هنر و سینما

هر آنچه از سریال لیست نهایی می‌دانیم


محصولات آینده استودیو آمازون دارای جدیدترین فهرست ، داستانهای عالی و بازیگران جذاب است. آمازون به دنبال راه های بیشتری برای رقابت با دیگر سرویس های پخش محبوب مانند Hulu و Netflix است. پس از موفقیت کریس پرت در فیلم Tomorrow’s War ، آمازون ، برای او منطقی بود که برای گفتن یک داستان تکان دهنده دیگر بازگردد. محبوبیت لیست اخیر با حضور پرت افزایش یافته است و این مسئله می تواند به دیده شدن بیشتر این سرویس حمل و نقل کمک کند.

این سریال بر اساس اولین داستان جک کار است که در سال 2018 منتشر شد و از آن زمان ، داستانهای جذاب نویسنده تعداد زیادی بیننده را به خود جلب کرده است. فهرست نهایی: تریلر اولین مجموعه از پنج کتاب است ، قسمت بعدی در آوریل 2022 منتشر می شود. این کتاب داستان فرمانده ، ستوان جیمز ریس را دنبال می کند ، که توطئه های دولت را افشا کرد در حالی که سعی می کرد با خاطرات وحشتناک خود پایان دهد به

فهرست نهایی به دلیل توصیف دقیق جنگ و اقدامات نظامی مورد ستایش قرار گرفت. بر اساس وب سایت رسمی جک کار ، او دارای سابقه منحصر به فردی در جنگ های دریایی است ، که بدون شک از نوشته های او الهام گرفته ، به شخصیت و هویت او کمک کرده و این کتاب را مشهور کرده است. مشارکت پرت در سریال های آینده نیز بر محبوبیت داستان می افزاید. اکنون که ما در میانه تولید این اقتباس تلویزیونی هستیم ، بد نیست خبری در مورد آن داشته باشیم.

تاریخ انتشار آخرین لیست

لیست نهایی

آمازون هنوز تاریخ انتشار رسمی فهرست نهایی را اعلام نکرده است. عکاسی این سریال در مارس 2021 آغاز شد و شایعات می گویند که در اوایل سال 2022 منتشر می شود. اگر این شایعات صحت داشته باشد ، بین اولین لیست نهایی و پروژه های بزرگ رویدادی مانند Lord of the Rings فاصله ای برای آمازون ایجاد می شود. منطقی است که آمازون مجموعه ای از رویدادهای مهم را در زمان های مختلف سال راه اندازی کند تا بتواند هر یک را به خوبی تبلیغ کند. انتظار می رود مجموعه ارباب حلقه ها در سپتامبر 2022 اکران شود که همزمان با تاریخ انتشار لیست نهایی در اوایل سال 2022 است.

آخرین فهرست ؛ چه کسی به جز کریس پرت در این برنامه حضور دارد؟

فیلم های پرفروش هالیوود مانند Jurassic World و Guardians of the Galaxy اولین محبوبیت کریس پرت بودند ، اما او کار خود را در تلویزیون آغاز کرد. اکنون ، او به عنوان جیمز ریس در لیست نهایی به تلویزیون بازگشت. تجربه پرت با سابقه حرکت سنگین وزن باید به او در پروژه هایی که تولید می کند کمک کند. بسیاری از بازیکنان سابق پرت کمی شوخی کرده اند ، بنابراین دیدن نقش جدی تر از او جالب است.

در لیست نهایی ، ما کنستانس وو را داریم که یک خبرنگار جنگی به نام کتی بورانک ، شریک جیمز است. رایلی کیو و کاترین دایر به ترتیب نقش همسر و مادر شوهر جیمز را بازی می کنند. تیلور کیچ ، جی کورتنی و ژان تریپلورن نیز ستاره های این سریال هستند. کارهای کیچ ، مانند پرت ، شامل فیلم های زیادی است ، اگرچه فیلم های کیچ اغلب شکست می خورند ، مانند جان کارتر و کشتی جنگی. در لیست نهایی ، او بن ادواردز ، بهترین دوست جیمز است. کورتنی پس از کار بر روی دو فیلم جوخه انتحاری ، یک استارنی باتجربه است. در لیست نهایی ، کورتنی قرار است نقش یک میلیاردر به نام استیو هورن ، یکی از دشمنان جیمز را بازی کند.

آخرین پاراگراف از لیست نهایی

لیست نهایی

در آخرین داستان لیست نهایی ، تیمی پر از نیروی دریایی غیر از رهبر آنها ، جیمز ریس ، در کمین دشمن کشته می شود. جیمز به خانه بازگشت و ناگهان حوادث به ذهنش بازگشت تا اینکه متوجه شد کمین حمله دشمن نیست ، بلکه فقط خیانت به دولت اوست. جیمز انتقام این فاجعه را گرفت و خانواده اش را از این طریق به خطر انداخت.

مشارکت در لیست نهایی نشان می دهد که اگرچه این مجموعه از کتاب دور است ، اما هنوز هم به دیدگاه نویسنده وفادار است. در این صورت ، طرفداران باید دنباله یک رویداد جالب باشند. اگر جک رایان از اشتباهات خود در مجموعه جک رایان و دیگر پروژه های شکست خورده درس بگیرد ، لیست نهایی مجموعه ای واقعاً چشمگیر خواهد بود. گفته می شود که نیمی از تیم نویسنده و همچنین تعدادی از کارکنان پروژه را تشکیل می دهد. گنجاندن آنها در فرایند تولید ، احترام نمایندگان سریال را نشان نمی دهد ، اما بدون شک منجر به تولید مجموعه ای با معنی تر می شود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا