هنر و سینما

بهرام افشاری در فیلم صحنه زنی

فیلمبرداری «صحنه‌زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی در لوکیشن‌های تهران به پایان رسید.

به گزارش ای بی سی مگ، جدیدترین تصویر بهرام افشاری در فیلم سینمایی «صحنه‌زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی در حالی منتشر شد که روابط عمومی این فیلم خبر داد که فیلمبرداری این اثر پس از پشت سر گذاشتن حدود ۵۰ روز در لوکیشن‌های تهران به پایان رسید و همچنین تدوین آن نیز از میانه‌های کار بصورت همزمان توسط هایده صفی‌یاری در حال انجام بود و همچنان ادامه دارد.

مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، پیام احمدی‌نیا، لیندا کیانی، محمد نادری، فرزانه سهیلی و مجید صالحی به همراه امید روحانی، سیامک ادیب و آتش تقی‌پور بازیگران این فیلم هستند.
«صحنه‌زنی» دومین فیلم بلند سینمایی صمدی بعد از «بی‌نامی» است که فیلمنامه و فضایی متفاوت دارد و طبق برنامه‌ریزی‌ها در صورت برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، به احتمال فراوان در این رویداد حضور خواهد داشت.

مجیدرضا بالا تهیه‌کننده و مسعود زارع مجری طرح فیلم «صحنه‌زنی» هستند.
انتهای پیام


بهرام افشاری به عنوان اولین بازیگر برای حضور در فیلم سینمایی «صحنه‌زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی پروژه سینمایی «صحنه‌زنی»، بهرام افشاری به‌عنوان اولین بازیگر مرد این فیلم سینمایی به کارگردانی علیرضا صمدی انتخاب شد و نخستین تجربه خود را در کنار مهتاب کرامتی در یک اثر سینمایی پشت سرخواهد گذاشت.

افشاری در این فیلم اجتماعی که فیلمنامه آن را نیز صمدی به نگارش درآورده است، در نقشی پرچالشی نسبت به تجربه‌های پیشین خود ظاهر خواهد شد. این فیلم پس از یک پیش‌تولید فشرده، بلافاصله وارد مرحله فیلم‌برداری می‌شود.

«صحنه‌زنی» یک درام اجتماعی با فضا و ایده‌ای متفاوت است که در بستری آسیب‌شناسانه به چالش‌های زندگی شخصیت‌ها در جامعه می‌پردازد.


داستان فیلم

در فیلم صحنه زنی رئیس یک باند خلافکار به نام اسد با همدستی دوستانش، صحنه های تصادف را جعل می کند و از بیمه خسارت دریافت می کند. تمام تلاش اسد برای پیدا کردن و رسیدن به دخترش است اما…

درباره فیلم

فیلم صحنه زنی به کارگردانی و نویسندگی علیرضا صمدی و تهیه کنندگی مجید رضابالا محصول سال 1399 در ژانر اجتماعی درام می باشد که به یک مشکل و هنجار اجتماعی پرداخته است. «صحنه زنی» دومین فیلم بلند سینمایی صمدی بعد از «بی‌نامی» است که برای اولین بار در جشنواره جهانی فیلم فجر 1400 به نمایش در آمد و موفق به دریافت سیمرغ نقره ای بهترین کارگردانی شد. فیلمبرداری این اثر پس از پشت سر گذاشتن حدود ۵۰ روز در لوکیشن‌های تهران به پایان رسید. در ادامه با دانلود فیلم صحنه زنی با لوین فیلم همراه باشید.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا