هنر و سینما

۶ فیلم علمی‌-تخیلی مهم که پاییز ۲۰۲۱ منتشر می‌شوند


چندین فیلم علمی تخیلی در پاییز سال 2021 به روی پرده سینماها می روند ، که مهمترین آنها محصول دنیس ویلنوو در ساخت «قلعه شنی» است ، اما فیلم های دیگر مطمئناً قابل توجه هستند.

خوشبختانه به نظر می رسد این فیلم ها تا پاییز 2021 با قدرت کامل اکران می شوند ، زیرا سینماهای اکثر مناطق به لطف واکسن کرونا قادر خواهند بود به ظرفیت کامل خود بازگردند. معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد.

سال 2021 تاکنون در بخش فیلم های علمی کمی متفاوت بوده است. گودزیلا در برابر کنگ موفق بود ، که در حال حاضر 91 امتیاز در وب سایت Raton Tomitoz دارد ، 466 میلیون دلار در گیشه به دست آورد و ابتدا در HBO Max ظاهر شد و بیشترین تعداد تماشاچی را به سرویس آورد. فیلم “هرج و مرج” با بازی تام هالند و دیزی ریدلی ، که مدت ها در راه بود ، شکست خورد و نقدهای ضعیفی دریافت کرد و در گیشه شکست خورد. خوشبختانه دنباله ترسناک علمی تخیلی Silent Place 2 چراغ امید این ژانر است. اگرچه از نظر مالی موفق بود ، اما حتی به فروش نیمه اول قبل از همه گیری کرونا نزدیک نشد.

نکته جالب در مورد صنعت فیلم این است که هیچ گاه کار خود را متوقف نمی کند و همچنان جریان مداوم برنامه های علمی تخیلی در حال پخش است و در پاییز به ویژه تپه های شنی توجه می شود.

1. زهر: اجازه دهید اعدام شود

انجام میدهم

  • کارگردان: اندی سارکیس
  • بازیکنان: تام هاردی ، وودی هارلسون ، پرنس سیهنا
  • تاریخ انتشار: 24 سپتامبر 2021 (2 اکتبر 1400)

بسیاری فکر کرده اند که آیا فیلم مبتنی بر ونوم که شخصیت را از مرد عنکبوتی جدا می کند واقعاً کار می کند ، اما این را نباید دست کم گرفت. علی رغم انتقادات شدید ، بینندگان در سال 2018 برای دیدن فیلم Venom به سینماها رفتند که در گیشه 856 میلیون دلار فروش داشت. این دنباله چراغ سبز برای تولید دریافت کرده است و پس از یک سال تاخیر به دلیل ویروس کرونا ، فیلم Venom: Let Carnegie Come در 24 اکتبر با مدیر خبری اندی سارکیس اکران می شود. همانطور که از عنوانش پیداست ، Coltus Cassidy ، معروف ترین شرور ، Carnegie نام دارد و وودی هارلسون آن را بازی می کند و خوشبختانه در این قسمت هارلسون را بدون کلاه وحشتناکی می بیند. همانطور که در تریلر دیده می شود ، ادی بروک ، با بازی تام هاردی ، هنوز در تلاش برای سازگاری با همبازی خود ، ونوم است.

2. تلماسه

توده تپه

  • کارگردان: دنیس ویلنوو
  • بازیکنان: تیموتی شالامی ، زندایا ، دیو باتیستا
  • تاریخ انتشار: 22 اکتبر 2021 (30 اکتبر 1400)

کتاب فرانک هربرت The Sandblast (1956) یکی از مشهورترین آثار دوران علمی تخیلی بود و اقتباس دنیس ویلنوو از این کتاب توسط طرفداران پیش بینی شده بود. اقتباس عجیب دیوید لینچ از داستانش در سال 1984 محبوب شد و طرفداران 2000 دقیقه ای سیفایی طرفداران زیادی برای او داشتند ، اما بسیاری امیدوار بودند که نسخه ویلنوو در نهایت یک اقتباس مطمئن برای Tel Sand باشد. تل سند یکی از محبوب ترین فیلم های تاریخ است و تیموتی شالامی ، جاش برولین ، دیو باتیستا ، زندایا ، ربکا فرگوسن و جیسون موموآ برخی از نام های بزرگ فیلم هستند. این پروژه در 22 اکتبر یا در سینماها یا از طریق HBO Max منتشر شد (مگر اینکه شرکت محبوب در نبرد قانونی فیلم برای برادران وارنر برنده شود). تپه های شنی همچنین برنامه ریزی شده است که اولین قسمت از دو اقتباس باشد.

3. اشتباه رون

رون اشتباه می کند

  • کارگردان: سارا اسمیت
  • پخش کننده صدا: زک گالیفیاناکیس ، جک دیلن گرزر ، اد هولمز
  • تاریخ انتشار: 22 اکتبر 2021 (30 اکتبر 1400)

این نمایش علمی تخیلی متحرک از استودیوی جدید لاکهید اسمیت است که در 22 اکتبر منتشر شد و توسط استودیوی قرن بیستم توزیع می شود. بازیگر بارنی ، جک دیلن گرزر ، یک احمق اجتماعی است که با رون با زک گالیفیاناکیس ملاقات می کند. ران هایش درد می کند. در حقیقت ، این یک دستگاه ثابت است ، یک روبات ارتباطی دیجیتالی است که بارنی را دوست می کند ، اما به نظر نمی رسد بتواند کار درستی انجام دهد. در این فیلم سرگرم کننده ، اد هولمز ، که با گالیفیاناکیس در سه گانه خماری همکاری داشت ، نقش پدر بارنی را بازی می کند. با توجه به اینکه اکثر بینندگان فیلم کودک هستند ، بینندگان به سراغ شنوندگان TeleSame نمی روند ، بنابراین دیزنی برای آخر هفته نمایش دیگری ترتیب داده است.

4. برای همیشه

جاودانه ها

  • کارگردان: کلپ ژائو
  • بازیکنان: آنجلینا جولی ، کیت هرینگتون ، ریچارد مدن
  • تاریخ انتشار: 5 نوامبر 2021 (14 آبان 1400)

Immortals سومین فیلم از چهار فیلم جدید مارول است که در سال 2021 به گیشه می آیند. این فیلم به همراه چندین سری Marvel ، اواخر امسال در DisneyPlus اکران می شود ، بنابراین بدون شک سال 2021 شلوغ ترین سال برای مخاطبان استودیو مارول است. مارول از همان ابتدا مجموعه خود را بر اساس مفهوم فانتزی علم بنا کرده است ، اما هنوز لزوماً به طور خاص به نوع داستان های علمی تخیلی مربوط نمی شود. با این حال ، بسیاری از افرادی که با Immortals درگیر هستند جنبه علمی تخیلی را مطرح کرده اند ، به ویژه ستاره فیلم ، کمیل نانجیانی. در جاودانه ، این بیگانگان باستانی از خواب غفلت در میان مردم زمین بیدار شدند تا از سیاره در برابر متحدان شیطانی خود ، دوگانه گراها ، محافظت کنند. بسیاری تعجب می کنند که چرا چنین موجود قدرتمندی تصمیم گرفت از حوادث هولناک جنگ ابدی و بازی نهایی اجتناب کند ، اما تریلر نشان می دهد که جاودانگان دلیلی برای عدم مداخله دارند. چنین مواردی.

5. Ghostbusters: بعد از زندگی

شکارچیان ارواح

  • کارگردان: جیسون ریتمن
  • بازیکنان: فین ولفهارت ، مکنا گریس ، پل راد
  • تاریخ انتشار: 11 نوامبر 2021 (20 آبان 1400)

پس از شکست مالی بازسازی Ghostbusters در سال 2016 ، به رهبری پل فیگ ، جیسون ریتمن ، پسر ایوان ریتمن ، کارگردان Ghostbusters ، با کارگردانی Life After Death این سریال را بر عهده گرفت و طرفداران تحت تأثیر طاعون کرونا قرار گرفتند. ، مجبور شد حدود یک سال برای آزادی او منتظر بماند. تمرکز اصلی روی اعضای جدیدی مانند فین ولفهارت ، مک نا گریس ، پل راد و کری کون است ، اما بازیگران اصلی نیز شامل بیل موری ، دن ایکرید ، ارنی هادسون ، سیگورنی ویور و آنی پاتز در نقش عادی هستند. متأسفانه ، ریک مورانیس بازنگشت و هارولد رمیس در سال 2014 درگذشت ، اما فیلم همیشه یاد او را حفظ خواهد کرد. گفته می شود که کودکان میراث قهرمانی خود را فراموش کرده اند که منجر به وجود تهدیدهای ماوراء طبیعی می شود.

6. ساکنان شرور: به شهر راکون خوش آمدید

بازی Resident Evil

  • کارگردان: یوهانس روبرتز ،
  • بازیکنان: مانند اسکودلاریو ، ایوان جورجیا ، رابی آمال
  • تاریخ انتشار: 24 نوامبر 2021 (3 آذر 1400)

اگرچه Resident Evil به عنوان بدترین سریال ترسناک شناخته می شود ، اما هنوز عناصر علمی تخیلی از دانشمندان دیوانه گرفته تا آزمایشات نژادی و فناوری پیشرفته وجود دارد ، فراتر از آنچه انسان امروز می تواند انجام دهد. زمان آن فرا رسیده است. پس از مجموعه ای از فیلم های موفق که مشابه بازی های ویدئویی نبود ، بسیاری در حال تماشای این فیلم جدید هستند که روش ساده تری برای اقتباس مستقیم بازی دارد. در این فیلم شخصیت های 1 و 2 Resident Evil حضور دارند و در آن شخصیت های محبوبی مانند لئون اس کندی ، کلر و کریس ردفیلد ، جیل ولنتاین ، آلبرت وسکر و آدا وانگ حضور دارند. همانطور که از عنوان فیلم مشخص است ، موضوع فیلم ، مانند خلاصه داستان سه بازی اول ، گسترش ویروس T در راکون سیتی است. بنابراین تعداد زیادی فیلم علمی تخیلی وجود دارد که می توانید در نزدیک تپه های شنی انتظار داشته باشید.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا