هنر و سینما

تعداد قسمت های سریال شبکه مخفی زنان

به گزارش ایمنا، شبکه مخفی زنان سریالی کمدی، درام و تاریخی با بازی سیامک انصاری، لیلا حاتمی، مهدی هاشمی، باران کوثری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، مونا فرجاد، یلدا عباسی، حمید فرخ نژاد، امیرحسین رستمی، رضا بهبودی، شهرام مسعودی و محمدرضا آزادفرد، کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی محمد حسن شانه‌ساززاده محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران است.‌

موضوع شبکه مخفی زنان‌

وزارت فرهنگ و هنر در سال ۱۳۱۰ تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته تا با تشکل‌های مشابه رقابت و سپس آن‌ها را حذف کند. میرزا محمود زنبورکچی کارمند عالی‌رتبه اداره سجل احوال، دعوت می‌شود تا در کنار دلبرجان تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضا و سپس فعالیت کانون را بر عهده بگیرد و …

داستان سریال شبکه مخفی زنان

داستان سریال شبکه مخفی زنان در مورد میرزا محمود زنبورکچی، مدیرکل سجل احوال است که نقش آن را سیامک انصاری بازی می‌کند. قصه نیز سال ۱۳۱۰ هجری شمسی را روایت می‌کند، زمانی که از مردم دعوت می‌شود تا برای اعضای خانواده شان سجل یا همان شناسنامه بگیرند.

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

برخی بازیگران شبکه مخفی زنان عبارتند از:

  • سیامک انصاری
  • لیلا حاتمی
  • مهدی هاشمی
  • باران کوثری
  • شبنم مقدمی
  • شقایق دهقان
  • مونا فرجاد
  • یلدا عباسی
  • حمید فرخ نژاد
  • امیرحسین رستمی
  • رضا بهبودی
  • شهرام مسعودی
  • محمدرضا آزادفرد

ارگردان سریال شبکه مخفی زنان

افشین هاشمی متولد ۱۳۵۴ در تهران است. او فارغ‌التحصیل رشته مهندس شیمی از دانشگاه صنعت نفت آبادان در سال ۱۳۷۷ و همچنین کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده سینما تئاتر از دانشگاه هنر تهران در سال ۱۳۸۶ است. شروع فعالیت سینمایی او در سال ۱۳۸۳ با بازی در فیلم خیلی دور خیلی نزدیک ساخته رضا میرکریمی آغاز شد.

گریم باران کوثری در نقش پروین اعتصامی

باران کوثری ۲۵ آنلاین ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمده و دانش آموخته رشته نمایش از هنرستان سوره است. او فرزند رخشان بنی اعتماد کارگردان و جهانگیر کوثری تهیه کننده، مجری، گزارشگر فوتبال و روزنامه نگار است. بهترین بابای دنیا (۱۳۷۰) ساخته داریوش فرهنگ، نخستین تجربه بازیگری اوست. نقش آفرینی‌های بعدی وی تا سال ۱۳۸۰ در فیلم‌های مادرش بود.

کوثری در سریال شبکه مخفی زنان نقش پروین اعتصامی را برعهده دارد و شباهت جالب او در این سریال به این شاعر بزرگ ایرانی مورد توجه قرار گرفته است. با پخش اولین قسمت از سریال شبکه مخفی زنان از کاراکتر باران کوثری که با گریم جالبی به شباهت زیادی از پروین اعتصامی رسیده است رونمایی شد.

لیلا حاتمی در ژانر کمدی

لیلا حاتمی متولد 9 آنلاین ۱۳۵۱ در تهران است و از سال ۱۳۶۱ فعالیت خود را آغاز کرده است. او در دانشگاه لوزان سوئیس در رشته ادبیات فرانسه التحصیل کرد و در ۱۲ سالگی، در فیلم کمال الملک اولین حضور سینمایی خود را تجربه کرد که کارگردان این فیلم پدرش، علی حاتمی بود.

او در سال ۱۳۷۰ در فیلم دلشدگان که آن هم ساخته پدرش بود ایفای نقش کرد. پس از آن در ۱۳۷۵ برای اولین بار در فیلم لیلا به کارگردانی داریوش مهرجویی نقش یک زن نازا را ایفا کرد و برای آن دیپلم افتخار جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

لیلا حاتمی در ژانر کمدی سابقه زیادی ندارد. فیلم مربای شیرین ساخته مرضیه برومند، بی پولی اثر حمید نعمت‌الله و ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی، معدود تجربیات او در این ژانر هستند.

سیامک انصاری

سیامک انصاری، بازیگر سینما و تئاتر متولد ۱۲ مرداد ماه سال ۱۳۴۷ و فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی نمایش و تلویزیون از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی فعالیت در بازیگری را از سال ۷۳ با مجموعه دیدار آغاز کرد و با کارهای مهران مدیری توانست به خوبی شناخته شود. او در سال ۱۳۹۶ در اولین فیلم سینمایی مهران مدیری به نام ساعت 5 عصر در نقش اصلی حضور یافت.

سریال کمدی شبکه مخفی زنان + موضوع، بازیگران، تعداد قسمت‌ ها و زمان‌ پخش

لوکیشن سریال شبکه مخفی زنان

فیلمبرداری سریال نمایش خانگی شبکه مخفی زنان در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال کشور بود و همچون آثار قبلی افشین هاشمی در مورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود.

سریال شبکه مخفی زنان چند قسمت است‌

سریال کمدی درام سریال شبکه مخفی زنان به نویسندگی محمد رحمانیان، کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی محمد حسن شانه ساززاده در ۳۰ قسمت ساخته شده است.

شبکه مخفی زنان کی میاد

سریال شبکه مخفی زنان از تولیدات پلتفرم نماوا است که قسمت نخست آن روز جمعه _هفتم مرداد ماه ۱۴۰۱_ منتشر شد و هر هفته یک قسمت از آن پخش می‌شود.

سایر اطلاعات سریال شبکه مخفی زنان

  • رده سنی: PG-15 | مناسب برای سنین بالای ۱۵ سال
  • تهیه کنندگان: جواد نوروز بیگی
  • کارگردان: افشین هاشمی
  • نویسنده: محسن قرائی – محمد رحمانیان
  • مدت زمان: ۵۰ دقیقه

کد خبر 592456


در سکانسی از قسمت یازدهم سریال «شبکه مخفی زنان» بدن برهنه یک مرد با یک لکه سیاه بزرگ پوشانده شد. در این سکانس لباس فردی که زیر شکنجه قرار دارد از قسمت یقه پاره شده و نمایش بدن برهنه این مرد با اصلاحیه روبه‌رو شده است. سازندگان این سریال هم برای فرار از حذف سکانس‌های مربوط به این بازیگر و رفع این برهنگی به ساده‌ترین روش عمل کرده‌اند. آنها با انداختن لکه‌ای سیاه بر روی بخش برهنه بدن بازیگرشان از این ممیزی ساترا عبور کرده‌اند.

سانسور عجیب در سریال شبکه مخفی زنان (عکس)

قسمت یازدهم سریال «شبکه مخفی زنان» که هر جمعه ساعت ۱۲ در پلتفرم نماوا عرضه می‌شود این هفته با تاخیر 9 ساعته روی پلتفرم قرار گرفت و در ساعت 9 شب منتشر شد. تاخیری که گفته می‌شد به دلیل انجام اصلاحیه‌های مورد نظر ساترا ایجاد شده و با توجه به شیوه عجیب ممیزی این سکانس و البته زمان کوتاه‌تر این قسمت نسبت به قسمت‌های قبلی این سریال به نظر می‌رسد چندان هم اشتباه نبوده است.

سریال «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی به ماجراهای مردی با 4 همسر در سال‌های دهه‌های ابتدایی قرن ۱۴ شمسی می‌گذرد. مردی که محمود زنبورکچی نام دارد و از قضا مامور به مشارکت در راه‌اندازی کانون بانوان ایران می‌شود و در این مسیر به زن دیگری دل می‌بازد.

سانسور عجیب در سریال شبکه مخفی زنان (عکس)
سیامک انصاری، حمید فرخ‌نژاد، شبنم مقدمی، لیلا حاتمی، شقایق دهقان، مهدی هاشمی و… تعدادی از بازیگران این سریال متفاوت شبکه نمایش خانگی هستند.


عصر ایران – چه بخواهیم ، چه نخواهیم شبکه نمایش خانگی – در این زمانه – یک بخش مهمی از برنامه فیلم و سریال دیدن مخاطب امروزی را شکل داده است، علی الخصوص که تلویزیون کاملا قافیه را باخته است و مدتهاست که هیچ مجموعه نمایشی قابل توجهی ارائه نکرده است، به همین دلیل 3 سریال جدید شبکه نمایش خانگی را مروری می‌کنیم:

 

آفتاب‌پرست

آفتاب‌پرست محصول فیلم نت به نویسندگی امیر برادران و کارگردانی برزو نیک نژاد است، نیک نژاد یکی از کارگردانان پرکار سالهای اخیر است که هم در سینما و هم در تلویزیون فعالیت

آفتاب‌پرست، داستان دو رفیق خفت‌گیر به نام‌های جمال و منوچ است که عشق لاتی و سطح یک شدن در خفت‌گیری را دارند اما از بی عرضه‌گی و بدشانسی گیر پلیس می‌افتند و به زندان می‌روند. جمال در زندان به همه می‌گوید که در سطح یک فقط پورشه‌سوار خفت کرده‌اند و به همین خاطر به جمال پورشه معروف می‌شود، از زندان آزاد شده اتفاقات به گونه‌ای رقم می‌خورد که او به عنوان یک قهرمان مبارزه با مفسدین اقتصادی قلمداد می‌شود و …

آفتاب‌پرست

آفتاب‌پرست به لحاظ موضوع و داستان یک کلیشه تکراری است از یک منظر جدید، در راستای فیلم هایی چون لیلی با من است و یا مارمولک (کمال تبریزی) می‌توان آنرا دسته بندی کرد، شخصی که در یک موقعیت متضاد با شخصیت خودش قرار می‌گیرد و حال باید به این بازی کردن در نقش جدید ادامه دهد و این تضاد طبعتا جذابیت‌های خاص خودش را دارد.

پژمان جمشیدی ، باران کوثری، حمیدرضا آذرنگ، گوهر خیر اندیش، غلامرضا نیکخواه، الهام اخوان و … بازیگران این مجموعه هستند. نکته جالب توجه در آفتاب پرست بازی خوب 2 رفیق یعنی جمال (پژمان جمشیدی) و منوچ (حمیدرضا آذرنگ) است.

حسن بزرگ آفتاب‌پرست بازی پژمان جمشیدی است. اگر چه موقعیت‌های داستانی سریال تکراری و عمدتا قابل پیش بینی است اما جمشیدی با بازی خود واقعا آنها را قابل دیدن و حتی خنده‌دار می‌کند. انصافا پژمان جمشیدی به بازیگری توانمند تبدیل شده است که دیگر فوتبالیست بودن دارد تحت الشعاع بازیگری قرار می‌گیرد که قبلا این روند معکوس بود. باران کوثری هم بد نیست اما این نقش (مهری گیرایی) که یک روزنامه نگار فعال در زمینه مبارزه با مفسدان افتصادی است چندان نکته خاصی ندارد که بخواهد در کارنامه کوثری به آن اشاره‌ای شود.

شاید آفتاب‌پرست بیشتر مجموعه‌ای مناسب برای تلویزیون بود ولی مخاطب با دیدن آن در شبکه نمایش خانگی هم احساس نمی‌کند که مغبون شده است.

پیشنهاد: ببینید با ارفاق

کد ویدیو

شبکه مخفی زنان :

شبکه مخفی زنان محصول نماوا است، این مجموعه به نویسندگی محمد رحمانیان و کارگردانی افشین هاشمی است که علاوه بر حضور در تئاتر سابقه ساخت چند فیلم سینمایی چون «خسته نباشید»، «گذر موقت»، «خاله قورباغه» و «خداحافظ دختر شیرازی» در کارنامه دارد. به لحاظ حضور بازیگرانی چون سیامک انصاری، لیلا حاتمی، مهدی هاشمی، باران کوثری، حمید فرخ‌نژاد، شبنم مقدمی، امیرحسن رستمی، شقایق دهقان و … یکی از پر ستاره‌ترین سریال‌های سال‌های اخیر است.

این مجموعه یک روند غیر معمول در سریال‌های شبکه نمایش خانگی است با قصه‌ای که آرام آرام فضای مورد نظرش را گسترش می‌دهد. خلاصه قصه آن این است که وزارت فرهنگ و هنر در سال ۱۳۱۰ تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته تا با تشکل‌های مشابه رقابت و سپس آن ها را حذف کند. میرزا محمود زنبورکچی (سیامک انصاری) کارمند عالی‌رتبه‌ اداره‌ سجل احوال، دعوت می شود تا در کنار دلبرجان تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضا و سپس فعالیت کانون را بر عهده بگیرد و …

شبکه مخفی زنان

از نکات جالب توجه حضور باران کوثری در سه قسمت از این سریال در 3 شخصیت مختلف است، در قسمت اول در نقش پروین اعتصامی ظاهر شد، در قسمت دوم نقش یک خانم بازیگر تئاتر را داشت و در قسمت سوم در نقش دختر عبدالحسین تیمورتاش (دختر نخستین وزیر دربار زمان رضا شاه).

خلاقیت‌هایی در این سریال وجود دارد که قابل توجه است مثل بخش آنچه گذشت سریال که راوی با یک متن طنز و جالب توجه اتفاقات قسمت‌های قبل سریال را بازگو می‌کند و البته حتی در قسمت اول سریال هم این بخش وجود داشت و به خوبی فضای زمان و اتفاقات سریال را برای بیننده تشریح کرد.

حضور علیرضا زرین دست فیلمبردار مطرح سینمای ایران هم در این سریال از نکات جالب توجه دیگر آن است که او از زمان دایی جان ناپلئون دیگر هیچ سریالی را فیلمبرداری نکرده است.

پیشنهاد: ببینید

کد ویدیو

خون سرد

خون سرد هم تولید فیلم نت است، گروه نویسندگان آن علیرضا عطاالله تبریزی، محمدمهدی عزیزمحمدی، احسان ابراهیمی و امین فرشادمهر هستند و کارگردانی مجموعه را امیرحسین ترابی انجام داده است.

خون سرد یک درام جنایی است که در آن سرگرد امیرعلی طلوعی (شهرام حقیقت دوست) در حال پیگیری پرونده گروهی از قاچاقچیان انسان و عوامل زن آزاری است، که به اسم امیر شهسواری (امیررضا دلاوری) می‌رسد و از دوستش دکتر کسری کیا (امیر آقایی) که در پزشکی قانونی کار می‌کند کمک می‌گیرد، اما دکتر کیا روش خاص خود را برای برخورد با جنایت‌کاران دارد و …

اگرچه فقط یک قسمت از این مجموعه پخش شده است اما در همین شروع حسن آن این بود که داستان به خوبی روایت می‌شد و اضافه گویی نداشت هر موقعیتی که سرگرد طلوعی در آن بود با چالش‌های پیش رو را نشان می‌داد و بعد موقعیت بعدی و … از آن حالت کش دادن معمول سریال‌های ایرانی پرهیز داشت و همین باعث می‌شد مخاطب ادامه اتفاقات را بخواهد دنبال کند در یک کلام قلاب انداختن برای گرفتن توجه مخاطب جواب داده است.
 
خون سرد
 
امیر آقایی، شهرام حقیقت‌دوست، سارا بهرامی، امیررضا دلاوری، نیما شعبان نژاد، سارا رسول زاده، لیندا کیانی و … بازیگران این مجموعه هستند که در قسمت اول شهرام حقیقت دوست نمایش چشمگیری به عنوان یک سرگرد به دنبال مبارزه با مفسدان از خود نشان داد. یک نوع هوش و ذکاوت همراه با خشونتی در سرگرد طلوعی دیده می‌شد که برای چنین شخصیتی لازم است. فضا سازی موقعیت بازجویی از یک آقازاده توسط طلوعی در نوع خود جالب توجه بود.
 
معمولا آفت سریال‌های ایرانی افتادن در دام تکراری شدن موقعیت و به دور خود چرخیدن است  مثلا در بعضی سریال‌ها می توان از هر قسمت نصف آن را حذف کرد و هیچ تغییری در شکل روایت داستان رخ ندهد فقط حرف زدن‌های اضافه و یا پلان‌های راه رفتن و … را از آن خارج کرد.  
 
باید دید آیا خون سرد در قسمت‌های بعدی هم مانند قسمت اول با همین ریتم کنجکاوی برانگیز جلو خواهد رفت یا خیر که اگر بتواند مانند قسمت اول باشد به هدف زده است.
 
پیشنهاد: ببینید

کد ویدیو

 

پیشنهاد ؛ این مطالب را هم مطالعه کنید
 
داداش ! جاوید یاغی کفِته ؛ راز دوست داشتن بازی علی شادمان
 
نیکی کریمی ؛ انصافا یاغی‌ترین یاغی 
 
 

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا