تکنولوژی

تصاویر ماکت‌های سری گلکسی S23 منتشر شد


به‌تازگی طراحی پرچمدار جدید غول تکنولوژی کره‌ای مشخص شد. در ادامه به بررسی ساختار و تصاویر ماکت‌های سری گلکسی S23 می‌پردازیم.

انتظار می‌رود که کمپانی سامسونگ در اوایل سال آینده میلادی، نسل جدید پرچمدارهای خود را معرفی کند. پیش از این شایعات و اخبار گوناگونی درباره چگونگی طراحی و ساختار Galaxy S23 منتشر شد و اکنون نیز تصاویری از ماکت این محصول مورد انتظار در فضای مجازی منتشر شده است که اطلاعاتی درباره طراحی این اسمارت‌فون در اختیار ما قرار می‌دهد.

عکس‌هایی که به فضای مجازی راه پیدا کردند ظاهر مدل‌های مختلف سری S23 را به نمایش می‌گذارند. در این تصویرها می‌توانید ظاهر Galaxy S23، Galaxy S23 Plus و Galaxy S23 Ultra را مشاهده کنید. شیوه طراحی S23 شباهت زیادی به نسل قبلی خود دارد، اما در این میان تفاوت‌هایی نیز به چشم می‌خورد. از جمله تفاوت‌های اساسی بین آن‌ها می‌توان به حذف ماژول دوربین در پنل پشتی گلکسی اس 23 اشاره کرد. در این گوشی هوشمند سنسورها به صورت جداگانه در پنل پشتی قرار گرفته‌اند و دیگر خبری از ماژول دوربین نیست.

بیشتر بخوانید: رنگ بندی گلکسی S23 اولترا فاش شد

تصاویر ماکت‌های سری گلکسی S23

باید به این نکته اشاره کرد که تصاویر ماکت‌های سری گلکسی S23 هیچ ایده جدیدی را به نمایش نمی‌گذارند. اگر به خاطر داشته باشید Galaxy S22 Ultra نیز بدون ماژول دوربین طراحی شده بود. به همین جهت می‌توان گفت که در بخش طراحی، اس 23 عملکردی مشابه نسل قبلی خود دارد؛ البته با این تفاوت که نسخه اولترا از یک دوربین اضافه پشتیبانی می‌کند.

ناگفته نماند که تفاوت‌های ظاهری مدل اولترا با نسخه معمولی و پلاس اس 23، تنها به تعداد دوربین‌ها ختم نمی‌شود. لبه‌های این گوشی هوشمند به صورت تیز طراحی شده است و ظاهری شبیه به جعبه را برای این دستگاه به ارمغان می‌آورد؛ درحالی که گوشی‌های دو نسخه دیگر به شکل خمیده و گرد ساخته شده‌اند.

در ادامه نیز می‌توان به ابعاد نمایشگر اشاره کرد. با اطمینان می‌توان گفت که اس 23 اولترا بزرگترین نمایشگر را در مقایسه با سایر اعضای سری S23 دارد و نسخه معمولی نیز کوچکترین ابعاد صفحه نمایش را خواهد داشت.

پیش از این شاهد انتشار رندرهای نسل جدید پرچمدارهای سامسونگ بودیم و شاید به این موضوع فکر کنید که منتشر شدن تصاویر ماکت‌های سری گلکسی S23 فاقد اهمیت است، چراکه شیوه طراحی این گوشی قبلا مشخص شده است.

در این صورت باید به یک تفاوت میان رندرها و ماکت‌های اس 23 اشاره کنیم. در رندرها درگاه سیم‌کارت در قسمت پایین دستگاه قرار گرفته است، درحالی که درگاه سیم‌کارت در ماکت‌ها به قسمت بالایی دستگاه منتقل شده است. علاوه بر این، در ماکت‌ها یک فرورفتگی در پایین کلید پاور مشاهده می‌شود که احتمالا به آنتن 5G مرتبط باشد. باتوجه به وجود چنین تفاوت‌هایی میان رندرها و ماکت‌های نسل جدید گوشی‌های سری S سامسونگ، دور از انتظار نیست که محصول نهایی تفاوت‌هایی هرچند کوچک، با رندرها و ماکت‌ها داشته باشد.

گلکسی اس 23

اگرچه معمولا اطلاعات ظاهری و سخت‌افزاری گوشی‌های هوشمند پیش از معرفی رسمی آن‌ها فاش می‌شود و احتمال صحت داشتن آن‌ها نیز بسیار زیاد است، اما در این لحظه بهترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم صبر کردن تا فرا رسیدن زمان رونمایی پرچمدار جدید سامسونگ است. احتمال می‌رود که این محصول در ماه فوریه به صورت رسمی معرفی شود.

ماکت‌های گلکسی اس 23

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تصاویر ماکت‌های سری گلکسی S23 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با ای بی سی مگ به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا