هنر و سینما

قهرمان اصلی فاز چهارم دنیای مارول دکتر استرنج است


اگرچه او ممکن است شخصیت قوی تری نسبت به دکتر داشته باشد. به طرز عجیبی اسکارلتویچ ، دکتر است. استرنج در چهارمین قسمت از دنیای سینمایی مارول از جهان محافظت می کند.

برخلاف نقش اسکارلتویچ در ونداویژن ، پس از فیلم توسط دکتر. عجیب (دکتر استرنج در جنون چند جهانی) ، به نظر می رسد که دکتر استرنج شخصیت اصلی قسمت چهارم مارول بود. چهارمین فاز مارول ، دنیایی جدید با قهرمانان جدید خواهد بود که پس از جدایی Iron Man ، Captain America و Black Widow به وجود می آید.

بازیکنانی مانند Falcon ، Winter Soldier و Scarlettwitch همگی از این به بعد داستان های خود را دارند. هنوز برای جمع آوری تیمی از قهرمانان در سراسر جهان خیلی زود است ، اما وقتی نیاز پیدا می شود ، مارول به شخصیت نیاز دارد تا رهبر قهرمانان برتر جهان باشد.

قهرمانان باتجربه مانند هالک ، ثور و هاکی پس از وقایع انتقام جویان: پایان بازی هنوز زنده هستند ، اما در مرحله چهارم با مشکلات خود دست و پنجه نرم می کنند. ثور با گور ، خدای روسپی و جین فاستر در فیلمش ، ثور: عشق و رعد و برق و هالک که باهوش شده است ، با کیت والترز در سریال هالک دیزنی پلاس و کلینت بارتون در سری هاکی توسط شاگردان خود کیت بیشاپ آموزش داده می شود. کاپیتان مارول و ماشین جنگ در حال نبرد با کاپیتان مارول 2 و میدان نبرد هستند و White Vision پس از فروپاشی سری Vandavision خود را پیدا می کند.

دکتر. عجیب

واندا ماکسیموف خود مرحله چهارم نمایش را در یک نسخه ویژه آغاز کرد و در اینجا بود که سرانجام عنوان اسکارتوویچ را به دست آورد. او در حال حاضر قوی ترین بازیکن امسیو است ، زیرا ممکن است جهان زیادی را باز کرده و در ورود جهش یافته به این جهان شرکت کند ، اما هنوز نمی توان گفت که اسکارلتویچ قوی ترین فرد در امسیو است. در حالی که آگاتا هارکنز اعتراف می کند که قدرت واندا فراتر از قدرت جادوگر نهایی است ، به نقل از دکتر. عجیب که قدرتمندترین شعبده باز است ، او بهترین فرد در تعیین آینده ما خواهد بود.

دکتر. استرنج ممکن است جادوی قانونی واندا را در فیلم Dr. Strange In a Multi-World Madness قبل از آموزش پیتر پارکر در قسمت بعدی. او ممکن است مجبور شود از شهرت خود به عنوان صرفه جویی در زمان در کنار لوکی دفاع کند ، که مراحل مختلفی را در این سریال پشت سر می گذارد. این مجموعه از دیزنی پلاس ارسال شد. دکتر. استرنج باید با Kong Conqueror روبرو شود که در فیلم The Ant and the Bee: Quantum Mania با اسکات لنگ ملاقات می کند.

اگرچه تایم استون در اولین پیش نویس خود نابود شد ، اما این دو ویژگی جهان را تهدید می کند. دکتر. عجیب است که نمی توانید آنها را نادیده بگیرید.

استرنج ، که حرفه خود را به عنوان بزرگترین جادوگر جهان تغییر داد ، بهترین فردی است که می تواند سری بعدی قهرمانان را رهبری کند. سحر و جادو در چهارمین قسمت مارول به یکی از نیروهای اصلی تبدیل شد و دکتر استرنج مجرب ترین انتقام جویان در این زمینه است. شخصیت او همچنین شایسته هدایت یک رهبر است ، زیرا او ابتدا در کار خود فردی خودخواه به نظر می رسید و معلم خودآموزی (مانند یک جادوگر بزرگ) شد.

در حالی که قدرتهای اسکارلتوویچ می تواند کمک بیشتری به معترضان انجام دهد ، او باید بر بازگرداندن فرزندان از دست رفته و دارکولد تمرکز کند. علاوه بر این ، دکتر بندیکت کامبربچ عجیب کاریزما دارد تا خلاء تونی استارک رابرت داونی جونیور را پر کند. در دنیای سینمایی مارول

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا