هنر و سینما

نخستین تریلر فصل دهم سریال داستان ترسناک آمریکایی را تماشا کنید


شبکه OFIX اولین تریلر قسمت دهم مجموعه “داستان ترسناک آمریکایی” را منتشر کرد.

فصل دهم داستان ترسناک آمریکایی: ویژگی دوگانه ، با عنوان “داستان ترسناک آمریکایی: ویژگی دوگانه” ، دارای دو قسمت به نام های “قاتل قرمز” و “دره مرگ” (دره مرگ) خواهد بود. از 25 سپتامبر آغاز می شود. اولین تریلر فصل دهم نشان می دهد که در نیمه اول این دوره چه اتفاقاتی در جهان ساحلی و روستایی افتاده است ، و این بار به “زوج جوان ارواح و موجودات شیطان” می رود.

خلاصه رسمی تاریخ وحشت آمریکایی: دو ویژگی می گوید: “جزر و مد قرمز یا دلو (رویداد محیط زیست دریایی) حیوانات دریایی را بیدار می کند و تازه واردان را جذب می کند.” نویسنده هری گاردنر (با بازی فین ویتراک) و همسرش به یک شهر ساحلی نقل مکان کردند تا هری بتواند با توجه به تمیزی شهر و ساکنانش داستان جدید خود را جذاب تر و بهتر بنویسد. “اما او باید هزینه زیادی برای این کار بپردازد و بزودی موجودات عجیب و غریب او و خانواده اش را اذیت می کنند.”

بازیگر تریلر با فرانسیس کانروی گفت: “هیچ چیز اعتیادآورتر از موفقیت نیست.” شما اکنون آن را امتحان کرده اید. “در نتیجه ، شما نمی توانید بدون آن زندگی کنید.” بر اساس این جملات ، عنوان فصل دهم و خلاصه داستان منتشر شده ، ممکن است خانواده گاردنر در ابتدا با شرایط بدی روبرو شده باشند ، اما هری به دلیل موفقیت در کار خود و ارتقاء تصمیم گرفت شهر را ترک نکند. تاریخ جدید او

بازیگران فصل دهم داستان های ترسناک آمریکایی عبارتند از: سارا پلسون ، ایوان پیترز ، لزلی گروسمن ، کتی بیتس ، بیلی لورد ، آلدین پورتر ، لیلی ریب ، فین ویتراک و آنجلیکا راس. مکالی کالکین بازیگر “تنها در خانه” به بازیگر ترسناک آمریکایی کمک کرده است تا اولین حضور جدی خود را در یک سریال ترسناک تجربه کند.

مجموعه درام ترسناک آمریکایی یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال های ترسناک تمام دوران است. تا به امروز ، شبکه OFIX 68 قسمت از این مجموعه را پخش کرده است و بازیگران برنده جوایز امی ، گلدن گلوب و انجمن بازیگران فیلم آمریکا شده اند. جسیکا لانگ به خاطر نقشش در ادوار مختلف تاریخ تروریسم آمریکا ، نامزد 35 جایزه در جشنواره های مختلف شده است که هشت جایزه را برنده شده است. پس از او سارا پلسون با 12 نامزدی و 5 جایزه ، کتی بیتس با 9 نامزدی و 1 جایزه و لیدی گاگا با 6 نامزدی و 2 جایزه در رتبه بعدی لیست با استعدادترین بازیگران زن امسال قرار دارد. این مجموعه.

منبع: DigitalSpy

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا