هنر و سینما

پدینگتون ۲ جای همشهری کین را به عنوان بهترین فیلم تاریخ از نظر منتقدان گرفت


پس از انتشار نظرات منفی قبلی برای “همشهری کین” ، تعداد کل این فیلم محبوب و مهم در سینمای جهان به 99 از 100 در Ratnatomitoz کاهش یافت.

همشهری کین سالهاست با نمره 100 از 100 در صدر برترین فیلمهای تاریخ سینمای راتناتومیتوس قرار گرفته است. البته ، بسیاری از فیلمهای دیگر ، از جمله “صدها ضربه” ساخته فرانسوا تروفو ، “ریو براوو” توسط هاوارد هاکس ، “12 عصبانی سیدنی لومت” و حتی “چهارشنبه سوری” اثر اصغر فرهادی ، نمرات کامل راتنوتومیتوز دریافت کردند ، اما هموطن کین همیشه مورد استقبال فیلمسازان حرفه ای قرار گرفته و نظرات بهتری نسبت به اولین فیلم اورسن ولز به عنوان بهترین فیلم دریافت کرده است. در تاریخ از نظر ستایش بر اساس 115 نقد ، شهروند کین نمره 100 از 100 را دریافت کرد ، در حالی که به عنوان مثال چهارشنبه سوری یا ریو براوو به ترتیب با 44 و 43 هر فیلم از بهترین فیلم های تاریخ بودند. اما بررسی قبلی Mae Tinee از Chicago Tribune ، که 80 سال پیش در مورد Ratnatomitosis نوشته شده بود ، رتبه ملی کین را به 99 از 100 کاهش داد.

در بالای لیست راتاتومیتوز “بهترین فیلم های تاریخ” فیلم عاشقانه “در یک شب اتفاق افتاد” به کارگردانی فرانک کاپرا قرار دارد و فیلم قهرمانانه “پلنگ سیاه” در رتبه دوم و کین در رتبه سوم قرار دارد. در سطرهای چهارم و پنجم “انگل” و “انتقام جویان: پایان بازی” آمده است. شایان ذکر است که چشم این لیست نه تنها عدد نهایی است ، بلکه عوامل دیگری مانند نظرات منتقدان مشهور و تعداد نظرات نیز مورد توجه است. اما اگر به اعداد نهایی و تعداد بازدیدها نگاه کنیم ، این “Paddington 2” در حال حاضر بهترین فیلم تاریخ منتقدان سینما است! این فیلم با کسب نمره 100 از 100 بر اساس 244 نقد ، موقعیت بهتری نسبت به هر فیلمی که نمره کامل در این مجموعه دارد ، دارد.

Paddington 2 به کارگردانی پل کینگ در سال 2017 اکران شد و مورد استقبال گسترده منتقدان و فیلمسازان قرار گرفت. فیلم های هیدی و استودیو کانال 40 میلیون دلار برای ساخت چاپ دوم پدینگتون هزینه کردند و این کمدی 204 میلیون دلار در گیشه به دست آورد و این موفقیت مالی بزرگی برای سازندگان و چاپگر آن بود. اما چه کسی فکر می کرد که این خرس عروسکی دوست داشتنی از تأثیر امواج مانند شهروند کین برای رضایت منتقدان پیشی بگیرد؟

شایان ذکر است که در سهام راتون تومیتوز ، امتیاز فیلم از 0 تا 100 است. به این ترتیب ، تمام ایده های نوشته شده توسط منتقدان مجرب جمع آوری شده و درصد تعداد ایده های خوب مربوط به کل ایده ها شمارش می شود. همچنین ، اعداد و نظرات منتقدان مشهور مانند راجر ایبرت ، دژان تامسون ، استیون هانتر ، اوون گلیبرمن ، لیزا شوارتزبیام ، پیتر ترورز و مایکل فیلیپس به طور خاص در نظر گرفته شده است و نظرات این منتقدان این است که فیلم به طور کلی استفاده می شود. شماره.

به نظر شما کدام یک از این فیلم ها بهتر کار می کند؟ به نظر شما کدام فیلم شایسته بهترین فیلم تاریخ است؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران ای بی سی مگمگ به اشتراک بگذارید.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا