 

موارد موثر بر روی قیمت اجاره باغ مختلط

روز عروسی : یکی از کلیدی ترین موارد در قیمت اجاره باغ مختلط تاریخ برگزاری مراسم شما است. به طور مثال هزینه اجاره باغ عروسی در اعیاد بیشتر از قیمت اجاره باغ مختلط در روز های عادی است.

تعداد مهمان ها : یکی از آمادگی های لازم قبل از روز عروسی براورد دقیق تعداد مهمان ها است. تعداد مهمان ها ارتباط مستقیمی با هزینه باغ مختلط دارد. در نتیجه بهتر است اطلاعات دقیقی از تعداد مهمان های خود داشته باشید.

محل برگزاری عروسی : یکی از فاکتور های مشخص کننده قیمت در باغ مختلط عروسی محل برگزاری آن است. بدون شک برگزاری مراسم در باغ های لوکس و برند هزینه بالایی دارد.

خدمات تشریفات عروسی:نوع گل آرایی ، منو انتخابی غذا و نحوه دیزاین از خدمات جانبی اجاره باغ مختلط است. که می تواند با توجه به میزان بودجه شما انجام شود. برگزاری مراسم در باغ مختلط با گل های خاص هزینه بالاتری نسبت به دیزاین مراسم با گل های معمولی دارد .

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در خصوص اجاره باغ مختلط با تشریفات پل تماس بگیرید.

سوالات متداول باغ عروسی مختلط

باغ های عروسی تشریفات پل در کدام مناطق قرار دارد؟

تشریفات پل در راستای خدمت رسانی به شما عزیزان در تمامی مناطق تهران و حومه تهران آماده ارائه خدمات عروسی و تشریفات است.

آیا امکان بازدید از باغ های مختلط وجود دارد؟

بله شما می توانید با هماهنگی از باغ های تشریفات پل دیدن کنید.

هزینه اجاره باغ مختلط به چه عواملی بستگی دارد؟

با توجه به محدوده باغ ، تعداد نفرات، نوع کترینگ و منو انتخابی روز و تاریخ برگزاری مراسم هزینه باغ مختلط متفاوت خواهد بود

اگر به دنبال شیک و زیبا در منطقه غرب تهران هستید می توانید از باغ عروسی مختلط در غرب تهران با فضای مجلل و با شکوه دیدن کنید. در گذشته های نه چندان دور مراسمات عروسی در خانه ها و در حیاط خانه پدری و یا همسایه ها انجام می گرفت اما امروزه به دلیل آپارتمان نشینی اکثر افراد و فضای کوچک خانه ها عروسی ها بیشتر در باغ ها و تالار ها برگزار می گردند. این عروسی ها با توجه به عقاید و مذهب خانواده ها ممکن است به صورت مراسم مرد و زن جدا و یا به صورت مختلط برگزار گردد.

در تهران نیز بیشتر باغ های عروسی مختلط در شمال تهران و یا در منطقه غرب تهران برگزار می گردد.
در منطقه غرب تهران به دلیل در دسترس بودن، باغ تالار های بسیار زیادی وجود دارند. عموما در مناطقی از جمله چیتگر ،شهریار ،کرج و محمدشهر به مشتریان ارائه خدمات می دهند.

اگر شما نیز عروسی در پیش دارید و می خواهید مراسم عروسی را در غرب تهران برگزار کنید بهتر است قبل از هر اقدامی اطلاعات کافی در مورد خصوصیات باغ تالار مختلط را کسب نمایید سپس تصمیم نهایی را بگیرید.

در منطقه غرب تهران باغ های زیادی مناسب برگزاری عروسی وجود دارند عروس و داماد ها باید بتوانند با توجه به شرایطی که دارند بهترین باغ را انتخاب نمایند. باغ های این منطقه از تهران بسیار سرسبز و زیبا می باشند و با انتخاب باغ برای عروسی می توانید با یک تیز دو نشان زده و عکس های بسیار زیبا را نیز داشته باشید.

مهم ترین عامل در انتخاب باغ برای عروسی مختلط تعداد مهمانان و ظرفیت باغ می باشد. به این نکته باید توجه نمود که باغ های برگزار کننده عروسی های مختلط دارای مجوز نمی باشند و ممکن است با برگزاری مراسم مختلط دچار مشکل شوید.

همچنین برگزاری عروسی در باغ عروسی مختلط در غرب تهران مناسب فصول گرم سال است و کمتر پیش می اید در فصول سرد عروسی های مختلط در فضای باز باغ ها انجام شود.

در ادامه به چند نکته مهم در انتخاب باغ عروسی مختلط در غرب تهران اشاره می کنیم:

  •  ظرفیت باغ و تعداد مهمانان
  •  دارا بودن اتاق عقد مجزا
  •  نورپردازی داخل سالن
  •  نورپردازی جایگاه ویژه عروس و داماد
  •  نظافت و زیبایی باغ و ورودی
  •  صاف بودن سطح زمین باغ و عدم وجود برامدگی
  •  کیفیت بالای غذا
  •  وجود پارکینگ مناسب
  •  ارکستر و گروه موسیقی با امکانات کامل
  •  قابل دسترس بودن باغ و موقعیت مناسب آن

طبق قوانین کشور ما باغ تالارها اجازه برگزاری مراسم مختلط را ندارند اما برخی از باغ ها این اجازه را با انجام شرایطی کسب کرده اند .در این باغ ها خانم ها و آقایان در کنار هم و در میز های پذیرایی دور هم جمع می شوند و مراسم عروسی را جشن می گیرند .

متاسفانه باغ تالارهای بدون مجوزی نیز هستند که مهمانی های شبانه مختلط و غیر اخلاقی در آنها برگزار می گردد. این مهمانی ها به سبک کشور های اروپایی و تا پاسی از شب برگزار می گردد .این باغ ها چون بدون مجوز فعالیت می کنند هیچ گونه تبلیغات رسمی از آنها نمی توان پیدا نمود و کاملا غیر قانونی فعالیت می کنند.

خدمات باغ عروسی مختلط در غرب تهران

خدمات باغ عروسی مختلط در غرب تهران متفاوت خواهد بود و هر زوجی با توجه به شرایط خود یک باغ را انتخاب می نمایند. عروس و داماد باید این موضوع را در نظر بگیرتد که میز های پذیرایی را در سایه و یا زیر درخت ها بچینند تا مهمان ها اذیت نشوند .از دیگر ارائه شده توسط مسئولان باغ های عروسی می توان به:

نورپردازی مناسب برای مراسمات برگزار شده در شب ، رقص نور زیبا و حیرت انگیز ،موقعیت مناسب باغ و وجود پارکینگ ،برخورد خوب و رضایت بخش پرسنل باغ ،مدیریت مناسب مراسم ،غذا های با کیفیت و خوشمزه ،فیلم برداری با کیفیت و حرفه ای ،موسیقی و حرکات موزون برای سرگرمی ،سرویس بهداشتی تمیز ،رختکن برای تعویض لباس ،اتاق عقد مجزا و با تزیین های حرفه ای و . . .

قیمت باغ عروسی مختلط در غرب تهران

قیمت اجاره باغ برای عروسی مختلط در غرب تهران را نمی توان حدودی بیان نمود . تعیین این قیمت به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه ذکر می کنیم:

روز عروسی: یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت باغ برای عروسی مختلط روز عروسی می باشد . معمولا در طول سال روزهای خاصی هستند که برگزاری مراسم عروسی در این روزها هزینه ای نسبتا بالاتری خواهد داشت .

تعداد مهمانان: فاکتور مهم دیگر در تعیین قیمت باغ ؛تعداد مهمانان دعوت شده برای عروسی می باشد .هزینه ای که برای پذیرایی از این مهمان ها انجام می شود تاثیر زیادی بر قیمت باغ خواهد داشت.

محل برگزاری عروسی: شیک با خدمات لوکس و تشریفات ویژه هزینه ای نسبتا بالاتر در مقایسه با سایر باغ ها خواهد داشت.

خدمات ارائه شده: میزان خدمات ارائه شده نیز از فاکتور های مهم در تعیین قیمت باغ برای عروسی مختلط می باشد .خدماتی مانند گل آرایی و دیزاین و

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا