بازیگر نقش کاریشما در سلام بمبئی

برای دانلود قانونی و حلال سلام بمبئی به قیمت فقط هزار تومان روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود فیلم سلام بمبئی

به گزارش منظوم؛ مرجع سینما و تلویزیون ایران، فیلم سینمایی «سلام بمبئی» به نویسندگی و کارگردانی قربان محمدپور و تهیه گنندگی جواد نوروزبیگی که از معدود تجربیات همکاری سینمای هند و ایران محسوب میشود پس از اکران موفقی که داشت به تازگی در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است. «سلام بمبئی» که بازیگرانی چون محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری و دیا میرزا در آن حضور داشته اند در ۱۱ آذر ۱۳۹۵ در ایران اکران شد و با ثبت رکوردهایی درر نهایت توانست در طول زمان اکران 20 هفته‌ای به فروشی بالغ بر 13.6 میلیاردی دست پیدا کند.

«سلام بمبئی» ملودرامی عاشقانه محسوب می‌شود که داستان آن درباره چند دانشجوی ایرانی در بمبئی است و ماجرای آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت می کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و اتفاقاتی که در ادامه برای آنها پیش می‌آید. «سلام بمبئی» بعد از فیلم سینمایی «همای سعادت» دومین محصول مشترک سینمای ایران و بالیوود محسوب میشود و به گفته قربان محمدپور کارگردان این فیلم، قرار است «سلام بمبئی 2» هم ساخته شود. فیلمی که اگرچه عوامل مشترکی با قسمت اول دارد اما داستانی کاملا متفاوت را دنبال خواهد کرد.
در ادامه به بررسی تیم بازیگری فیلم سلام بمبئی می‌پردازیم.

محمدرضا گلزار و بنیامین بهادری و دیا میرزا در نمایی از فیلم «سلام بمبئی» محمدرضا گلزار و بنیامین بهادری و دیا میرزا در نمایی از فیلم «سلام بمبئی»  

محمدرضا گلزار

بعد از دوری چهار ساله از سینما در سال گذشته محمدرضا گلزار دوباره بر پرده‌ی سینماهای کشور دیده شد. یک بار با فیلم سینمایی «خشکسالی و دروغ» و بار دیگر با «سلام بمبئی». هرچند سرنوشت اکران دو فیلم «دلم می‌خواد» به کارگردانی بهمن فرمان آرا و «مادر قلب اتمی» اثر علی احمدزاده که گلزار از بازیگران  آنهاست هنوز مشخص نیست. علاوه بر اینها گلزار به تازگی در سریال «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی بازی کرده که برخی قسمت‌های آن در شبکه نمایش خانگی توضیع شده است. «سلام بمبئی» با تمام ضعف های ساختاری خود به موفقیت تجاری کم نظیری دست یافت که یکی از عوامل آن را می توان به حضور گلزار در این فیلم دانست.

«سلام بمبئی» اتفاق خوبی برای گلزار بود تا دوباره ثابت کند علیرغم فراز و فرودهایی که داشته هنوز هم جزو سوپراستار هایی است که حضورش در یک فیلم فروش بالای آن را تا حدودی زیادی تضمین میکند. اگرچه در چند سال گذشته کمی وضعیت مهم و تاثیرگذار او در گیشه ها از بین رفته بود اما با فعالیت مجدد خود در عرصه سینما و سریال توانست تا حدودی جایگاه پیشین خود را به عنوان یک سوپراستار اصلاحا بفروش بدست بیاورد و با داشتن این جایگاه حتما درآینده پیشنهادات بهتر و جذابتری هم از سوی تهیه کنندگان دریافت می‌کند. «سلام بمبئی» در دو روز اول اکران خود توانست با رسیدن به فروشیک ملیاردی رکورد بیشترین فروش در روز افتتحیه و سریع‌ترین زمان رسیدن به فروش میلیاردی در سینمای ایران را به دست بیاورد.

 
محمد رضا گلزار در نمایی از فیلم «سلام بمبئی» 

دیا میرزا

دیا میرزا بازیگر و تهیه کننده سرشناس هندی از سال 2000 وارد سینمای هند شد و بزودی تبدیل به ستاره ای شد که همیشه یکی از کاندیدهای بازی در فیلم های مطرح در ذهن کارگردانان بوده است. دیا میرزا نزدیک به 2 سال است که ازدواج کرده است . از آن زمان بیشتر زمان خود را صرف کمپانی تولید فیلم خود می کند که آن را به همراه همسرش اداره می کند. او چند سالی است گزیده کار شده است و بازی کردن در همه نوع فیلم را قبول نمی کند و سعی می کند از بین کارهایی که به او پیشنهاد می شود بهترین‌ها را برگزیند. به همین خاطر او بعد از مدتی حدود 1 سال مجددا جلوی دوربین رفت. او در فیلم «سلام بمبئی»که تولید مشترک ایران و هند است نقش مقابل محمد رضا گلزار و بنیامین بهادری را بازی می‌کند. در حواشی اکران فیلم در اکران،‌ دیا میرزا برای مدت کوتاهی به ایران آمد و در همان مدت کم با استقبال فراوان مخاطبان ایرانی مواجه شد. سفری که او بعدها از آن به نیکی یاد کرد. گویا مخاطبان ایرانی نیز از حضور او در فیلم رضایت نسبی داشته‌اند.

  محمدرضا گلزار و دیا میرزا در نمایی از فیلم «سلام بمبئی» 

نشست خبری فیلم سلام بمبئی در تهران با حضور محمدرضا گلزار و دیا میرزا ( 1 دی ماه 95)

بنیامین بهادری

بنیامین بهادری نامی آشنا که سال‌هاست در عرصه‌ی خوانندگی یک ستاره به حساب می‌آید این‌بار پا به عرصه‌ی جدیدی گذاشت و تلاش کرد تا توانایی‌های خود در عرصه سینما نیز محک بزند. همیشه شنیده میشد که پیشنهادات سینمایی زیادی به بنیامین بهادری می‌شود و او جواب منفی می دهد تا اینکه به فیلم «سلام بمبئی» به عنوان اولین فیلم رسمی خود در عرصه سینما فعالیت خود را در این عرصه آغاز کند. اما فیلمی پر ستاره و برند مانند «سلام بمبئی»  بدون شک خود یکی از دلایل انتخاب بنیامین به عنوان شروع کارش در عرصه سینما بوده چرا که بدون شک نتیجه و تاثیرات و بازخورد این فیلم روی فعالیت های موسیقی بنیامین نیز تاثیر خواهد گذاشت. بنیامین در «سلام بمبئی» علاوه بر بازیگری دو ترانه هم برای تیتراژ اجرا کرده است. علاوه بر بنیامین در فیلم از صدای خوانندگان هندی مثل آری جیت‌سینگ، سونو نیگام، شبیر کمار برای کلیپ های رقص درون فیلم استفاده شده است.

بنیامین بهادری در نمایی از فیلم «سلام بمبئی»  

شایلی محمودی

بنیامین بهادری در سال 92 در یک حادثه ی رانندگی همسر خود را از دست داد. بعد از آن حادثه ناگوار وی در سال 94 تصمیم گرفت که با شایلی محمودی ازدواج کند. شایلی محمودی فعالیت حرفه‌ای بازیگری و هنری نداشته اما در فیلم «سلام بمبئی» یکی از نقش های فیلم را بازی کرده است. با توجه به گفته های کارگردان فیلم بعد از اینکه متوجه شد که همسر بنیامین “شایلی محمودی” به زبان هندی مسلط است و می‌تواند تاثیر مثبتی در فیلم بگذارد از وی یک سری تست بازیگری و گریم گرفته شد و همچنین با تغییر در یکی از نقش های فیلم و تبدیل آن به یک دختر از یک خانواده ی مسلمان هندی بازی آن را به “شایلی محمودی” واگذار کرده است. با این اتفاق شایلی محمودی اولین تجربه‌ی حرفه‌ای خود در زمینه‌ی بازیگری را در یک پروژه ی بین المللی گذراند. او در فیلم «سلام بمبئی» نقش مقابل بنیامین بهادری را بازی کرده است. 

بنیامین بهادری و شایلی محمودی در نمایی از فیلم «سلام بمبئی»

 

دالیپ تاهیل

دالیپ تاهیل بازیگر نام آشنای هندی متولد 1952 هست. او بیش از 20 سال است که مشغول به بازیگری در سینما و تئاتر هندوستان می‌باشد. با به سن و سال دالیپ تاهیل او در سال‌های اخیر اکثرا در فیلم هایی که بازی کرده نقش پدرر را ایفا کرده است. مانند اکثر کارهای آخرش او در «سلام بمبئی» نیز نقش پدر را بازی می کند. او در این فیلم نقش پدر دیا میرزا را بازی می‌کند. یکی از بهترین فیلم‌هایی که دالیپ تاهیل در آن بازی کرده فیلم پردیس با بازی شاهرخ خان و مهیما چودهری می‌باشد. او همچنین در حوزه موسیقی نیز فعالیت داشته و آلبومی با اسم «چیزهای مخفی» منتشر کرده است.

 «دالیپ تاهیل» بازیگر فیلم «سلام بمبئی»

پونام دیلون

پونام دیلون از بازیگران سرشناس و مطرح سینما و تلویزیون هند در دهه های 80 و 90 بوده که در سالیان اخیر کم کار شده و فعالیت زیادی نمی کند پونام دیلون در فیلم «سلام بمبئی» نقش مادر دیا میرزا را بازی می کند. به دلیل تاثیر گذار بودن نقش پدر و مادر میرزا در قصه قربان محمد پور کارگردان فیلم «سلام بمبئی» برای هر دو نقش از بازیگران سرشناس هندی استفاده کرده. بدون شک برای کسانی که علاقه زیادی به نگاه کردن فیلم های هندی داشتند و دارند پونام دیلون را در کارهایی مانند فنا ناپذیر و رمانتیک و… به یاد می‌آورند. در حال حاضر او مشغول به مدیریت یک کمپانی تولید فیلم و یک شرکت آرایشی است. وی همچین به عنوان بانوی زیبای سال هند انتخاب شده است. 

نمایی از پونام دیلون و دالیپ تاهیل و دیا میرزا در نمایی از فیلم «سلام بمبئی»

 

گلشن گراور

گلشن گراور بدون شک یکی از پرکار ترین بازیگران سینما و تلویزیون هند محسوب می شود. او نزدیک به 30 سال است که مشغول به بازیگری است و در این مدت در بیش از 400 پروژه فعالیت داشته است. او در کارهای بسیاریی نقش منفی بازی کرده و در فیلم «سلام بمبئی» نیز نقش منقی فیلم را بازی می‌کند. در سینمای هند او دارای لقب «بد من» است. در هر جای دنیا که می خواهند فیلمی بسازند که بین المللی باشد بدون شک یکی از گزینه ها گلشن گراور هست. او همچنین سابقه‌ی فعالیت در فیلم های سینمای هالیوود و سینمای دیگر کشور ها را در کارنامه خود دارد. وی همچنین برای بازی در فیلم «من کلام هستم» برنده‌ی جایزه ی معتبر «استارداست» شده است.

 گلشن گراور و محمد رضا گلزار در پشت صحنه فیلم «سلام بمبئی» 

سایر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: قربان محمدپور، تهیه کننده ایران: جواد نوروزبیگی، تهیه کننده هندی: Pahlaj Nihalani، مجری طرح و مدیر تولید: حسن نجاریان دریانی، طراح صحنه و لباس: مجید میرفخرایی، مدیر فیلمبرداری: حسن پویا، فیلمبردار: مهرداد سلیم خانی، مدیر صدابرداری: طاهر پیشوایی، صداگذار: علیرضا علویان، جلوه های ویژه بصری: امیررضا معتمدی، تدوین: سهراب خسروی، طراح گریم: کامران خلج، آهنگساز: Dilshaad Shabbir Shaikh و…

برای دانلود قانونی و حلال سلام بمبئی به قیمت فقط هزار تومان روی لینک زیر کلیک کنید: 

 

آخرین اخبار، رویدادها و حواشی روز سینما، تلویزیون، بازیگران و هنرمندان ایران را در صفحه‌ی اخبار منظوم مرجع  سینما و تلویزیون ایران می‌‌توانید دنبال کنید.

شناسه خبر : 4036812

به گزارش سینماپرس، «ديا ميرزا» در سال ٢٠٠٠ ،عنوان دختر شايسته آسيا و اقيانوسيه را  از آن خود کرد و در مدت فعالیتش در سینمای بالیوود، ۱۱ بار نامزد دریافت جایزه های مختلف شد  و توانست 9 جایزه را از آن خود کند.

آخرين موفقيت «ميرزا» بازي در فيلم «paanch adhyay»بود؛ اين فيلم در بسياري از فستيوال هاي معتبر جهان  پذيرفته شد و در جشنواره جيپورهند ، جايزه بهترين بازيگر زن به این بازیگر اعطا شد.
میرزا  در فيلم های  «نمي توانم تو را فراموش كنم » با سلمان خان ،«پارينيتا » با آميتاب باچان،«باج گيري » با پريانكا چوپرا و أجي ديوگن «بهت نگفتم» با آيشواريا راي و آميتاب باچان همبازی بوده است .
او قرار است نقش مقابل  محمد رضا گلزار را در« سلام بمبئی » بازي كند.
از ديگر بازيگران هندی که برای ایفای نقش  در پروژه مشترک سینمای ایران و هند با آنها مذاکره شده است  ،میتوان به «اوم پوری» ،«گلشن گروور» و «جاوید جفری» اشاره کرد.

« اوم پوری » بازيگر بين المللي هند است  که در بیش از دویست  فیلم در بالیوود و ده ها فیلم در هالیوود نقش آفرینی کرده است .
همچنین کمپانی «موشن پیکچر» در حال رایزنی با آمیتاب باچان است تا با این بازیگرپرآوازه سینمای هند به توافق برسد ، چنانچه این توافق صورت نگیرد حضور « اوم پوری »  در نقش پدر،قطعی است .
طبق برنامه ريزي انجام شده عوامل ایرانی  «سلام بمبئی »  آنلاین ماه عازم هند می شوند و فیلمبرداری نیز از «اول نوامبر» برابر با «دهم آبان» در باليوود كليد می خورد .

گفتنی است مدتی پیش ، «پهلاج نیهالانی »مدیرکمپانی «موشن پیکچر» برای قرارداد همکاری بین سینمای ایران و هند به تهران سفر کرد و با جواد نوروزبیگی تهیه کننده « سلام بمبئی » به توافقات نهایی رسیدند . همچنین «عبدالله اسکندری» ، «مجید میرفخرایی »، «ایرج شهزادی »، «علیرضا علویان »، «حسن پویا »به عنوان بهترین عوامل ایرانی به این فیلم پیوستند. 

برخی از عوامل فیلم :  نویسنده و کارگردان : قربان محمدپور ، تهیه کننده : جوادنوروزبیگی ،تهیه کننده هند : پهلاج نیهالانی، آهنگساز :دلشاد شیخ، خواننده :سونو نیگام،طراح چهره پردازی : عبدالله اسکندری، طراح صحنه و لباس : مجیدمیرفخرایی ،صدابردار:ایرج شهزادی،صداگذار:علیرضا علویان،مدیرفیلمبرداری: حسن پویا، دستيار كارگردان: رضا شکرالله ،مدیرتولید در ایران : حسین بشگرد،مدیرتولید در هند : فرزاد پاک،پخش در سینماهای هند : موشن پیکچر، پخش در کشورهای اسکاندیناوی : نصرالله قریشی، مشاور رسانه ای و مدیرکمپین تبلیغاتی :محسن سرافراز

دکمه بازگشت به بالا