لوازم خانگی

10 هواپز (سرخ‌کن بدون روغن) محبوب در دیجی‌کالا (پاییز 1401)


غذاهای سرخ شده بدون تعارف از خوشمزه‌ترین غذاها هستند. اما همیشه فکر مصرف مقدار زیادی روغن همراه با سیب‌زمینی یا مرغ سرخ شده، لذت مصرف آن‌ها را کم می‌کند. کبابی کردن همه‌ی غذاها هم امکان‌پذیر نیست، مثلا یک کاسه سیب‌زمینی خلال شده را چطور باید کباب کرد؟ اما از آن‌جایی که نمی‌توان دست رد به غذاهای برشته زد، سازندگان لوازم خانگی به فکر ساخت سرخ‌کنی افتادند که بدون نیاز به روغن و فقط با جریان هوای داغ، غذاها را برشته کند. نتیجه‌ی این تلاش تولید سرخ‌کن بدون روغن، یا همان هواپز، شد که به محض ورود به بازار مورد استقبال افرادی قرار گرفت که سبک زندگی سالم داشتند.

شما می‌توانید با استفاده از هواپز هر نوع ماده‌ی غذایی را سرخ کنید یا بپزید، بدون اینکه نیاز به مصرف قطره‌ای روغن داشته باشید. در این مطلب از ای بی سی مگ می‌خواهیم 10 سرخ‌کن بدون روغن محبوب در دیجی‌کالا را معرفی کنیم تا اگر قصد خرید دارید، انتخاب را برایتان آسان کنیم.

1. سرخ‌کن بدون روغن دی اس پی – مدل kb2082

اولین سرخ‌کن در این لیست محصول شرکت دی اس پی است. ظرفیت مخزن آن 5.5 لیتر است و به همین دلیل خرید آن به خانواده‌های پرجمعیت توصیه می‌شود. صفحه نمایش و تنظیمات آن کاملا لمسی است و به راحتی می‌توانید هر ماده‌ی غذایی را با برنامه‌ی دلخواهتان بپزید.

با تنظیم زمان خاتمه‌ی کار هم می‌توانید با خیال راحت به مابقی کارهایتان برسید و مطمئن باشید که دستگاه بعد از آماده شدن غذا خاموش می‌شود. تمام قسمت‌های مربوط به پخت‌وپز در این سرخ‌کن قابلیت قرار گیری در ماشین ظرفشویی را دارند.

سرخ کن بدون روغن دی اس پی مدل Kb2082

2. سرخ‌کن بدون روغن فیلیپس – مدل 9270

دومین هواپز این لیست هم با ظرفیت مخزن 6 لیتر مناسب خانواده‌های پرجمعیت است. از این محصول می‌توانید برای برشته کردن هر نوع ماده‌ی غذایی، از نان تست گرفته تا استیک، استفاده کنید. این سرخ‌کن امکان استفاده از روغن را هم برای شما فراهم کرده است و با سیستم کاهش مصرف روغن، به شما امکان سرخ کردن غذا با مقدار کمی از روغن را هم می‌دهد. یعنی با خرید یک دستگاه، دو مدل سرخ کن به خانه می‌برید.

گرمای تولید شده توسط المنتی که در این هواپز قرار دارد، توسط دمنده‌های آن در تمام فضای مخزن به گردش در می‌آید و با این کار غذا را مغز‌پخت و برشته می‌کند. قابلیت گرم نگه داشتن غذا، جلوگیری از انتشار بو در محیط و سیستم خاموشی خودکار از دیگر مزایای سرخ‌کن بدون روغن فیلیپس است.

با کمک صفحه‌ی تنظیماتی که روی هواپز قرار دارد می‌توانید از برنامه‌های پخت از پیش تعیین شده برای پخت غذا استفاده کنید یا برنامه‌ی دلخواهتان را به دستگاه بدهید.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9270

3. سرخ‌کن بدون روغن نوتریکوک – مدل AF205K

در تولید هواپز نوتریکوک از فناوری Smart Temp استفاده شده است که می‌تواند به صورت خودکار دما را برای پخت مواد غذایی تنظیم کند. همچنین سیستم یادآور آن به شما زمان مناسب برای هم زدن و زیرورو کردن مواد غذایی داخل مخزن را یادآوری می‌کند.

قسمت‌های داخلی مخزن از جنس نچسب است و به راحتی تمیز می‌شود. همچنین تمام بخش‌های این سرخ‌کن را می‌توانید در ماشین ظرفشویی بشویید. صفحه‌ی تنظیمات LED در این سرخ‌کن امکان استفاده از برنامه‌های از پیش تعیین شده‌ی پخت، یا ایجاد برنامه‌ی جدید را می‌دهد و پس از پایان پخت، خاموش می‌شود.

سرخ کن بدون روغن نوتریکوک مدل AF205K

4. سرخ‌کن بدون روغن جی پاس – مدل GAF37501N

این سرخ‌کن برای خانواده‌های کم‌جمعیت بسیار مناسب است چون مخزن آن فقط 3.5 لیتر گنجایش دارد. جالب است بدانید 100٪ خریداران از این هواپز راضی هستند و خرید آن را به دیگران هم توصیه می‌کنند. کار با این دستگاه بسیار آسان است. با کمک صفحه‌ی تنظیمات لمسی آن می‌توانید برنامه‌ی پخت را تعیین کنید و مطمئن باشید بعد از پخت کامل غذا، به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود.

تمام قطعات مربوط به بخش پخت غذا به آسانی از دستگاه جدا می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را بشویید. فقط فراموش نکنید که نباید قطعات را در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

سرخ کن جی پاس مدل GAF37501N

5. سرخ‌کن بدون روغن شیائومی – مدل MI SMART FA

شیائومی نامی آشنا در تولید لوازم خانگی دیجیتال و هوشمند است سرخ‌کن بدون روغنی که تولید کرده هم در رتبه‌ی پنجم محبوب‌ترین‌ها قرار دارد. گردش هوا در مخزن هواپز شیائومی 360 درجه است و مواد غذایی از تمام جهات با هوای داغ در تماس هستند. گنجایش مخزن آن 3.5 لیتر است و برای استفاده‌ی خانواده‌های کم‌جمعیت یا افرادی که تنها زندگی می‌کنند مناسب است.

پوشش داخلی آن نچسب است و بعد از استفاده به آسانی تمیز می‌شود. اگر از سیستم خانه‌ی هوشمند شیائومی استفاده می‌کنید می‌توانید این هواپز را به اپلیکیشن Mi Home متصل کنید و به راحتی با گوشی موبایل خود تنظیمات مربوط به پخت غذا را انجام دهید.

سرخ کن شیائومی مدل MI SMART FA

6. سرخ‌کن بدون روغن کنوود – مدل hfp50

کنوود برند محبوبی در بازار لوازم خانگی است و هواپزی که تولید کرده هم در بین هواپزهای پرطرفدار قرار گرفته است. ظرفیت مخزن این سرخ‌کن 5.5 لیتر است و در هر بار استفاده می‌تواند حدود 2 کیلوگرم مواد غذایی را برشته کند. پس اگر خانواده‌ی پرجمعیتی دارید یا قصد خرید هواپز برای کافه‌ی کوچکتان را دارید، سرخ‌کن بدون روغن کنوود برای شما مناسب است. با کمک صفحه‌ی تنظیمات لمسی می‌توانید تنظیمات دلخواهتان را برای پخت غذا به دستگاه بدهید یا از برنامه‌های اتوماتیک آن استفاده کنید.

سرخ کن بدون روغن کنوود مدل hfp50

7. سرخ‌کن بدون روغن وگاترونیکس – مدل VE-157

اولین موضوعی که در هواپز وگاترونیکس جلب توجه می‌کند روش قرار دادن مواد غذایی در مخزن است. همه‌ی هواپزها از بالا باز می‌شوند و مواد غذایی داخل سبد مخزن قرار می‌گیرد. اما در این هواپز شما مواد غذایی را ابتدا در سبد قرار می‌دهید و سپس به صورت کشویی آن را به دستگاه وارد می‌کنید. همین موضوع کار با این هواپز را بسیار آسان کرده است.

بدنه‌ی دستگاه کاملا عایق‌بندی شده و مانع از نشت هوای گرم داخل به بیرون می‌شود. این عایق‌بندی به شکلی است که اگر در حین پخت غذا بدنه‌ی هواپز را لمس کنید کاملا خنک است. امکان تنظیم دما، تنظیم زمان پخت از دیگر قابلیت‌های این هواپز زیبا و کاربردی است.

سرخ کن بدون روغن وگاترونیکس مدل VE-157

8. سرخ‌کن بدون روغن کنوود – مدل HFM75

هواپز کنوود مدل HFM75 در دسته‌ی سرخ‌کن‌های بزرگ جای می‌گیرد. یک هواپز دوقلو با مجموع ظرفیت مخزن 8 لیتر که مناسب خانواده‌های پرجمعیت و کافه‌ها طراحی شده است. صفحه‌ی تنظیمات این دستگاه لمسی است و علاوه بر برنامه‌های از پیش تعیین شده، امکان تنظیم روش پخت دلخواه را هم به شما می‌دهد. جریان هوای داغ در مخزن‌های هواپز کنوود هر نوع ماده‌ی غذایی را مغزپخت کرده و برشته‌ترین غذاها را برای شما آماده می‌کند.

سرخ کن بدون روغن کنوود مدل HFM75

9. سرخ‌کن بدون روغن ساچی – مدل NL-AF4778

سرخ‌کن بدون روغن ساچی یک هواپز با مخزن 5 لیتری است که می‌تواند در هر بار استفاده به راحتی برای 4 تا 6 نفر غذا آماده کند. کار با این دستگاه بسیار آسان است و تمام تنظیمات دما و زمان پخت را می‌توانید با دو پیچ بزرگی که روی آن قرار گرفته انجام دهید. در هر بار تنظیم می‌توانید زمان پخت را بین 0 تا 30 دقیقه و دما را بین 0 تا 200 درجه‌ی سانتی‌گراد تنظیم کنید.

اگر قصد خرید هواپز برای افراد سالمند را دارید این مدل گزینه‌ی مناسبی است چون دیگر نیازی به یادگیری کار با صفحه‌ی لمسی و تنظیمات پیچیده‌ی پخت ندارند.

سرخ کن بدون روغن ساچی مدل NL-AF4778

10. سرخ‌کن بدون روغن دسینی – مدل 600

آخرین رتبه‌ی لیست محبوب‌ترین‌ها متعلق به دسینی است. مخزن این مدل هواپز دسینی فقط 2.5 لیتر ظرفیت دارد و برای خانه‌هایی که 1 یا 2 نفر در آن زندگی می‌کنند مناسب است. تنظیمات زمان و دمای این هواپز هم با دو پیچ که روی آن قرار دارد انجام می‌شود و کار با آن بسیار آسان است.

با تنظیم زمان مورد نیاز برای پخت غذا، می‌توانید با خیالی آسوده به کارهایتان برسید چون هواپز بعد از اتمام زمان به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود. قیمت مناسب و ظرفیت کم این دستگاه، باعث رضایت 95٪ خریداران شده است.

سرخ کن بدون روغن دسینی مدل 600

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا