هنر و سینما

چرا آدام سندلر در خیلی از فیلم‌ها عصابی می‌شود و فریاد می‌زند؟


اما چرا آدام سندلر اینقدر عصبانی است و در فیلم فریاد می زند؟ این کمدین بیش از سی سال در هالیوود کار کرده است. در مورد اینکه آیا او باید به کار خود ادامه دهد ، بین طرفداران و منتقدان وی اختلاف نظر وجود دارد.

ستاره سابق شنبه شب زنده در سال های اخیر نقش خوبی را ایفا کرده است. بسیاری او را سلطان طنز می دانند. او اغلب با تعدادی از دوستان و کمدین ها در پروژه هایی ظاهر می شود که هیچ بازیگر دیگری نمی تواند در آن نقش ایفا کند.

فیلم های آدام سندلر همیشه مهم بوده اند ، صرف نظر از اینکه چقدر انتقادات خشنی به او وارد می شود و زندگی بی امان کار او ، خوب یا بد فیلم. بهترین فیلم کمدی او علاوه بر داشتن بهترین دوستان و ستاره های سابقش در سریال شنبه شب ، پیچ و تاب خاصی دارد. شخصیت اصلی یک مرد عصبی نامتعادل است که هر بار تا آخر عمر بر همه چیز از بچه ها گرفته تا حیوانات و چیزهای اطرافش فریاد می زند.

آدام سندلر

این جنبه خاص سندلر اغلب در فیلم هایی که در لیست فزاینده فیلم ها قرار دارند دیده می شود ، که البته به دلیل ناراحتی بازیگر نمی توان به آن اشاره کرد. اگر نگاه دقیق تری به این موضوع داشته باشیم ، دلایل بیشتری برای گریه او پیدا می کنیم. برای بررسی علت ، باید از نزدیک به آن نگاه کنیم. او شنبه شب قبل از ستاره شدن از سریال زنده اخراج شد که به راهی برای کار خوب تبدیل شد. تصور می شد که اخراج او به دلیل شوخی های احمقانه ای است که در پس زمینه انجام داده است. سندلر این شوخی ها را به اولین فیلم تمام قد خود ، بیلی مدیسون 1995 ، آورد و کمی عصبانیت و کینه را در فیلم ایجاد کرد ، که بدیهی است خوب بود. سندلر در سالهای بعد چندین بار این سیستم را تکرار کرد و هر بار عملکرد بهتری نسبت به سیستم قبلی داشت.

واضح است که سندلر بر روی نقشه خود بسیار منطقی بوده است ، اما در اکثر نقشه ها ، درک مردانگی و ضعف ممکن است نقش اصلی را بازی کند ، که مربوط به فریادهای او است. او کاملاً بر نقش های خود در مهم ترین کمدی ها مانند هیل گیلمور و پدربزرگ غرق شده بود که البته خشم و ضعف شخصیت او را در فیلم افزایش داد. در فیلم های کمدی ، سندلر اغلب نقش مردی را بازی می کند که ویژگی های توانایی های سنتی زن و مرد را ندارد و این ظاهر را در اکثر فیلم ها داشته است. او مانند یک کودک پر سر و صدا ظاهر می شود که فریاد می زند ، که راهی آسان برای برقراری ارتباط با مخاطب است.

در هر صورت ، عصبانیت و سرخوردگی دائمی او برای مخاطب خسته کننده شده است ، او مدتهاست ثابت کرده است که می تواند شوخ طبعی خوب و خنده داری را ارائه دهد و محبوبیت فعلی او نتیجه استعداد برتر او است. فیلم های او آنقدر غرق در فریادهای غیر منطقی هستند که به راحتی توسط تماشاگران فراموش می شوند. البته ، آدام سندلر محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و شاید سال آینده شاهد فریاد او بر سر تماشاگران باشیم.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا