هنر و سینما

جان ویک؛ تمام ستارگان فیلم‌های رزمی که در فصل ۴ حضور خواهند داشت


جان ویک 4 شاهد مبارزان ماهر بسیاری در سراسر جهان خواهد بود. این فیلم که قرار است در 27 مه 2022 روی پرده سینماها برود ، از بازگشت غیر ضروری جان ویک به دنیای قاتلان می گوید ، جایی که او به دنبال انتقام از حاکمان است. این اثر در ابتدا در 21 مه 2021 منتشر شد ، اما به دلیل شیوع کرونا یک سال به تعویق افتاد ، اما انتظارات زیاد است.

کیانو ریوز با جان ویک 1 در هالیوود شروع به درخشش کرد و اکنون ، این مجموعه یک مدل جدید و بسیار منحصر به فرد برای فیلم های اکشن است ، از آنجایی که با یک فیلم قاتل مانند “جان ویک (مانند بلوند اتمی) مقایسه شد. و هیچکس) به

اسلحه و هنرهای رزمی از ابتدا بخش بزرگی از مجموعه بودند و استفاده از هنرهای رزمی با هر قسمت افزایش یافت. جان ویک 3 دارای ستاره هایی مانند تایگر چان ، مارک داکاسک و یان روحیان بود که برخی از آنها را در هیجان دیده بودیم و در قسمت سوم جان ویک دشمن شخصیت اصلی بازی به نظر می رسید و به نظر می رسد کارگردان چاد استالسکی مصمم است این کار را برای بار دوم انجام دهید

در نیمه چهارم فیلم ، چهار نام بزرگ دنیای هنرهای رزمی در میان بازیگران به عنوان دشمنان جان ویک یا متحدانش گنجانده شده است. نقش آنها در تاریخ فیلم تا اولین تریلر تقریباً نامشخص بوده است و اکنون طرفداران هنرهای رزمی بیش از هر زمان دیگری به جان ویک امیدوار هستند. باید دید چه کسانی در قسمت چهارم با جان ویک در این فیلم خشن بازی خواهند کرد.

1. دانی ین

دان

دنی ین هنرهای رزمی را در اوایل دهه 1980 وارد فیلم های اکشن هنگ کنگ کرد. قهرمان ووشو برای اولین بار در فیلم Drunk Taichichikar در سال 1984 ظاهر شد و با فیلم هایی مانند ببر قفس 1 و 2 و در خط وظیفه 4 شروع کرد. او برای خود مشهور شد در دهه 1990 و حوالی برای فیلمهایش یک بار در چین ، میمون آهنین و قهرمان ، اما فقط در ‘در نیمه اول دهه هزاره جدید بود که توجه مردم سراسر جهان را به خود جلب کرد. پس از استفاده از ترکیبی از هنرهای رزمی در فیلم های شاپو لانگ و فلش پوینت ، وی در سال 2008 مشهورترین نقش خود را در آیپمن بازی کرد و همین نقش را در دنباله های بعدی فیلم در سال های 2010 و 2019 تکرار کرد.

ین همچنین در روزهای برنده شدن خود در چندین فیلم هالیوودی بازی کرد ، مانند The Mountaineer: Final Game ، Blade 2 ، و شوالیه های شانگهای ، و بعداً در نقش Chirat Imo در Rebel: The Story of Star Wars ظاهر شد و سپس در سال 2018. کیج جایگزین جت لی به عنوان جیانگ شد. ین اولین ستاره مبارزه ای بود که به جان ویک 4 اختصاص داده شد و شخصیت او دوست قدیمی جان نام گرفت. با وجود این تعریف ، به دلیل نفرت بین جان و سوفیا از نقش هیلی بری در جان ویک 3 ، ین نمی تواند مسیری مشابه جان داشته باشد ، زیرا مجبور است هر دو دشمن خود را متحد کند.

2. هیرویوکی سانادا

هیرویوکی سانادا

هیرویوکی سانادا ، که در هنرهای رزمی مانند شورینگ کامپو و کیوکوشین کاراته سرآمد بود ، کار خود را به عنوان دانشجوی سونی چیبا در باشگاه هنرهای رزمی چیبا ژاپن آغاز کرد و در کودکی در مجموعه بازی شانس ظاهر شد. سانادا در حالی که به حرفه خود در ژاپن ادامه می داد ، با میشل یو در فیلم های مبتنی بر هنگ کنگ در نقش نینجا در چادر اژدها و سلطنتی جنگجویان بازی کرد. در قرن 21 ، سانادا با فیلم هایی مانند آخرین سامورایی ، ساعت شلوغی 3 ، ولورین ، مسابقه سرعت و 47 رونین به هالیوود سفر کرد. سانادا همچنین در سریال های تلویزیونی ژاپنی و غربی به طور گسترده کار کرده است ، در برنامه هایی مانند هیدیوشی در ژاپن و وستروالد در ایالات متحده ظاهر شد ، و همچنین در پایان قرن گذشته در لیرشاه ظاهر شد.

اخیراً سانادا در نقش های مختلفی در فیلم هایی مانند Avengers: The Final Game ، Mortal Kombat و ارتش مردگان زک اسنایدر ظاهر شده است. نقش سانادا در جان ویک 4 مشخص نیست ، اما حضور فیلم به او زمان می دهد تا دوباره در دنیای جان ویک ظاهر شود ، زیرا او مجبور شد از نقش شخصیت شیطانی صفر در قسمت سوم کناره گیری کند. مارک داکاسکو هدایت را بر عهده خواهد گرفت. سانادا علاوه بر ورود به فیلم جان ویک 4 به کارگردانی چاد استاهلسکی ، در فیلم اکشن سریع 2022 به کارگردانی دیوید لیچ نیز در سال 2022 ظاهر می شود.

3. اسکات ادکینز

اسکات ادکینز

زمانی بود که فیلم زنده پایین ترین سطح فیلم تلقی می شد و افراد کمی مانند اسکات ادکینز سزاوار احترام هستند که این ایده را در دهه گذشته به طور کامل رد کرده اند. ادکینز ، که انواع مختلفی از هنرهای رزمی را فرا گرفته است ، کار خود را در تلویزیون بریتانیا با حمایت یا بازی در فیلم های هنگ کنگی مانند Random Spy ، Black Mask و Medallions و به دنبال همکاری آغاز کرد. همکاری مداوم با کارگردان Isaac Florence. 2003 با فیلم نیروهای ویژه. پس از بازی در فیلم هایی مانند جنگنده و گودال متروکه با فیلم Invincible 2: The Last Stand به موفقیت بزرگی دست یافت. در برخورد با فلورانس ، او با مایکل جوایت مواجه می شود ، حرکت تقریبا خطرناک او ، تبدیل یک سری از بوکس به یک مسابقه کشتی ، که آغاز موفقیت سریال است ، و مردم هنوز هم نحو را می دانند و شخصیت یوری بویکا را تبدیل کردند. امضای ادکینز او در دو سری بعدی ، نامه های نجات و بویکا دوباره ظاهر شد.

ادکینز در کیسی بومن در فیلمی نینجا به کارگردانی فلورانس و همچنین در فیلم های دیگری مانند Close Range ، Hard Target ، Eliminators و Soldier: Judgment Day بازی کرد. ادکینز در طول سالها بزرگ شد و در فیلمهای دیگری مانند The Unused ، Dr. عجیب و فیلم چینی The Wolf Warrior به کارگردانی وو جینگ. او همچنین به طور گسترده با جسی جانسون (یکی از مهاجمان و کارگردان فیلم های اکشن) در فیلم هایی مانند Wild Dog ، Random Man ، Educated و Avenger همکاری کرده است و جدیدترین همکاری او با جانسون دنباله ای از نبرد بی معنی او به نام The تهدید سه گانه. او همچنین در آخرین و چهارمین قسمت از سری Ipman به دنی ین پیوست. اگرچه نقش ادکینز در جان ویک 4 هنوز مشخص نشده است ، اما او و ین می توانند خود را برای دیدار مجدد آماده کنند. طرفداران ادکینز منتظر فیلم بعدی او با عنوان Falling in the Castle هستند و در حال فیلمبرداری هستند و علاوه بر این ، او در حال انجام یک سری فیلم های یوتیوب به نام Action Arts است.

4. مارکو زارور

مارکو زارور

مارکو زور شیلیایی فعالیت خود را در صنعت فیلمسازی با ایفای نقشهای کوچک در فیلمهایی مانند خوان کمانی ، آکاپولکو و هارد آغاز کرد و در سال 2003 بازیگر دواین جانسون این فیلم را بازی کرد. این به خودی خود یکی از ویژگی های بارز زروار در دوران حرفه ای او است ، به این معنی که او علاوه بر مهارت های عالی خود در هنرهای رزمی مختلف قادر به انجام ضربات و تکنیک های پرواز است که کمتر کسی مانند او می یابد. زرور توانایی خود را برای انجام این کار در فیلم های شیلیایی مانند کیلترو ، چینانگو ، میراگمن و مندل و بعداً در فیلم Invincible 3: Salvation نشان داد که در مقایسه با اسکات ادکینز ، او را تبدیل به یک Boyca کرد.

زرو در ستاره ای در ماچته بازی کرد ، با نام اصلی او بازی کرد و سپس در فیلمی شیلیایی به نام ریدیمر ، در مورد قاتل اصلاح شده کارتل بازی کرد. او همچنین در فیلم های بالیوود به عنوان بازیگر مقابل سلمان خان دیده شد و پس از بازی در شکست ناپذیر ، دوباره با ادکینز در Wild Dog به کارگردانی جسی جانسون مبارزه کرد. علاوه بر این ، Zarrow در مجموعه هایی مانند From Sunset to Dawn و Defenders (محصول مشترک Netflix و Marvel) حضور داشته است و در نقش Ajacotti در Alberta: Angel of War ظاهر شد و مهمان نیمه اول هنرهای نمایشی بود. مجموعه ای با بازی اسکات ادکینز گفته می شود که زارور در جان ویک 4 یکی از دشمنان اصلی جان است و با مهارت های منحصر به فرد خود در هنرهای رزمی ، می تواند یک نوع شرور کاملا جدید را نشان دهد.

در مقطعی فیلم جان ویک از نظر داستان و عمل بزرگ و خشن شد و پیشرفت کرد. هنوز معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد. آنها به این تیم پیوسته اند و تمرکز روی این اسامی در حال حاضر واقعاً هیجان انگیز است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا