هنر و سینما

آهوی من مارال کی پخش میشود

درباره سریال آهوی من مارال | خلاصه داستان و عوامل

دانلود سریال آهوی من مارال به نویسندگی و کارگردانی مهرداد غفارزاده با تهیه‌کنندگی سعید خندق آبادی محصول ایرانی نمایش خانگی سال 1400 است. داستان سریال آهوی من مارال موضوع تاریخی عاشقانه دارد که داستان عاشقی ناصرالدین شاه را روایت می‌کند که درگیر ماجرایی عاشقانه می‌شوند و سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان رقم میزند. فیلمبرداری سریال نمایش خانگی آهوی من مارال در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال بوده که بمدت پنج ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی مهرداد غفارزاده موضوع آن درمورد موضوعات عاشقانه با رویکردی تاریخی خواهد بود.

بازیگران سریال آهوی من مارال غفارزاده از هنرمندان برجسته ازجمله حسن معجونی و شبنم مقدمی و ترلان پروانه تشکیل شده که البته پروانه اخیرا در «سریال سیاوش» نیز حضور داشت. زمان پخش سریال آهوی من مارال در شبکه نمایش خانگی از اول پاییز 1401 اعلام شده و می‌توانید این سریال را در فیلم تو ایرانی تماشا کنید.

سریال ایرانی آهوی من مارال باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب می‌تواند از سریال‌های موفق جدید در سال 1400 باشد که تماشاگران بسیاری را جهت تماشای سریال آهوی من مارال به شبکه نمایش خانگی بیاورد. پخش قسمت 1 سریال آهوی من مارال از پاییز امسال تایید می‌شود و لینک دانلود فیلم آهوی من مارال قسمت 1 اول با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی کم حجم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت هت فیلم قابل دسترس است.

عوامل سریال آهوی من مارال

مهرداد غفارزاده اولین سریال نمایش خانگی خود را بنام سریال آهوی من مارال برای شبکه نمایش خانگی ساخت که بزرگترین ساخته اوست و بزودی دانلود قسمت اول سریال آهوی من مارال کامل از فیلم تو ایرانی آغاز خواهد شد. حسن معجونی در سریال آهوی من مارال ایفاگر نقش ناصرالدین شاه است و اخیرا در «فیلم لتیان» حضور داشت و برای اولین مرتبه در نمایش خانگی یک سریال حسن معجونی را خواهیم دید.

شبنم مقدمی در سریال آهوی من مارال تجربه جدیدی را کسب می‌کند و اینروزا در « دانلود سریال بی گناه » به محبوبیت خوبی رسید و تصمیم گرفت در شمایلی جدید جلوی دوربین سریال آهوی من مارال مهرداد غفارزاده برود. ترلان پروانه در سریال آهوی من مارال با نقش تازه‌ای به نمایش خانگی می‌آید و اخیرا با «سریال سیاوش» توانست به اوج درخشش برسد. الهام کردا در سریال آهوی من مارال دارای کاراکتر مکمل بوده و مدتی قبل با «سریال ملکه گدایان» به اوج شهرت رسید. علیرضا کمالی بازیگر سریال آهوی من مارال که اخیراً در « دانلود سریال پوست شیر » در شکل متفاوتی می‌باشد نسبت به سریال‌هایی که قبلاً در تلویزیون بازی میکرد.

آهوی من مارال سریال مهرداد غفارزاده بوده که گفته شده ماجرایی تاریخی با چاشنی عاشقانه دارد و بازیگران تئاتری باتجربه در آن حضور دارند. لیلا بلوکات در سریال آهوی من مارال بعنوان چهره جدید سینما حضور دارد که قبلاً با فیلم پنج ستاره شناخته شد و توانست بازی خوبی ارائه دهد. سریالهای تاریخی با موضوع دوران قاجاریه در سال 1401 به سه عنوان رسید که شامل « دانلود سریال جیران » و «سریال قبله عالم» بوده که امسال پخش خواهند شد.

فریبا کوثری در سریال آهوی من مارال اولین تجربه بازی در یک سریال نمایش خانگی را تجربه میکند و قبلاً در سریال مختارنامه نیز هنرنمایی کرده بود. نقد سریال آهوی من مارال بزودی با بررسی ابعاد مختلف این سریال از سایت فیلم تو ایرانی بصورت اختصاصی منتشر می‌شود و میتوانید نقد کامل این سریال ایرانی را بخوانید. تماشای سریال آهوی من مارال بصورت آنلاین از آخر پاییز شروع میگردد و دانلود قسمت 1 سریال آهوی من مارال کامل با ترافیک نیم بها رایگان در نمایش خانگی توسط فیلم تو ایرانی ارائه میگردد.

مطلب پیشنهادی:  مه مه؛ یک سال پر از خاطره

زمان پخش سریال آهوی من مارال مهرداد غفارزاده قسمت اول در نمایش خانگی از اول فصل پاییز 1401 می‌باشد و تاریخ دقیق پخش قسمت اول سریال آهوی من مارال که کی پخش میشه؟ بزودی توسط فیلم تو ایرانی اعلام خواهد شد. غفارزاده در سال 1393 آخرین فیلم سینمایی خود بنام دریا و ماهی پرنده را ساخته بود که جوایز و حواشی جنجالی به دنبال داشت. تعداد قسمت‌های سریال آهوی من مارال 24 قسمت است که برای فصل اول بوده و تعداد قسمتهای فصل دوم سریال آهوی من مارال نیز به همین تعداد مشخص شده است.

 دانلود سریال آهوی من مارال با لینک مستقیم در سایت هت فیلم

 دانلود فیلم دوبله فارسی آهوی من مارال قسمت اول 1 با کیفیت عالی

 دانلود فیلم ایرانی آهوی من مارال قسمت 2 کامل حجم کم

کارگردان و نویسنده : مهرداد غفارزاده | ژانر : تاریخی عاشقانه | انتشار : 1401

تعداد قسمت : 24 | زمان : 61 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Ahooye Man Maral Series

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : سریال آهوی من مارال

خلاصهٔ دیگری از داستان

ناصرالدین شاه، دست به ماشه برده تا آهویی صید کند که آهو چشمی، چون باد از راه رسیده و چون برق می‌گذرد و به دنبالش حال سلطان، صاحبقران می‌شود حال اسیری که در دام مانده باشد، صیاد رفته باشد. شاه به حکم قدر قدرتی امر می‌کند که صیاد را به شکارگاه بازگردانند، غافل از اینکه آن آهو چشم گریزپا، خود صید و صیاد عاشقی جوان است از دیار آذربایجان، دیاری که گل‌های دشتش همه سارای نام دارند و سروهای سر به فلک کشیده‌اش همه خان چوپان…

سریال آهوی من مارال قسمت 1 روایتگر داستان ناصرالدین شاه دلباخته به دختری بنام مارال می باشد. داستان از جایی آغاز میشود که روزی شاه در شکارگاه خود عاشق دختر زیبارویی به نام مارال می‌شود و دستور می‌دهد که مارال را از تبریز به قصر پادشاهی در تهران انتقال داده و مهیای ازدواج با شاه کنند. این خبر به گوش نامزد مارال که به تازگی از بند آزاد شده میرسد و به سمت تهران رهسپار میشود …

بازیگران

حسن معجونی ترلان پروانه گوهر خیراندیش بهناز جعفری لاله اسکندری فریبا کوثری امیررضا دلاوری علیرضا کمالی علیرضا آرا شبنم مقدمی لیلا بلوکات متین ستوده روزبه حصاری نادر فلاح جواد یحیوی اتابک نادری سیروس همتی احسان امانی سیروس میمنت آتش تقی پور فاطمه شکری ارسطو خوش رزم میثاق زارع نازنین کیوانی

ژانر سریال آهوی من مارال

یک سریال باید داستانی مخاطب پسند داشته باشد، از آن جایی که مخاطب اصلی شبکه نمایش خانگی خانواده ها و جوانان هستند، موضوعات طنز ، جذابیت خاصی دارد . داستان سریال آهوی من مارال با توجه به تاریخ و دوران حکومت ناصرالدین شاه تهیه شده و از این رو انتظار می رود که طرفداران و مخاطب های خاص خود را داشته باشد. قصه این سریال در دوره قاجار می گذرد و به عشق های ناصرالدین شاه می پردازد . در خلاصه قصه آهوی من مارال آمده است : ناصرالدین شاه دست به ماشه برده تا آهویی صید کند که آهو چشمی ، چون باد از راه رسیده و چون برق می گذرد

مطلب پیشنهادی:  کرایه ماشین چند درصد افزایش یافته

شروع پخش سریال آهوی من مارال

مهمترین سوال بازدیدکنندگان  این است که سریال آهوی من مارال کی پخش می شود ؟ و از کدام شبکه نمایش داده خواهد شد ؟ در پاسخ باید گفت ، فیلم برداری سریال آهوی من مارال از سال 99 استارت خورده است و در سال 1400 همچنان ادامه دارد. اولین قسمت  این سریال بر اساس اعلام عوامل این مجموعه ، از نیمه دوم سال 1400 و از شبکه نمایش خانگی ( بصورت DVD ) پخش خواهد شد . انتظار می رود که سریال آهوی من مارال به دلیل حضور بازیگران مطرح در همان قسمت های ابتدایی طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند.

احسان جوانمرد نویسنده سریال جیران اعلام کرد: از سازندگان آهوی من مارال شکایت می‌کنم

حسان جوانمرد نویسنده سریال جیران در یادداشتی که در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد، نسبت به اتفاق‌های پیش آمده و توقیف موقت سریال واکنش نشان داد. متن اون را می‌خوانید.

غم مخور جیرانم؛

بازی تقدیر است این و رسم روزگار بی‌رسمان؛ سال‌ها گذشته بود از مرگت که برای اولین بار نامت را شنیدم؛ در گور سرد و تاریکت خوابیده بودی که خیال زنده کردنت از خاطرم گذشت.

حالا که زنده‌ات کردیم به محاقت برده‌اند که آی شبیه خیال ماست این خیال جیران‌سازان؛ تو اما نه خودت شبیه هیچ کس بودی نه آنچه ما در خیالمان ساختیم شبیه آهوی این و مارال آن یکیست.

با سلام؛ بالاخره دوستانی که به مشورتشان اقدام متقابل قضایی را به تعویق انداخته بودیم قبول کردند که دیگر کافیست! فلذا فارغ از هر نتیجه‌ای که از شکایت همکاران نامهربانمان حاصل شود، بنده پیگیری قضایی تازه‌ای را بر اساس مستندات سال ۱۳۹۳ آغاز می‌کنم. من که معتقد بودم و همچنان هم معتقدم تاریخ ارث پدر کسی نیست ولی اگر رابطه جیران و سیاوش و رقابت عاشقانه سندش به نام دوستان خورده چون کمی زودتر پروانه ساخت گرفته‌اند حالا باید برای تک‌تک اتفاق‌ها و شخصیت‌های کارشان – چنانچه کوچکترین شباهتی به آدم‌های قصه سال ۹۳ من داشته باشند – پاسخگو باشند. اول از همه هم آن پیرزن رمال (ننه‌آشوب) و چند چیز دیگر که با بی‌انصافی در شکایتشان سرقت جیران از مارال تلقی شده بود حالا بر اساس همان تفسیر، تمامشان باید سرقت مارال از جیران تلقی شوند. قواعد دادگاه‌ها اگر با هم یکی باشد نوبت تقلای همکاران نامهربان است.

همین اول هم بگویم رای اگر به نفعمان صادر نشود همین که بابت اثبات بدیهیات حرص بخورند و بدانند چه حسی دارد ما را بس است و رای اگر به نفعم صادر شود همان جا و در همان مجلس رضایت می‌دهم چون نه پی باج‌خواهی و خسارتم و نه راضی به اینکه زحمت صدها انسان نجیب و بی‌تقصیر در آن پروژه وجه‌المصالحه این دعواهای کودکانه شود. صرفا شکایت می‌کنم تا اگر وحدت رویه بر دستگاه قضا حاکم باشد، این دوستان هم طعم آمد و رفت را بچشند و متوجه شوند که طرح شکایت و ژست شاکی و مالباخته گرفتن بواسطه‌ی چهار ورق کاغذ و باطل کردن یک تمبر خیلی هم کار سختی نیست.

 شنیده‌ام شاهِ آن‌ها هم چشم و سبیل و مادر و زن و بچه و خدم و حشم دارد و چه خوب می‌شود اگر قاضی تمام این‌ها را شباهت تشخیص بدهد. هشتمین صحنه طرح سال ۹۳ من که در آن شاه به شکار رفته و ما برای اثبات سرقتی نبودنش بیچاره شدیم، قاعدتا اینجا هم باید شبیه تشخیص داده شود و قس‌علی‌هذا.

مطلب پیشنهادی:  موسیقی سیستان و بلوچستان گذشته‌ای ۴۵۰۰ ساله دارد

آن دوستان هرگز از شخص من در هیچ مرحله‌ای شکایتی نکرده‌اند؛ اما توقیف سریال و رنجش میلیون‌ها مخاطب جیران در سراسر ایران هم تاب‌آوردنی نیست. امیدوارم ته قصه حق به حق‌دار برسد و قاضی بدهد همه جا جار بزنند: خَلَّص و تَمَّت.

«آهوی من مارال» شباهتی به «جیران» ندارد

تیجه جلسه رسیدگی و نظر هیأت کارشناسی تخصصی، به‌منظور بررسی مشابهت سریال «جیران» و «آهوی من مارال» که ششم بهمن در ساترا برگزار شده بود، اعلام شد.

بنا بر این گزارش، در راستای شکایت نویسنده و کارگردان سریال «آهوی من مارال»، شعبه ۳۶ دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی شهید صدر، اجرائیه‌ای مبنی بر ضرورت حذف شباهت‌ها توسط تهیه‌کننده سریال «جیران» صادر کرد؛ با توجه به لازم‌الاجرا بودن رأی شورای داوری آیفیک و قرار داشتن سریال «جیران» در مرحله دریافت مجوز انتشار از ساترا، هیأت کارشناسی تخصصی برای بررسی موضوع تشکیل شد. جلسه کارشناسی تخصصی این هیأت، ششم بهمن با حضور مهرداد غفارزاده، اسماعیل عفیفه، کارشناسان محتوایی منتخب ساترا و نماینده بخش‌های نظارتی سازمان صدا و سیما در سالن جلسات ساترا برگزار شد.

نتیجه فرآیند رسیدگی و اعلام نظر هیأت کارشناسی تخصصی بدین شرح است:

«1- شکایت شاکی پرونده در تاریخ ۲۸ دی‌ با موضوع بررسی اجرای بند 2 رأی داوری مذکور(الزام به حذف شباهت‌ها از سوی تهیه‌کننده «جیران») در ساترا وصول شد.

2- پس از طرح موضوع در شورای محتوایی ساترا، سه کارشناس برای بررسی موضوع توسط آن شورا تعیین شد که مدارک لازم برای بررسی و اظهارنظر توسط ساترا به ایشان ارائه شد.

3- با توجه به درخواست نویسنده سریال «آهوی من مارال» از رئیس سازمان صداوسیما و دستور ایشان، نماینده مرکز صیانت و حفاظت و اداره‌‌کل  بازرسی و بررسی‌های عمومی نیز به هیأت دعوت شدند تا بر فرایند کار نظارت داشته باشند.

4- جلسه بررسی روز چهارشنبه مورخ 6 بهمن ۱۴۰۰ در ساترا تشکیل شد و ابتدا طرفین پرونده و نمایندگان ایشان اظهارات خود را بیان کردند و پس ازآن کارشناسان و اعضای هیأت تخصصی به تماشای قسمت‌های سریال «جیران» و تطبیق آن با طرح «سریال آهوی من مارال» پرداختند.

5- در نهایت اعضای جلسه با ثبت اظهارات خود در برگه‌های اعلام نظر، دیدگاه خود را درخصوص اجرای بند 2 رأی داوری آیفیک یا عدم اجرای آن از سوی تهیه‌کننده «جیران» اعلام کردند که نتیجه این فرآیند، اجماع هر سه کارشناس بر فقدان شباهت به نحوی که قابلیت احراز گرته‌برداری سریال «جیران» از طرح «آهوی من مارال» را داشته باشد، اعلام شد. لذا از نظر این هیأت بند دوم رأی داوری شورای تخصصی آیفیک از سوی تهیه‌کننده سریال «جیران» رعایت شده است و منعی برای صدور مجوز انتشار از این حیث وجود ندارد.

6- با توجه به اینکه صلاحیت ساترا در بررسی این پرونده به تبع وضعیت درخواست مجوز انتشار از این سازمان مطرح شده بود، کماکان هریک از طرفین می‌تواند نسبت به پیگیری مطالبات خود از مراجع قضایی اقدام نماید و ورود ساترا نافی صلاحیت محاکم قضایی کشور در پرونده نیست».


سینما دیلی/ ‏‎آنونس سریال نمایش خانگی «آهوی من مارال» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه کنندگی سعید خندق‌آبادی منتشر شد.
.
در این سریال حسن معجونی نقش‌ ناصرالدین شاه را بازی می‌کند و گوهر خیراندیش، لاله اسکندری، روزبه حصاری، علیرضا آرا، اتابک نادری، فریبا کوثری، بهناز جعفری، علیرضا کمالی، ترلان پروانه، متین ستوده، امیررضا دلاوری،لیلا بلوکات، نادر فلاح، احسان امانی و.. دیگر بازیگران آن هستند.
.
‏‎ساخت آنونس: شاهین یارمحمدی

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar


سریال پدرگواردیولا یکی ازسریال های جدید درشبکه نمایش خانگی است که بزودی قرار است در اینده ای نزدیک منتشر شود و قطعا با دیدن توضیحات که به شما ارائه می دهیم قطعا به محض پخش به سراغ دانلود سریال پدر گواردیولا می روید و از تماشای آن لذت می برید خلاصه ای از داستان این سریال منتشر نشده است و فعلا پنهان است و مشخص نیست که این سریال در چه رابطه ای باشد بازیگرانی که برای ایفای نقش در پدر گواردیولا انتخاب شده اند عبارتند از پریوش نظریه حمید فرخ نژاد ستاره اسکندری شادی مختاری علیرضا خمسه مرجانه گلچین مهدی سلطانی مهران غفوریان امیرمهدی ژوله نرگس محمدی هنگامه قاضیانی پانته آ بهرام نسیم ادبی سیامک صفری سارا خوئینی ها سهیل قاصدی النا حیدری محمدرضا هاشمی جانان نعمت الله علی اوجی محمدرضا علیمردانی مسعود شریف مهران مدیری که قطعا سریال پر بازیگری است

و یک خواننده بعنوان بازیگردر این سریال حضور دارد و سعید نعمت الله کارگردان این سریال است و از کارهای قبلی او میتواند فهمید که این سریال هم قطعا موفق خواهد شد حمید فرخ نژاد : وی تحصیل کرده رشته کارگردانی تئاتر در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است فرخ نژاد فعالیت خود را در سینما به عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد وی همچنین برای بازی در فیلم های گشت 2 و خوب بد جلف نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. امیرمهدی ژوله : امیرمهدی ژوله نویسنده و بازیگر ایرانی است که متولد 27 مرداد 1358 در تهران است سال 1381 با قرار گرفتن در گروه نویسندگان مجموعه پاورچین به سرپرستی پیمان قاسم خانی فعالیت های حرفه ای خود را از مدیوم تلویزیون آغاز کرد نقطه چین دومین همکاری بین ژوله و مهران مدیری به حساب می آید و در ادامه این همکاری های موفقیت آمیز به سالیان دراز انجامید در مسابقه خنداننده برتر سال 1394 او مطالب طنزی در مورد فوتبالیست ها و… بیان کرده. مهران مدیری : مهران مدیری کارگردان و بازیگر معروف سینما و تلویزیون در 18مین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران متولد شد او علاوه بر بازیگری و کارگردانی در زمینه های دیگری مثل خوانندگی مجری گری طراحی صحنه و لباس مجری طرح صداپیشگی و تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد او سه برادر بزرگتر به نام های محسن مسعود و مهرداد دارد از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد در سال 1368 وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت مدیری در سال 1382 سریال طنز نقطه چین را برای پخش از شبکه سوم سیما ساخت و با استقبال خوب مردم روبرو شد رضا شفیعی جم با بازی در نقش بامشاد باعث شهرت این سریال شد

دانلود سریال آمستردام
دانلود سریال آمستردام

و سریال بعدی که بزودی و در ایندهای نزدیک از شبکه نمایش خانگی منتشر میشود سریال آمستردام است

خلاصه ای که از داستان سریال آمستردام منتشر شده است به این صورت است که در بندر ملوانانی هستند که می سرایند! رویاهایی را که کابوسشان است در پهنه ی آمستردام… ما یک خانواده ایم یه خانواده عادی با یه کسب و کار آبرومند، برای فهمیدن ادامه ی داستان این سریال باید به سراغ دانلود سریال آمستردام در اینده ای نزدیک رفت بازیگرانی که برای ایفای نقش در این سریال انتخاب شدهاند عبارتند از هنگامه قاضیانی شهرام حقیقت دوست مهدی سلطانی مهدی پاکدل مینا ساداتی مجتبی پیرزاده روشنک گرامی نسیم ادبی ارمیا قاسمی رویا جاویدنیا هدیه آزیدهاک بابک قادری آوا دارویت سيد فهام سعادتمندی رامین سیار دشتی گلنوش قهرمانی محمد صدیقی آنلاین علیرضا آقاخانی امیرحسین غمخوار عباس غفاری که قطعا با حضور این هنرمندان باید منتظر سریالی جذاب باشیم کارگردانی این سریال برعهده مسعود قراگزلواست در ادامه به معرفی تعدادی از این هنرمندان می پردازیم

مسعود قراگزلو تهیه کننده سینما و تلویزیون ایران است از مهمترین آثار مسعود قراگزلو میتوان به فعالیت در فیلم بیست هفته اشاره کرد مسعود قراگزلو علاوه بر تهیه کننده به‌عنوان نویسنده و کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است

رویا جاویدنیا بازیگر ایرانی در 10 مرداد 1344 در تهران به دنیا آمده و در زمینه سینما و تلویزیون و تئاتر فعالیت دارد به طور جدی و رسمی از سال 1384 با فیلم به آهستگی به کارگردانی مازیار میری وارد عرصه سینما و بازیگری شده است بازی خوب و درخشان بود در این فیلم باعث شد و برای پروژه های بعدی و فیلم و سریال های دیگری دعوت به همکاری شود

نسیم ادبی ۱۷ شهریور سال ۱۳۵۵ در تهران متولد شد در دانشگاه آزاد اسلامی رشته نمایش گرایش بازیگری درس خواند و فعالیت خود را در عرصه بازیگری از سال ۱۳۷۶ با بازی در یک فیلم سینمایی آغاز کرد نسیم ادبی ازدواج کرده و متاهل است وی عاشق موسیقی است و به نواختن گیتار و سه تار علاقه بسیاری دارد

مهدی سلطانی مهدی سلطانی سروستانی متولد 1 شهریور ۱۳۵۰ در شیراز بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه هنر و دکترای رشته تئاتر از دانشگاه آوینیون فرانسه می باشد آقای سلطانی سال ۱۳۸۹ وقتی ۳۹ ساله بود با سریال «در مسیر زاینده رود به کارگردانی حسن فتحی در نقش بهزاد مصیب دیده شد

دانلود سریال عقرب عاشق
دانلود سریال عقرب عاشق

سومین سریالی که بزودی در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود سریال عقرب عاشق است

این سریال قرار است بزودی زود در شبکه نمایش خانگی به نمایش دربیاید کارگردانی این سریال برعهده حسین سهیلی زاده است سهیلی زاده قبل از این سریال سریال ملکه گدایان را ساخته بود که خیلی مورد استقبال قرار گرفت و حتما هم مخاطبان چون از ملکه گدایان خاطره خوبی دارند به سراغ دانلود سریال عقرب عاشق از وب سایت هت فیلم می روند تعدادی از بازیگران سریال ملکه گدایان در این سریال حضور دارند و اسامی که منتشر شده است به این صورت است که محمدرضا فروتن آرمان درویش ساقی حاجی پور شقایق فراهانی سیاوش خیرابی متین ستوده رضا بهبودی شیدا یوسفی رویا جاویدنیا سمیرا حسینی رضا فیاضی مهران رنجبر رضا پژوهی خاطره جهانگیری پارسا صحرایی هادی الیاس هدایت الله سجادی و با حضور آتنه فقیه نصیری و حسین پاکدل و این هنرمندان قرار است نقش هایی که ایفا کرده اند به زودی دراختیار مخاطبان قرار بگیرد حسین سهیلی زاده متولد 1343 از اهواز میباشد کارگردان تلویزیونی اهل ایران است او کارگردانی سریال های بسیاری مانند عشق گمشده دلنوازان فاصله ها دختران حوا و آوای باران را برعهده داشته است شقایق فراهانی متولد 2 مرداد ۱۳۵۱ در تهران بازیگر ایرانی است دیپلم گرافیک را از هنرستان هنرهای تجسمی گرفته و فارغ التحصیل نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی است پدرش بهزاد فراهانی و مادرش فهمیه رحیم نیا هر دو بازیگرند فرزند اول خانوادس و یک برادر بنام آذرخش نقاش و نوازنده و یک خواهر بنام گلشیفته بازیگر دارد محمدرضا فروتن متولد 7 دی 1347 در تهران بازیگر خواننده و صداپیشه است فارغ التحصیل دکترای رشته روانشناسی بالینی از دانشگاه آزاد می باشد که از 26 سالگی با سریال وارد عرصه هنری شد در یک خانواده شش نفری است و چهار خواهر دارد فروتن توانسته در طی سال های اخیر مورد تشویق جشنواره ها و جوایز نیز قرار بگیرد آرمان درویش متولد 29 مرداد 1366 در لرستان بازیگر سینما و تلویزیون است دانشجوی لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه سوره می باشد که توسط شهاب حسینی کشف شد و جایزه بهترین بازیگر جشنواره تامیل نروژ را هم دارد و خلاصه داستان سریال به این صورت منتشر شده است که بهداد می میرد او را در سردخانه می گذارند همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می شود مدتی بعد او سر حال و سر زنده در خیابان های تهران به دنبال خون می گردد خونی برای عقرب.

دانلود سریال آهوی من مارال
دانلود سریال آهوی من مارال

و چهارمین سریالی که بزودی در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود سریال آهوی من مارال است

قصه ای که در سریال آهوی من مارال قرار است روایت شود به این صورت است که در دوره قاجار می گذرد و به عشق های ناصرالدین شاه می پردازد و در دو فصل برای پخش از شبکه نمایش خانگی ساخته می شود فصل اول 15 قسمت است در خلاصه قصه آهوی من مارال آمده است ناصرالدین شاه دست به ماشه برده تا آهویی صید کند که آهو چشمی چون باد از راه رسیده و چون برق می‌ گذرد و به دنبالش حال سلطان صاحب قرآن می ‌شود پس با این وجود سریال آهوی من مارال سریال تاریخی که زمان ناصرالدین شاه را به تصویر می‌کشد اما با قصه جدید و جذاب و با توجه به استقبال هایی که از سریالهای تاریخی شده است به احتمال قوی مخاطبان برای دانلود سریال آهوی من مارال استقبالی گرم داشته باشند و قطعاً شما مخاطبان عزیز منتظر این سریال خوب و جذاب هستید مهرداد غفارزاده کارگردانی این سریال ها را برعهده دارد و بازیگرانی که برای این سریال انتخاب شده‌اند عبارتند از الهام کردا ترلان پروانه حسن معجونی شبنم مقدمی فریبا کوثری لیلا بلوکات متین ستوده علیرضا آرا جواد یحیوی روزبه حصاری علیرضا کمالی که حضور آن ها تا به این لحظه در این سریال قطعی شده است و باید منتظر خبرهای بیشتر و اخبار جدید باشیم خبرهایی از تاریخ انتشار این سریال منتشر نشده است و به زودی تاریخ آن مشخص خواهد شد و در اختیار شما مخاطبان قرار خواهد گرفت و برای دانلود سریال آهوی من مارال به سایت هت فیلم مراجعه کنید

مهرداد غفارزاده : مهرداد غفارزاده متولد 1345 در اردبیل نویسنده و کارگردان سینما تئاتر و تلویزیون ایران است او فعالیت خود را از سال 1359 با نوشتن داستان های کوتاه همراه با بچه های مسجد جواد الائمه شروع کرد غفارزاده کارگردانی سریال سه پنج دو را در سال 1382 در 37 سالگی برعهده گرفت که اولین تجربه کارگردانی اوست مهرداد غفارزاده سالها پیش ازدواج کرد و دانیال غفارزاده از مجریان و بازیگران تلویزیون فرزند اوست

شبنم مقدمی : شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون کشومان 3 فروردین ماه سال ۱۳۵۱ در تهران متولد شد فارغ التحصیل رشته ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی می باشد که چند ترمی پرستاری خوانده و حالا عاشق شعر و رمان بوده و همسرش هم بازیگر است سالهای ۱۳۹۹ ۱۴۰۰ و‌ ۱۴۰۱ اوج پرکاری او در سریال های شبکه نمایش خانگی است شبنم مقدمی در این سالها آنقدر پیشنهاد و قرار داد بازی داشت

ترلان پروانه : ترلان پروانه ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است ترلان در مدت هفت ماه حضور خود در عرصه تبلیغاتی در ۱۱۴ تیزر جلوی دوربین رفت تا اینکه به برنامه های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک دعوت شد

منبع : سماتک

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا