بازیگر نقش ثریا در سریال شهریار

بیوگرافی و عکسهای آصلی انور بازیگر ترکیه ای

در این مطلب از مجله اینترنتی حرف تازه بیوگرافی و عکسهای آصلی انور بازیگر نقش ثریا سریال عروس استانبول را قرار داده ایم که در ادامه مطلب میتوانید ملاحظه کنید

 

بیوگرافی آصلی انور

آصلی انور بازیگر ترکیه ای متولد ۱۰ می ۱۹۸۴ در شهر لندن می باشد

او متولد شهر لندن است و پدرش ترک می باشد . آصلی انور تا ۱۲ سالگی در لندن زندگی می کرد و بعد به ترکیه مهاجرت کرد.

او فارغ التحصیل رشته تئاتر می باشد. اولین بازی او در سریال Hayat Bilgisi محصول ۲۰۰۳ است او با نقش اهو در سریال Suskunlar معروف شد این سریال محصول ۲۰۱۲ بود و بعد در سال ۲۰۱۳ در سریال گمشده بازی کرد.

او در ازدواج اول خود در سال ۲۰۱۲ با بیرکان سوکولو ازدواج کرده است. شوهر اول او متولد ۱۹۸۵ است و درس بازیگری و برنامه سازی خوانده در سال ۲۰۰۳ نفر سوم مسابقه بهترین مدل ترکیه بوده و ده سال هم حرفه ای بسکتبال بازی می کرده او بازیگری هم می کند و از مهمترین نقش های وی بازی در ترانه زندگی ( سریال ماکسیرا ) در نقش کریم بوده است. اما این ازدواج تنها 3 سال دوام می آورد و وکیل آصلی در سال ۲۰۱۵ به طور رسمی اعلام می کند که این زوج از هم جدا شده اند.

عکس آصلی انور و همسر اولش بیرکان سوکولو :

 

آصلی انور در سال ۲۰۱۶ در فیلم سینمایی برادر من ( Kardeşim Benim ) در کنار بوراک اوزچیویت بازیگر نقش کمال سریال اکیا و مورات بوز خواننده مشهور و پرطرفدار ترکیه و یکی از داوران برنامه o ses turkiye به ایفای نقش پرداخت و بعد از این فیلم بود که با مرات بوز یک رابطه عاطفی جدیدی را آغاز کرد.

عکس آصلی انور و مورات بوز :

 

اصلی انور “Aslı Enver” بازیگر نقش ثریا سریال عروس استانبول و مورات بز پاپ استار معروف ترک، که به هم علاقه مند شدند، قرار بود در روز ۱۰ می ۲۰۱۶ که روز تولد آصلی نیز بود ، مراسم خواستگاری و نامزدی خود را برگزار کنند.
این مراسم قرار بود به صورت سنتی مطابق با آداب و رسوم و فرهنگ ترک انجام پذیرید. خانواده ی مورات، اصلی را تایید کرده اند و دوست دارند هر چه زودتر این ازدواج انجام شود اما هیچکدام از این اتفاقات نیافتاد، چون رابطه این دو مدت کوتاهی بهم خورد و تا آنجایی پیشرفت که عکسهای همدیگر را برای مدتی از صفحه اینستاگرامشان پاک کردند. علت این جدایی را برخی از رسانه های ترکیه ای بخاطر صحنه های احساسی و عاطفی که بین آصلی انور و اوزجان دنیز در سریال عروس استانبول رخ داده بود میدانستند. البته این جدایی مدت زیادی دوام نیاورد و بعد از مدت کوتاهی باهم آشتی کردند

اوزجان دنیز و آصلی انور در فیلم سینمایی طرف دیگر

آدرس صفحه اینستاگرام اصلی انور : @aslienver

علاوه بر سریال عروس استانبولی ، آصلی انور امسال به همراه مریم اوزرلی و اوزجان دنیز در یک پروژه سینمایی به اسم طرف دیگر حضور داشته است.

عکسهای آصلی انور بازیگر نقش ثریا سریال عروس استانبول

 

 

عکس جالبی از قبل و بعد اصلی انور

عکس آصلی در مراسم ختم مادرش

 

 

اصلی انور و اوزجان دنیز در سریال عروس استانبول

 

عکس جالبی از آصلی زمانی که اضافه وزن داشت

 

 

عکس بدون آرایش آصلی انور

سریال “خانه ای در تاریکی″، سریال ایرانی در ژانر درام-رازآلود به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه است. این سریال اولین بار در تابستان ۸۲ از شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفت و با استقبال گسترده ای روبه رو شد. حالا رسانه ملی تصمیم گرفته است که بار دیگر این سریال را پخش و اینگونه به استقبال ماه رمضان امسال رود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “خانه ای در تاریکی” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین به زودی زمان پخش آن را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال خانه ای در تاریکی + زمان پخش

 

خلاصه داستان

داستان این سریال تاریخی نیست اما در فضای رازآلود تاریخی اتفاق می افتد، خانه‌ای در تاریکی حکایت دختری است به نام ماه تابان که در ایل بختیاری بزرگ شده است. او از سالها پیش در پی مفقود شدن پدر و مرگ مادرش نزد پدربزرگش که رئیس ایل بختیاری است زندگی می‌کند.

خلاصه داستان سریال خانه در تاریکی

عطاءالدوله پدربزرگ مادری ماه تابان پیکی را به دنبال او می‌فرستد تا به تهران برود. ماه تابان که همیشه آرزومند آگاه شدن از سرنوشت پدر بود، این موقعیت را فرصت مناسبی می داند به تهران می‌رود. اتفاقات این سریال در سالهای حدود ۱۳۰۷ به وقوع می‌پیوندد.

 

اسامی بازیگران سریال خانه ای در تاریکی

  • لادن مستوفی در نقش ماه تابان
  • محمدعلی کشاورز در نقش شازده عطاءالدوله
  • فخری خوروش در نقش مهتاج الملوک
  • محمود پاک‌نیت در نقش بهادر میرزا
  • سیما تیرانداز در نقش بهجت الملوک
  • ثریا قاسمی در نقش گوهرالزمان
  • پونه حاج‌محمدی در نقش شیرین السلطنه
  • آرام جعفری در نقش ترنج خاتون
  • فرهاد اصلانی در نقش سرکار رفیع
  • مجید مظفری در نقش حیدرخان
  • رحیم نوروزی در نقش بختیار
  • آتش تقی‌پور در نقش دکتر
  • فرزانه (سامان) ارسطو در نقش جواهر
  • امیر آتشانی در نقش عبدی
  • فروغ قجابگلی در نقش گل پری
  • اسماعیل شنگله در نقش میرزا عبدالله وکیل‌باشی
  • جلیل فرجاد در نقش علی‌آقا بختیاری
  • محرم زینال‌زاده در نقش ناصرالدوله
  • فریده سپاه‌منصور در نقش مادر رفیع

بازیگران سریال خانه ای در تاریکی

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: سعید سلطانی، تهیه کننده: اسماعیل عفیفه، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: برزو نیک نژاد، مدیران تدارکات: اسماعیل صابرباغی و تیمور شعبانی، دستیاران کارگردان: بابک نبی زاده و پیمان رجبی، منشی صحنه: شرف النساء نیرومند، طراح چهره پردازی: بابک شعاعی و مهین نویدی، صدابرداران صحنه: صالح حبیبی و کریم کاشانی، عکاس: علیرضا قلی ها، مدیر تولید: عزیز علیزاده، دستیاران تصویربردار: ناصر بیگ زاده و ایرج قاسمی، دستیاران طراح صحنه: مهدی دیلمی و رامین عاشوری، طراح صحنه و لباس: محمدهادی قمشی، موسیقی متن: سعید انصاری، تدوین: محمد یارمحمدلو، مدیر تصویربرداری: اسفندیار شهیدی.

 

زمان پخش سریال خانه ای در تاریکی از تلویزیون

سریال “خانه تاریکی” به صورت ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه ای در کنداکتور پخش شبکه تماشا قرار گرفته است و قراراست از روز چهارشنبه (۱۰ اردیبهشت) هر روز ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه تماشا پخش می شود.

سریال شهریار در سال ۱۳۸۴ در ۲۲ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای ساخته شد و برای اولین بار در سال ۱۳۸۶ از شبکه دو سیما پخش شد ، شبکه شما هر شب به پخش مجدد سریال شهریار پرداخته است که به همین مناسبت اسامی بازیگران سریال شهریار و خلاصه ای از داستان آن را مورد بررسی قرار داده ایم.

اسامی بازیگران سریال شهریار :

اردشیر رستمی در نقش جوانی شهریار

سیروس گرجستانی در نقش پیری شهریار

پیام دهکردی

احمد آقالو

بهروز بقایی

سعید نیکپور

فرهاد قائمیان

لیلی تقوی

مهدی میامی

الهام حمیدی

مهسا کرامتی

صبا کمالی

رحیم نوروزی

کاوه آهن جان

نرگس هاشم‌پور

هستی مهمائی

بیژن افشار

اسماعیل خلج

حسین محب اهری

بابک حمیدیان

رحمان باقریان

آفرین عبیسی

پرویز شاهین خو

مهدی کاشانیان

مژگان جودی

محسن سلیمانی

سید مهرداد ضیایی

حسین داداشی‌پور

فرنوش آل احمد

فرزین محدث

عیسی یوسف‌پور

سینا رازانی

مسعود سخایی

محمود قبه زرین

حبیب الله حداد

سیروس تقی نژاد

داود فتحعلی بیگی

مهدی پاشائی، امیر نصیری یکتا

فریبرز گرمرودی

حسین عابدینی

شایان پارسائی

علی پوریان

صبا مهدی

ژاله شعاری

عباس توفیقی

محسن نبوی 

اکبر قدمی

اسامی عوامل سریال شهریار :

جلوه های ویژه: جواد شریفی

منشی صحنه: پانته‌آ پناهی‌ها

برنامه ریز: سید جمال سید حاتمی

طراح چهره پردازی: امیر اسکندری

طراح صحنه و لباس: بهزاد کزازی

تدوین: سعید شاهسواری و وحید شفیق

صداگذاری و ترکیب صدا: محسن روشن

موسیقی: فرهاد فخرالدینی

مدیر تصویربرداری: محمدرضا سکوت

مدیران تولید: پیروز پرتو و مریم بهاری

نویسنده : مهدی سجاده چی

تهیه کننده: پروانه پرتو

کارگردان : کمال تبریزی

خلاصه داستان سریال شهریار:

داستان این مجموعه پیرامون زندگی استاد شهریار شاعر آذری زبان ایرانی از دوران کودکی تا درگذشت اوست و از اواخر حکومت قاجار را به تصویر می‌کشد. سید اسماعیل، یکی از وکلای مشهور تبریز که در جنگ و شورش این شهر، چند فرزند خود را از دست داده، پس از به دنیا آمدن فرزندی از همسرش، کوکب خانم، تصمیم می‌گیرد برای حفظ فرزند آخر خود، او را به روستای خوشکناب نزد خواهرش بفرستد. مردی که بعدها به شهریار معروف می شود تا پایان دوره کودکی در این محل می ماند و در این سالها با ابراهیم ادیب که بعدها در زندگی او تاثیر زیادی دارد، آشنا می شود.

 

 

 

بیشتر بخوانید :

داستان الهام شدن شعر علی ای همای رحمت + متن کامل شعر

0 0 آراامتیازدهی به مقاله

دکمه بازگشت به بالا