هنر و سینما

تیزر قسمت ۱۲ سریال ایرانی جزیره

قسمت ۱۲ سریال قصه جزیره Ada masali ، تمام دلبری های دو چهره اصلی هازیران و پویراز هم نتوانست مخاطب را پای تلویزیون حفظ کند …

قسمت ۱۲ سریال قصه جزیره Ada masali که تیزر آن را می توان به طور کامل از این لینک تماشا کرد ،این بار همه چیز به خوبی پیش میرود ، دست انداز هست اما مشخصه که داستان در حال جمع بندی هست ، قسمت دوازدهم  سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰ به وقت محلی از استار پخش خواهد شد ، نظر خودتون رو درباره سریال و روند داستان با ما در میان بگذارید .

تیزر قسمت دوازدهم را می توان از این لینک تماشا کرد 

سریال جایگاهش را از دست داد و به رتبه ششم رسید . خبرهای نا امید کننده ای از ادامه سریال به گوش میرسد.


اما آنچه در قسمت قبلی ( یازدهم ) شاهدش بودیم 

طرح باتو جواب داد. مشتی که او از پویراز خورد ، وی را به هدفش رساند و باعث فاصله بین هازیران و پویراز شد. با این حال ، چیزی که باتو هنوز نمی داند این است که این رویداد تأثیرات کاملاً متفاوتی بر پویراز دارد. هنگامی که پرده از گذشته تاریک پویراز کنار رفت …

نزدیک شدن کوتاه ملیسا و آلپر آنها را دچار مشکلاتی خواهد کرد که هرگز انتظارش را نداشتند. دروغ هایی که برای محافظت از بیریجیک گفته می شود با گذشت زمان به یک بازی ناگسستنی تبدیل می شود.

یکی دیگر از افرادی که در جزیره درگیر بازی دروغ ادیل است. او شاهد خواهد بود که دروغی که برای جلب توجه پویراز گفته است به کجا می انجامد.

در حالی که هازیران سعی می کند دلیل درگیری بین پویراز و باتو را دریابد ، از طرف دیگر سعی می کند اطمینان حاصل کند که پلهای بین او و پویراز فرو نمی ریزد. با این حال ، پویراز به هیچ وجه کار را آسان نمی کند.

با اقدامات باتو ، بهبود شرایط برای پویراز سخت تر میشود. با این حال ، با وجود همه چیز و همه مشکلات ، پویراز و هازیران سعی می کنند عشق خود را حفظ کنند. اما اکنون عشق آنها نه با یک بلکه با دو دشمن قدرتمند روبرو است.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا