هنر و سینما

کارگردان جان ویک فیلم گوست آو سوشیما را خواهد ساخت


به نظر می رسد همکاری سونی پیکچرز و پلی استیشن پروداکشنز در آینده ادامه خواهد یافت و محبوبیت بیشتری پیدا خواهد کرد. اثبات این ادعا یک فیلم جدید بر اساس بازی محبوب Ghost of Tsushima است.

علیرغم شکست های زیادی که ما در اقتباس از بازی های ویدئویی شاهد بودیم ، سودآوری بالای این محصولات باعث شده تا شرکت های مختلف به فکر چنین سازگاری هایی بیفتند. این می تواند برای شرکتی مانند سونی که مستقیماً با رسانه دوگانه کار می کند منطقی تر باشد. اکنون سونی پیکچرز و پلی استیشن پروداکشنز اعلام کرده اند که بر روی اقتباس از بازی ویدئویی Ghost of Sushima کار می کنند که در ژوئیه سال گذشته برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد و در حال حاضر 6.5 میلیون نسخه فروش داشته است. این رقم بزرگی برای یک بازی جدید است. به گفته سونی ، اقتباس فیلم از بازی توسط چاد استاهلسکی انجام شده است که برای طرفداران فیلم های سریال جان ویک بسیار شناخته شده است.

Stahleski ، Alex Young و Jason Spitz با PlayStation Productions ، یک شرکت تولید فیلم و سریال مرتبط با PlayStation ، از طریق 87 Eleven Entertainment ، 87 Asad Qizilbash و PlayStation Carter Swan همکاری داشته اند. Productions ، که مسئول تولید PlayStation مربوط فیلم ها و سریال ها مسئول. البته ، سازندگان “Ghost of Sushima” ، استودیوی “Soccer Panj Productions” ، نیز مجریان این پروژه هستند. این نقش از طریق استودیو Soccer Pange به پیتر کانگ واگذار شد.

شبح سوشیما

اسد قزلباش ، مدیر پلی استیشن پروداکشنز ، در بیانیه ای گفت: “ما هیجان زده ایم که داستان جین ساکایی را با همکاری چاد استاهلسکی و 87 Elon Entertainment به پیش بکشیم. ما دوست داریم با افرادی خلاق مانند چاد استالسکی کار کنیم ، که همچنین هیجان زیادی برای بازی ما و به ما این اطمینان را می دهد که می توانیم سفارشی سازی های زیادی را برای بازی ایجاد کنیم که می تواند طرفداران و بینندگان جدیدی را نیز به خود جذب کند. برای ایجاد هیجان و خوشحالی ما. “

ناتی فاکس ، کارگردان Ghost of Sushima نیز در مقاله ای در وبلاگ رسمی پلی استیشن در مورد آن صحبت کرد. او گفت: “این بخشی از آن است.”

ایده تغییر و ترجمه بازی ما به رسانه جدید واقعاً هیجان انگیز است. این شگفت انگیز است که فکر کنیم روزی می توانیم در سینما بنشینیم و جین ساکایی را در صفحه بزرگ ببینیم. ما از همکاری با Sony Pictures برای تحقق این امر هیجان زده هستیم و می دانیم که داستان جین با کارگردانان خوبی مانند چاد استاهلسکی در دست تهیه است. چاد استاهلسکی کار ویژه ای را بر روی فیلم جان ویک انجام داده است و بینش و تجربه او در طول این سالها می تواند منجر به خلق محبوب ترین سریال سینمایی شود. علاوه بر این ، خوشحالم که Ghost of Sushima از زمان انتشار بیش از 6.5 میلیون نسخه فروش داشته است.

نکته جالب این است که یکی از بزرگترین منابع الهام بخش Ghost of Tsushima فیلم معروف سامورایی است. حتی سازندگان بازی قبلاً به وضوح در مورد علاقه خود به آثار آکیرا کوروساوا و تأثیر آثار بزرگ این کارگردان مشهور ژاپنی ، مانند فیلم “هفت سامورایی” صحبت کرده اند. اکنون قرار است این اثر به دنیای سینما برود و فیلم سامورایی “روح سوشیما” را ببینیم. این فیلمی است که البته نمی توان درباره قضاوت درباره آن چیزی گفت ، زیرا هنوز زمان زیادی تا اکران فیلم باقی مانده است و هنوز جزئیات زیادی در مورد آن نمی دانیم. ما همچنین می دانیم که قبل از این فیلم او به عنوان کارگردان Stahlesky برای انجام “جان ویک 4” برمی گردد.

شبح سوشیما

Ghost of Tsushima یکی از محبوب ترین بازی های سال 2020 است که به دلیل سری بازی های جدید در بسیاری از زمینه ها به موفقیت رسیده است و منتقدان زیادی به ویژه طرفداران را به خود جلب کرده است. اگرچه این بازی توسط یک استودیوی آمریکایی ساخته شده بود ، اما در ژاپن با استقبال خوبی روبرو شد و تأثیر بسیار مثبتی در استقبال بیشتر جزیره سوشیما در سراسر جهان داشت. این موضوع تا آنجا پیش رفت که شهردار جزیره سوشیما دو مدیر بازی را به عنوان عوامل گردشگری در جزیره سوشیما منصوب کرد.

علاوه بر اقتباس از “The Soul of Sushima” ، PlayStation Productions همچنین اعلام کرده است که در حال کار بر روی چندین پروژه است. تا اینجا ، ما می دانیم که فیلم Uncharted قرار است در سال 2022 اکران شود و همچنین ساخت مجموعه ای بر اساس بازی “The Last of Us” را می دانیم. اثری که شامل بازیگران دو نقش اصلی در گذشته بود. احتمالاً می توان حدس زد که چه کار دیگری از پلی استیشن ممکن است به فیلم یا سریال تبدیل شود ، اما بهتر است منتظر بمانیم و ببینیم آنها چه چیزی برای مخاطب دارند.

منبع: term

خانه بازی - اخبار بازی - بازی های تریلر - بررسی و پیش نمایش | دیج

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا