هنر و سینما

۱۰ انیمه‌ی جذاب که هواداران ارباب حلقه‌ها باید ببینند


برخی از فیلمها به حدی قابل توجه ساخته شده اند که سالها به عنوان بهترین نمونه در دسته خود شناخته شده اند ، و او همچنین ممکن است بنیانگذار نوع فیلم باشد. “ارباب حلقه ها” بدون شک یکی از آن فیلم ها است. آثار تالکین الهام بخش فیلم ها ، سریال ها و کارتون های بی شماری بوده است و تأثیر او برای همیشه ادامه دارد. گاهی کتاب های تالکین و فیلم های ارباب حلقه ها معیار تحقق یک رویا هستند.

اکثر این آثار دارای عناصر مشابه هستند. فضا و فضا قرون وسطایی ، سلسله ها ، کوتوله ها و اژدها. ژانر رویایی پتانسیل خلق داستانهای منحصر به فرد و خلاقانه را دارد و تالکین بهترین و دست نیافتنی ترین نمونه را در جهان ارائه داد.

دنیای رویایی مملو از موجودات شگفت انگیز و جانوران غول پیکر و قدرت های جادویی ، که در سرتاسر جهان به دلیل سرزمین های زیبا و جذاب و نبردهای سخت و شگفت انگیز مشهور هستند ، عناصری هستند که بقای این گونه را برای چندین دهه تضمین کرده اند ، نوعی که از مجریان ناب لذت می برد. به

اگر بارها از تماشای ارباب حلقه ها لذت برده اید و فیلم ها و سریال های مشابهی را تماشا کرده اید ، در اینجا 10 انیمه آورده شده است که طرفداران ارباب حلقه ها ارزش تماشای آنها را دارند.

10. دوازده پادشاهی

  • سال انتشار: 2002 تا 2003
  • تعداد قسمت ها: 45

در قلمرو فانتزی حماسی ، انیمه هایی به اندازه 12 Realms به عناصر این ژانر وفادار بوده اند. در این انیمه ، یک قهرمان شجاع و شجاع در دنیایی تحت تأثیر فرهنگ چین سفر می کند.

یوکا ناکاجیما از کلاس دوازدهم دبیرستان خود در ژاپن بود و زندگی او برای همیشه تغییر کرد و متوجه شد که او یک امپراتور است. دولتی که باید در کشور خارجی با مسئولیت های جدیدی روبرو شود.

12 Realms هیچ ایده واقعی و بسیار جدیدی ندارد ، اما روحیه و رویاهای داستان توسط کل هنرمند ایجاد شده است و تماشای آن واقعاً سرگرم کننده است.

9. ر Bers Bers Bers

  • سال انتشار: 1997 تا 1998
  • تعداد قسمت ها: 25

بارزارک یک انیمه است که باید با احتیاط به آن نزدیک شوید و از قبل بدانید که با لحظات تکان دهنده ، خشونت آمیز و غم انگیزی روبرو خواهید شد. این انیمه بسیار خشن است و به بازیگرانش رحم نمی کند.

همچنین می توانید در آخرین قسمت این انیمه یکی از تاریک ترین و تلخ ترین پایان های تاریخ انیمه را مشاهده کنید. طرفداران انیمه هنوز آخرین قسمت های این مجموعه را تلخ ترین تجربه خود به یاد دارند.

بارزارک شخصیت دوست داشتنی ندارد ، اما برای کسانی که دوست دارند نبردها و سواران و جانوران غول پیکر را ببینند ، انتخاب خوبی است.

8. موریبیتو

  • سال انتشار: 2007
  • تعداد قسمت ها: 26

آثار تالکین از بسیاری جهات قابل تحسین است ، از ابعاد تاریخ و جهان او تا موضوعات عمیق و قدرتمند او. تعداد کمی از مردم مشکلات عمده ای را در آنجا می بینند. اما شاید تنها مشکلی که می توان به آن اشاره کرد ، نبود بازیگران زن در نقش های مهم و مهم است. به استثنای اوون ، که نقش اصلی را در داستان بازی می کند ، شخصیت های زن بسیار کمی در داستان مانند گالادریل و آرون حضور دارند و پیتر جکسون مجبور می شود صحنه جدیدی برای اتصال آنها بنویسد.

اما در موریبیتو ، قهرمان زنی به نام بالسا است که یکی از بهترین قهرمانان انیمه محسوب می شود. بالسا مجبور می شود از زندگی شاهزاده دفاع کند. ظاهراً پدر شاهزاده قصد داشت او را بکشد. بالسا هنگام دفاع از شاهزادگان ، سرزمین های آنها را سفر کرد تا بهای جانهایی را که قبلاً گرفته بود پرداخت کند. به هر حال ، او یک زن جنگجو بود و افراد زیادی را با نیزه خود کشت.

دنیای انیمه Moribito جدی ، عمیق ، هیجان انگیز و جذاب است و شک نکنید که ارزش وقت گذاشتن را دارد.

7. افسانه قهرمانانه ارسلان

  • سال انتشار: 2015
  • تعداد قسمت ها: 33

انتظارات از فیلم ارسلان زیاد بود و شاید به همین دلیل بود که او برای رسیدن به موفقیت و شهرت بسیار تلاش کرد. این انیمه بر اساس داستانهای فانتزی حماسی نوشته شده توسط نویسنده ژاپنی یوشیکی تاناکا و در سال 1980 منتشر شده است. داستان در سرزمین ایران اتفاق می افتد ، منطقه ای که با الهام از ایران باستان ایجاد شده است. داستان درباره شاهزاده جوانی به نام ارسلان است که باید از سرزمین خود در برابر حمله به استانهای همجوار دفاع کند.

مانگای داستان توسط هیرومو آراکاوا ، هنرمند و طراح معروف “کیمیاگر فولادی” منتشر شد و همه از قبل منتظر دیدن عکس او بودند.

ارسلان داستان خود را با یک محصول آغاز کرد و ممکن است مدتی طول بکشد تا بهبود یابد ، اما وقتی به اوج برسد خواهید دید که همه چیز ارزش انتظار را دارد.

6. چایکا: بانوی تابوت

  • سال انتشار: 2014
  • تعداد قسمت ها: 23

عجیب Chaika: Princess of the Coffin در زمان اکران و در سال 2014 محبوبیت زیادی پیدا نکرد. این انیمه بر اساس سریالی با همین نام ساخته شده و داستان تورو آکورا ، شمشیر بازنشسته ای را روایت می کند که پس از پایان جنگ منصوب شد و اکنون با جادوگری به نام چایکا ملاقات می کند.

چایکا در واقع دختر امپراتور است. امپراتور در طول جنگ کشته شد و بدنش مثله شد و حالا دخترش قصد دارد جسد او را از هشت جنگجویی که از آنها به عنوان جادو استفاده می کنند ، بگیرد. تورو او را دنبال می کند تا با جمع آوری قطعات ، یک مراسم تشییع جنازه با ارزش برای پدرش ترتیب دهد. این دو به سفری پر از تجربه های سرگرم کننده ، هیولاهای جادویی و غیر معمول رفتند.

5. کاموی طلایی

  • سال انتشار: 2018
  • تعداد قسمت ها: 40

استتار طلایی در بین طرفداران آبی بسیار محبوب بوده است و به نظر می رسد در طول سالها محبوبیت و محبوبیت آن افزایش یافته است. این انیمه یکی از معدود شاهکارهایی است که دارای شخصیت هایی از مردم Ainu است ، مردمی بومی و ژاپنی که ما به ندرت می بینیم و عصری از تاریخ ژاپن را به تصویر می کشد که تقریباً به آن نزدیک نشده است. یعنی آنچه بعد از جنگ روسیه و ژاپن در اوایل قرن بیستم اتفاق افتاد.

برخلاف فضای مدرن ، داستان حسی حماسی و بی انتها دارد و شخصیت سرگرم کننده و بد بو و سفر عجیب و غریب آن برای به دست آوردن طلا قلب بسیاری از بینندگان را به خود جلب کرده است.

4. افسانه وینلند (حماسه وینلند)

  • سال تحویل: 2019
  • تعداد قسمت ها: 24

اسطوره وینلند در جهان رویا اتفاق نمی افتد ، اما روایت ها پیوسته و افسانه ای هستند. تعداد کمی از نویسندگان مانند تالکین تحقیقات طولانی ، دقیق و عمیقی برای خلق شاهکارهای خود انجام داده اند ، اما شکی نیست که ماکوتو یاکیمورا می تواند با او رقابت کند. یاکیمورا برای مطالعه تاریخ وایکینگ ها به ایسلند سفر کرد و بیش از 15 سال روی انیمه کار کرد.

داستان درباره تورفین است که با قاتل پدرش ، اسیلاد ، یکی از رهبران وایکینگ ها بزرگ شد و می خواست از قدرت و قدرت کافی برای انتقام پدرش برخوردار باشد. تاریخ مفاهیم مهمی در مورد بیهودگی انتقام و پیامدهای تصمیمات و اقدامات ما ایجاد کرده است. اگر می خواهد زندگی خوبی داشته باشد ، تورفین باید کاوش در سواحل جدید و غلبه بر خشونت را بیاموزد.

3. Demon Slayer

  • سال تحویل: 2019
  • تعداد قسمت ها: 27

با توجه به موفقیت بزرگ مانگا ، این انیمه نیاز به معرفی چندانی ندارد. اما بیشتر عناصری که این داستان را به یک کار محبوب و موفق تبدیل کرد ، مواردی بودند که طرفداران داستان فرودو و سم ارباب حلقه ها را به خود جلب کردند.

داستان درباره تانجیرو است ، جایی که شیاطین به طرز وحشیانه ای خانواده او را می کشند و خواهرش یک دیو می شود. پس از این فاجعه ، او نذر می کند که شیاطین را بکشد و برای خواهرش شفا بخواهد.

این انیمه پر از هیولا و جادو و داستانی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که در بهترین داستان های فانتزی شاهد آن هستیم.

به کاتاناگاتاری

  • سال انتشار: 2010
  • تعداد قسمت ها: 12

سامورایی تأثیر زیادی بر ادبیات و داستان هایی که خوانده و شنیده ایم داشته است. کاتاناگاتاری یکی از پرطرفدارترین فیلم های انیمه ای است که تاکنون ساخته شده است. داستان درباره یک استراتژیست به نام تاگامه است که قصد دارد با کمک یک سامورایی بدون شمشیر به نام شیچیکا 12 شمشیر جادویی پیدا کند.

هنر این انیمه منحصر به فرد و خاص است و رابطه عمیق و جذابی که بین دو شخصیت اصلی داستان وجود دارد به داستان دل و گرما می بخشد ، که با پیشرفت آن و تماشای احساسات جذاب تر می شود. در پایان داستان ، او شگفت زده می شود.

1. دورورو

  • سال تحویل: 2019
  • تعداد قسمت ها: 24

مانگای دورو بلافاصله پس از انتشار ارباب حلقه ها نوشته شد. اوسامو تزوکا ، نیای همه فیلم ها ، مانگای این مجموعه را در اواخر دهه 1960 ایجاد کرد و اولین اقتباس انیمیشن در سال 1969 انجام شد. در سال 2019 ، او یک بازسازی واحد را ترتیب داد. اینها ، داستان و شخصیت ها و تم پایانی از این فرصت برای بیان خود و تحت تأثیر قرار دادن مخاطب استفاده کرد.

داستان درباره سامورایی ای به نام دایگو کاگه میتسو است که با 48 دیو معامله می کند و شیاطین در ازای کمک او 48 عضو از فرزند متولد نشده اش می گیرند. او این معامله را می پذیرد و بدون پوست ، چشم ، گوش و .. متولد می شود. این کودک هیاکیمارو نیست.

رها شده ، ناقص و رنج دیده ، Hyacamaro باید جانوران و شیاطین غول پیکر را شکست دهد تا اندام خود را بازیابد. در طول این سفر عجیب و شگفت انگیز ، یتیمی به نام دورو او را همراهی می کند و از طریق این تعقیب است که هیاکامارو به انسانیت خود باز می گردد.

منبع: CBR

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا