هنر و سینما

آوای باران 2 کی پخش میشود

به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد هاشمی اصل تهیه‌کننده سریال «آوای باران»، در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ساخت فصل دوم این سریال پرطرفدار گفت: فیلمنامه فصل دوم این سریال را که نوشته علیرضا کاظمی پور بود، در دوران مدیریت حسین کرمی به سیما فیلم ارائه کردیم. آنها فیلمنامه را به شبکه یک واگذار کردند و مورد اقبال مسئولان شبکه یک قرار گرفت.

وی افزود: اما بحثی پیش آمد مبنی بر اینکه این سریال برای شبکه سه بوده و نمی‌تواند در شبکه یک ادامه پیدا کند. به همین دلیل، ما دوباره طرح را به شبکه 3 ارائه کردیم که آنها موافق قصه نبودند؛ طی چند جلسه به ما گفتند که طرح دیگری را ارائه کنیم که این بار سید سعید رحمانی طرح جدید را نوشت، اما آن هم اجرایی نشد. اینکه چرا شبکه سه طرح فصل دوم سریال «آوای باران» را قبول نکرد، نمی‌دانم.

هاشمی اصل اظهار کرد: فصل دوم این سریال با توجه به قصه‌ای که دارد، نسبت به فاز اول قوی‌تر خواهد بود و امیدوارم شاهد کم لطفی‌ها برای ساخت آن نباشیم. اخیراً بازپخش‌ «آوای باران» روی آنتن شبکه آی فیلم رفته و مورد استقبال دوباره مردم قرار گرفته است. این سریال در زمان پخش خود نیز با مخاطب خیلی بالایی مواجه شد و مردم شخصیت ها و روند داستانی آن را دوست داشتند؛ چرا که چارچوب و قصه درستی داشت.

وی در پایان گفت: صداقتی که در این فیلمنامه وجود داشت باعث شد به دل مردم بنشیند و مردم ما به ازای خارجی شخصیت ها را در سریال مشاهده می‌کنند.


50 فیلم برتر رمانتیک و عاشقانه 2018 تا 2022, جدید ۱۴۰۱ -❤️ گهر


امروز در بخش فیلم و سریال سایت خبری ممتاز نیوز ضمن اعلام زمان پخش سری دوم سریال لیسانسه ها به معرفی بازیگران فصل دوم سریال لیسانسه ها پرداخته ایم که در ادامه این مطلب میتوانید ملاحظه کنید

لیسانسه ها

سری اول سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت زمستان سال ۹۵ پخش گردید و با استقبال خود مخاطبین مواجه شد . از همان اول قرار بود این سریال در 2 فصل تولید و پخش گردد.

گروه سریال بعد از پایان فصل اول بلافاصله ساخت فصل 2 مجموعه را استارت زدند و حدود 6 ماه هست که مشغول فیلمبرداری هستند.

لیسانسه ها

زمان پخش فصل دوم لیسانسه ها

بسیاری از مخاطبین این سوال را دارند که فصل دوم لیسانسه ها کی پخش میشود ؟

زمان پخش : فصل 2 لیسانسه ها از روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه ۹۶ از شبکه سه سیما پخش میگردد.

لیسانسه ها
داستان فصل دوم سریال لیسانسه ها

صحت در این مجموعه طنز با زبان متفاوتی به نقد و بررسی معضلات اجتماعی به خصوص در احوالات جوانان پرداخته است و قرار است در فصل دوم قصه نیز با محوریت شخصیت ها و اتفاقات اطراف زندگی آنها پیگیری شود.

لیسانسه ها

حبیب وضع مالی مناسبی دارد ولی به علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی هنوز نتوانسته همسری انتخاب کند. مسعود در آستانه ازدواج است ولی مشکلات زیادی او را از آغاز زندگی مشترک دور می کند. مازیار فرزند خانواده ای پر تنش و گرفتار است و فکر مهاجرت در سر دارد حبیب و مازیار و مسعود سه رفیق لیسانسه هستند.

بازیگران فصل دوم لیسانسه ها

نیلوفر هوشمند در نقش نرگس , آیدا نامجو در نقش شادی , سوگل قلاتیان در نقش لاله و آتنه فقیه نصیری از جمله بازیگران جدید اضافه شده به فصل دوم سریال لیسانسه ها هستند و در کنار سایر بازیگران به ایفای نقش میپردازند.

لیسانسه ها

امیرحسین رستمی ، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، عزت الله مهرآوران، افشین سنگ چاپ، تبسم هاشمی، مریم سرمدی، پریسا مقتدی، فرخنده فرمانی زاده، فرید اخباری، مهدی ربیعی، نیلوفر هوشمند، مرتضی علی آبادی

هنرمند خردسال: عرفان برزین، با هنرمندی: بهنام تشکر، بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی و نیلوفر شهیدی دیگر بازیگران لیسانسه ها هستند.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا