هنر و سینما

۵ جوان‌سازی برتر بازیگران مارول (و ۵ نمونه‌ی بسیار بد آن)


فیلم های مارول به خاطر به تصویر کشیدن صحنه های غیرممکن از طریق جلوه های ویژه معروف هستند ، مانند به تصویر کشیدن جنگ پیچیده بین کهکشانی با به تصویر کشیدن شخصیت های غیر انسانی مانند موشک های پوشیده و دوغاب. با این حال ، یکی از چشمگیرترین کاربردهای شاهکار ، فرآیند متحرک سازی بازیگران است.

با وجود ماهیت در حال تحول دنیای سینمایی مارول ، ما اغلب تصاویر تکراری را مشاهده می کنیم. به جای استفاده از بازیگران جدید ، ستارگان بزرگ می توانند با جادوی تکنولوژی به گذشته بازگردند تا شخصیت خود را در جوانی بیان کنند. البته برخی از آنها بهتر و قانع کننده تر از سایرین هستند.

10. بهترین: مایکل داگلاس – Ant -Man

حیرت انگیز

برای اولین بار در مارول از این فناوری برای شخصیت هنک پیم در فیلم مرد مورچه ای استفاده شد. این فیلم با جسارت به بررسی نحوه عملکرد فناوری پرداخت. این مجموعه اولین سری از فیلمی است که واقعاً سرگرم کننده بوده است و مایکل داگلاس بازیگر این مجموعه است که در اواخر دهه 80 خوب به نظر می رسد.

اگر این تلاش ناموفق بود ، مانند پاتریک استوارت در فیلم “مردان ایکس: آخرین مقاومت” ، ممکن است آخرین باری باشد که در مارول مورد استفاده قرار گرفته است. خوشبختانه تصویر مایکل داگلاس جوان بینندگان را متقاعد کرد ، زیرا خاطرات کار داگلاس را در فیلم هایی مانند وال استریت و افسون مرگبار زنده کرد.

9. بدترین: رابرت داونی جونیور – کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی

حیرت انگیز

هنگامی که تونی استارک از فناوری یخ در آزمایشی در فیلم Captain America: Civil War استفاده کرد ، آخرین باری را که زنده پدر و مادرش را دید به یاد آورد. این مجموعه تونی استارک جوان در اوایل دهه 1990 را به عنوان یک دانشجوی سرسخت و مشکل دار به تصویر می کشد.

تبدیل یک مرد معمولی به یک پسر با ظاهری جدید بسیار سخت است و فیلم بسیار خوب پیش می رود ، اما تنها مشکل این است که وقتی صحبت می کند ، شبیه یک مرد 50 ساله به نظر می رسد و نه یک دانشجوی جوان.

8. بهترین ها: لارنس فیشبرن – Ant -Man And The Wasp

حیرت انگیز

مورچه و مرد زنبور نشان می دهد که بیل فاستر (لارنس فیشبرن) و هنک پیم قبل از اینکه با مشکل روبرو شوند با هم کار می کردند. در صحنه تکراری این بیل جوان ، بیننده دلیل مشکلات این دو را می فهمد.

وقتی با جوانان مانند تونی در مورد جنگ داخلی صحبت می کنید ، به دلیل تنوع صداها ، پذیرفتن و باور شخصیت دشوار است. از جنبه مثبت ، بیل جوان در این ترکیب بی صدا و کوتاه است و مانند تونی استارک جوان ، او کسی نیست که بحث زیادی داشته باشد.

7. بدترین: دیوید هاربر – بیوه سیاه

حیرت انگیز

گاهی اوقات ، کیفیت محصول ضد پیری کافی نیست تا تصویر در ابتدا ضروری به نظر برسد. سری ابتدایی Black Widow دیوید هاربر و ریچل ویس را در سن قبلی نشان می دهد ، اما این فناوری آن نتیجه شگفت انگیز را ندارد.

شخصاً هاربر و اولین و آخرین حضور او در فیلم ، 21 سال دیگر ، تفاوت چندانی با هم ندارند. هاربر مطمئناً جوانتر از او در پایان فیلم به نظر می رسد ، اما تأثیر بصری آنقدر کوچک است که دیدن او سخت است.

6. بهترین: میشل فایفر – Ant -Man And The Wasp

حیرت انگیز

به نظر می رسد علاقه مندان به مرد مورچه ای به تکنیک پیری علاقه دارند ، زیرا این تکنیک در بسیاری از شخصیت ها استفاده شده است. اگرچه جانت پیم در فیلم اول ظاهر نشد ، اما نقش اصلی را در دنباله بازی می کند. مورچه و زنبور عسل با خاطره ای از جانت جوان شروع می کند و قبل از آنکه برای چندین دهه در قلمرو ناپدید شود.

میشل فایفر ، مانند مایکل داگلاس ، بازیگری است که مخاطبانش فیلم های قدیمی مانند روابط خطرناک و بازگشت بتمن را به خاطر دارند. در نتیجه ، دیدن شخصیت جوان او در این فیلم جالب است ، زیرا او شبیه خود قدیمی است و خاطرات را برمی انگیزد.

5. بدترین: راشل ویس – بیوه سیاه

حیرت انگیز

راشل وایس یکی دیگر از بازیگران جوان است که در سری اول بیوه سیاه ظاهر شد. باز هم ، نتایج این فناوری برای پذیرفتن و شاید غیر ضروری بودن کار کافی نیست.

نسخه جوان ویسی تقریباً مشابه نسخه فعلی آن است. او یکی از بازیگرانی است که پیر به نظر نمی رسد. در نتیجه ، روند ضد پیری او فقط یک احساس طراوت و درخشندگی را به او منتقل کرد ، اما هیچ تغییر عمده ای نداشت.

4. بهترین: کورت راسل – Guardians Of The Galaxy Vol. 2

حیرت انگیز

این پرسش که پدر پیتر کویل کیست ، بلافاصله توسط نگهبانان کهکشان 2 پاسخ داده شد. در صحنه بازگشت ناگهانی ، مردیت کویل جوان نشان داده می شود که با یک شخص پنهان (نفس) با بازی کرت راسل در یک لحظه عاشقانه روی زمین زندگی می کند.

فقدان ریش در مواجهه با خود من واقعا باعث پیری می شود و فناوری تصویربرداری در واقع اثرات این مشکل را تشدید می کند. در این ترکیب او همچنین راسل راسل شد که بینندگان برای فیلم های فرار از نیویورک و دردسر بزرگ در چین کوچک دوستش داشتند.

3. بدترین: کلارک گرگ – کاپیتان مارول

حیرت انگیز

نگاه دهه 90 از فیلم Captain Marvel اشاره ای طنزآمیز به آن دوران داشت و همچنین فرصتی را برای آشنایی با بسیاری از نسخه های جوانتر Marvel فراهم کرد. برخی از آنها به خوبی پذیرفته شده اند ، اما کاهش سن فیل کولسون (کلارک گرگ) یک اشتباه است.

در حالی که دیدن بازی کولسون در فیلم مارول زیبا است ، دیدن موهای سرش افتاده منزجر کننده است. چهره او جوانتر از فناوری عکس به نظر می رسد ، اما موهایش این باور را که این نسخه جوانتر از شخصیت او است ، از بین می برد. او در واقع سریال Coulson of the Shield Agents است که بینندگان با آن آشنا هستند و فقط موهای سر خود را کوتاه کرده است.

2. بهترین: ساموئل ال جکسون – کاپیتان مارول

حیرت انگیز

اگرچه فناوری عکس برای کلارک جوان چندان مثر نبود ، اما برای نشان دادن ساموئل ال جکسون به عنوان یک نیک فیوری جوان و سرکش مورد استفاده قرار گرفت.

برخلاف موارد دیگری که برای بازسازی سریال کوتاه استفاده می شود ، نیک فیوری جوان نقش اصلی را در فیلم به عنوان شریک کارول در سرنگونی کری بازی می کند. خوشبختانه جکسون ده سال جوانتر است و نکته جالب این است که او به دلیل جوان بودن چشم خود را بر روی این فیلم نمی بندد.

1. بدترین: استن لی – انتقام جویان: پایان بازی: انتقام جویان: پایان بازی

حیرت انگیز

حضور کوتاه مدت استن لی برجسته فیلم مارول بود. پس از مرگ وی در سال 2018 ، حضور لی در Avengers: Final Game آخرین باری بود که او در یک فیلم مارول ظاهر شد.

استیو راجرز و تونی استارک در دهه 1970 سفر کردند و لی جوان در حال رانندگی با ماشین اسپرت خود دیده شد. این بزرگترین شکاف در تلاش مارول برای انطباق با فناوری تصویر است. هرچند ترسناک نیست ، اما چنین تغییری شدید مناسب به نظر نمی رسد. بینندگان استن لی را در نوجوانی نمی پذیرند یا به خاطر نمی آورند. آنها تنها کسانی هستند که او را به عنوان سخنگوی مارول می شناسند که بزرگ و محترم است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا